Gå til innhold

IKM 41


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

Wiiga: Ja, jeg kan jo innbille meg mye. Men har ingen andre tegn og kun disse smertene. De kommer og går, er ikke hele tiden. Men begynte etter EL og fortsatt ikke gitt seg. Pleier ikke ha slik, og har pågått så lenge at jeg ikke tror det er innbilning! Men kan jo være noe annet selv om jeg håper det er en liten tass eller flere som har festet seg der inne i magehuset ❤

Eg og har stikking og har hatt det siden el.. Var veeeldig dårlig og kvalm i dag :/ først trodde eg og det var innbilling men nei da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

13 dpo og spottet litt lyse rosa på papiret i morrest da jeg var på do. Er nok TR som er på vei. Kommer vel for fult i morgen på IKM. Ikke så veldig uventet, har følt det på meg siden mandag og hatt masse murringer i korsryggen og ømme bryst siden i går. Kjedelig at TR har samme symptomer som når man er gravid. Jaja. Bedre lykke neste gang? 😊 Om ikke annet har jeg jo en klokkeklar syklus på 28 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Wiiga: Ja, jeg kan jo innbille meg mye. Men har ingen andre tegn og kun disse smertene. De kommer og går, er ikke hele tiden. Men begynte etter EL og fortsatt ikke gitt seg. Pleier ikke ha slik, og har pågått så lenge at jeg ikke tror det er innbilning! Men kan jo være noe annet selv om jeg håper det er en liten tass eller flere som har festet seg der inne i magehuset ❤

Eg og har stikking og har hatt det siden el.. Var veeeldig dårlig og kvalm i dag :/ først trodde eg og det var innbilling men nei da...
Kanskje det er samme stikkingen? Har ikke du IKM lørdag? Når tenker du å teste? Jeg er fin i formen jeg da!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt fra 7 til 12 dpo, avhengig av hva jeg skal tro på. Se på min tråd "Temperaturer" på Bli Gravid-forumet her, så skjønner du mer.

 

Jeg er igjen og venter på to streker, prøver1984 :)

 

I dag har jeg hatt helt sykt mye luft i magen! Beklager detaljene, men har fjerta som et uvær :P Vært skikkelig slitsomt på jobb, det du liksom ikke skal gå rundt å fjerte hele tiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kom TR her :( Ikke noen overraskelse, men trist allikevel.

 

Håper det blir min tur snart, starter på 6pp nå.

 

Håper dere får to streker når dere skal teste, jeg følger med dere ut uka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Wiiga: Ja, jeg kan jo innbille meg mye. Men har ingen andre tegn og kun disse smertene. De kommer og går, er ikke hele tiden. Men begynte etter EL og fortsatt ikke gitt seg. Pleier ikke ha slik, og har pågått så lenge at jeg ikke tror det er innbilning! Men kan jo være noe annet selv om jeg håper det er en liten tass eller flere som har festet seg der inne i magehuset ❤

Eg og har stikking og har hatt det siden el.. Var veeeldig dårlig og kvalm i dag :/ først trodde eg og det var innbilling men nei da...
Kanskje det er samme stikkingen? Har ikke du IKM lørdag? Når tenker du å teste? Jeg er fin i formen jeg da!

Eg har stikking i eggstokken.. Men begynner å kjenne en klump! Trur eg har ikm denne uka eller neste. Er usikker, tok test i dag og den var negativ :( var kjempe dårlig i går så måtte gå fra jobb pga eg var såå sinsykt kvalm 😞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom TR her :( Ikke noen overraskelse, men trist allikevel.

 

Håper det blir min tur snart, starter på 6pp nå.

 

Håper dere får to streker når dere skal teste, jeg følger med dere ut uka ;)

Off, eg er bare på pp3 men det var kjipt for deg wiiga 😞 krysser fingrene på at du snart får en spire ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter fortsatt på to streker! Bare eksamen blir unnagjort nå fredag så skal jeg handle inn g-test etter helgen :) har ikke hatt noe særlig med symptomer, bare litt småstikking og ubehag i magen, men tror det heller er fordi jeg gruer meg til eksamen :( får se til helga! Håper dagene går fort unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt negativ test her, og mensenkvisene har meldt seg så håpet er nok ute for denne gang. Lykke til dere som fortsatt venter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Beklager detaljene!

