Gå til innhold

IKM 41


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

11 dpo og tok en test med morgenurinen. Den var blendahvit. Og akkurat nå som jeg hadde fått håpet litt opp pga at brystene har blitt litt ømme. Er nok tante rød som ligger på lur rundt hjørnet da. Masse mens murringer i korsryggen nå på vei til jobb. Kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er det uka vår damer: håper det blir masse positive tester!😊 jeg ligger i senga nå og tenker "teste/ikke teste", tror ikke jeg klarer å vente😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble så jeg tok en test på det jeg mener er 10 dpo, og den var jo selvfølgelig blendahviiiiit. Hadde ikke trua uansett. Så får vente litt, å teste igjen på torsdag, eller kanskje til og med vente til mandag når jeg er hjemme igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen følelsen ;) Er den negativ er det ikke for seint da :)

Gikk på en smell på lørdag ;) Tror ikke jeg skal teste mer, TR kommer nok på onsdag.

 

Noen må jo ha blitt gravide :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Det ble så jeg tok en test på det jeg mener er 10 dpo, og den var jo selvfølgelig blendahviiiiit. Hadde ikke trua uansett. Så får vente litt, å teste igjen på torsdag, eller kanskje til og med vente til mandag når jeg er hjemme igjen.

samme her ... blendahvit og ny testing til torsdag... da sittern for oss begge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

6.10.: Fr. Hestetun
7.10.:
8.10.: Marihønen
9.10.: CurlySue, 2snart3?? (pp1)
10.10.: Prøver1984 (pp2)
11.10.: Krumelur, trøndermammasnart (pp3)
12.10.:
 

  •  
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndermammasnart: Æsj så kjedelig med blendahvit test. Men ikke gi opp håpet! Du har jo hatt masse symptomer 😊 Verre med meg, en dag forann deg og det har mye å si tror jeg, så min blendahvite test forteller nok sannheten. Blir hvert fall ikke mer testing på meg. Nå får tante rød komme og hvis ikke, så skal jeg ikke teste før dagen etter IKM! 😊 Sier som Wiiga, noen må jo være gravide! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blenda her og, er bare 9 dpo men mange får jo positivt da. Hvis den er negativ i morgen også regner jeg løpet som kjørt. Da jeg ble gravid med sønnen min testet jeg positivt med cb digital 10 dpo, og de gangene jeg har fått positiv senere enn det har det endt med SA eller at jeg var gravid utenfor livmor. Vet at dette kan variere mye, men det ser ut som om det er sånn hos meg iallfall. Har veldig ømme pupper da, så skulle nesten tro det var noe, men dersom det var nok hormoner til å gi symptomer hadde det nok slått ut på test også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg sikkert litt koko, men har lest meg grønn rundt på gamle tråder her inne. Ser at det er flere som har testet negativt både 11 dpo og 12 dpo, for å så få positiv test 13 og 14 dpo :)

Til og med Jordmor Siri sier at det er altfor tidlig for en test å slå ut, og at det er sjeldtent de slår ut positive før IKM. Mange får visst ikke positiv test før flere uker etter at man skulle hatt mensen..  :huh::sprettoy:   Krysser fingrene for alle her inne!  :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blenda her og, er bare 9 dpo men mange får jo positivt da. Hvis den er negativ i morgen også regner jeg løpet som kjørt. Da jeg ble gravid med sønnen min testet jeg positivt med cb digital 10 dpo, og de gangene jeg har fått positiv senere enn det har det endt med SA eller at jeg var gravid utenfor livmor. Vet at dette kan variere mye, men det ser ut som om det er sånn hos meg iallfall. Har veldig ømme pupper da, så skulle nesten tro det var noe, men dersom det var nok hormoner til å gi symptomer hadde det nok slått ut på test også...

Når hadde du el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh. Fortsatt rar i magen! Kanskje det ikke er innbilning?! Tiden vil vise!! Lykke til alle sammen ❤❤❤

Samme her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Blenda her og, er bare 9 dpo men mange får jo positivt da. Hvis den er negativ i morgen også regner jeg løpet som kjørt. Da jeg ble gravid med sønnen min testet jeg positivt med cb digital 10 dpo, og de gangene jeg har fått positiv senere enn det har det endt med SA eller at jeg var gravid utenfor livmor. Vet at dette kan variere mye, men det ser ut som om det er sånn hos meg iallfall. Har veldig ømme pupper da, så skulle nesten tro det var noe, men dersom det var nok hormoner til å gi symptomer hadde det nok slått ut på test også...

Når hadde du el?

Forrige lørdag. Så det er jo veldig tidlig. Men synes det virker som om "alle" får så tidlig positiv med de strimlene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

6.10.: Fr. Hestetun

7.10.:

8.10.: Marihønen

9.10.: CurlySue, 2snart3?? (pp1)jandersen84

10.10.: Prøver1984 (pp2)

11.10.: Krumelur, trøndermammasnart (pp3)

12.10.:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test nå jeg, klarte ikke vente til torsdag el morgen urin imorgen tidlig. Prøver å legge ved et bilde. Det er 1 svak strek og 1 sterk kontroll strek. Brukte rfsu sin test tidlig test. Er jeg gravid el tuller den med meg?!! Jeg er helt gira her, men tør ikke håpe på noe fullt og helt enda:)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Tok en test nå jeg, klarte ikke vente til torsdag el morgen urin imorgen tidlig. Prøver å legge ved et bilde. Det er 1 svak strek og 1 sterk kontroll strek. Brukte rfsu sin test tidlig test. Er jeg gravid el tuller den med meg?!! Jeg er helt gira her, men tør ikke håpe på noe fullt og helt enda:)))

Vet ikke hvordan du legger til men venter spent på å se bilde :) goo start på uke 41 gruppa :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Mda har min festeblødning (?) gitt seg.. Blødde kraftig på fredag, mindre på lørdag og mindre igår og helt borte siden.formiddagen idag ;) spent på ikm til fredag :):) ber om at disse dagene med blødning faktisk har vært en festeblødning... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må gå inn på galleri på profilen din og laste det opp der. Hvis du er på mobil må du bytte til  full versjon nederst på sida først. Men tror nok du er gravid hvis du fikk to streker:) Gratulerer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det Krumelur..(med de billigstrimlene) Men det er kanskje ikke sånn egentlig? Bare de som får det som skriver det, og derfor virker det slik kanskje? Mens de fleste ikke får det, og da selvfølgelig ikke skriver det? Lureste er vel å