Eg var på donno nettopp og sku til å ta på meg trusa då eg såg 2 pitte små dråpa med tørka blod i trusa. Er 10 dpo i dag.. Ka kan dette vere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager detaljene!

Eg var på donno nettopp og sku til å ta på meg trusa då eg såg 2 pitte små dråpa med tørka blod i trusa. Er 10 dpo i dag.. Ka kan dette vere???

Kan jo være festeblødning?! Vet at noen får det ihvertfall, har ikke så mye greie på det men;) Har lest flere steder at for noen er det vanlig og andre ikke:) lov å håpe at det er det ihvertfall:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Beklager detaljene!

Eg var på donno nettopp og sku til å ta på meg trusa då eg såg 2 pitte små dråpa med tørka blod i trusa. Er 10 dpo i dag.. Ka kan dette vere???

Kan jo være festeblødning?! Vet at noen får det ihvertfall, har ikke så mye greie på det men;) Har lest flere steder at for noen er det vanlig og andre ikke:) lov å håpe at det er det ihvertfall:))

Er det ikm 42 gr tror også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Beklager detaljene!

Eg var på donno nettopp og sku til å ta på meg trusa då eg såg 2 pitte små dråpa med tørka blod i trusa. Er 10 dpo i dag.. Ka kan dette vere???

Festeblødning? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Beklager detaljene!

Eg var på donno nettopp og sku til å ta på meg trusa då eg såg 2 pitte små dråpa med tørka blod i trusa. Er 10 dpo i dag.. Ka kan dette vere???

Festeblødning? :)

Eg veit ikkje så eg får bare vente å sjå 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Beklager detaljene!

Eg var på donno nettopp og sku til å ta på meg trusa då eg såg 2 pitte små dråpa med tørka blod i trusa. Er 10 dpo i dag.. Ka kan dette vere???

Festeblødning? :)
Eg veit ikkje så eg får bare vente å sjå 😋

Hehe ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Blendahvit test og ikm imorgen. Dvs om min syklus stemmer da.. Med min blødning fra fredag til mandag, som jeg har trodd vært festeblødning siden den oppførte seg stikk motsatt av normal menstruasjon, kan jo ha vært en eller annen rar form for mens og da er det bare 4-5dager til jeg kan teste etter El istedet hehe, og jeg er ferdig med tr uten å ha visst det var Hu 😂😀 men nå er det først ikm dag imorgen også får jeg se hva helgen bringer :)

 

Men dersom tr ikke kommer imorgen, er Det forsvarlig for Meg å Ta meg et Glass rødvin på kvelden Da?

 

Ha En fin Dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det vil jeg si, prøver1984, men jeg er jo ingen ekspert😊

 

Jeg er så utrolig uggen og kvalm i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende da trøndermammasnart :) har du tatt test enda?

Vanskelig å svare på det med alkohol, antakelig går det jo greit men samtidig er det en grunn til at de ikke anbefaler selv prøvere å innta alkohol. Men dersom du er sikker på at du ikke er gravid er det jo ingen fare. Jeg også tenker på et glass vin i helgen, men venter dersom mensen ikke er kommet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit test og ikm imorgen. Dvs om min syklus stemmer da.. Med min blødning fra fredag til mandag, som jeg har trodd vært festeblødning siden den oppførte seg stikk motsatt av normal menstruasjon, kan jo ha vært en eller annen rar form for mens og da er det bare 4-5dager til jeg kan teste etter El istedet hehe, og jeg er ferdig med tr uten å ha visst det var Hu men nå er det først ikm dag imorgen også får jeg se hva helgen bringer :)

Men dersom tr ikke kommer imorgen, er Det forsvarlig for Meg å Ta meg et Glass rødvin på kvelden Da?

Ha En fin Dag jenter :)

Deilig å evt være ferdig med tr uten å Være klar over at hun var på besøk;)) Er det el om 4 el 5 dager er jo det supert:)) Bare å kjøre på da;) Jeg var hos legen igår fot å ta GT, fikk positiv på urinprøven der også, men de ville ta blodprøvr for å Være helt sikker. ... kan det Være at jeg ikke er gravid allikevel tror dere? Vet de ser etter økning av hcg, men når jeg testet negativ på fredag og positiv på mandag, da må det jo ha vært en økning?! Blir helt rar av dette jeg. .. redd for å få et svar jeg ikke vil ha imorgen når jeg får svar på blodprøven... Hvordan går det med dere andre?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...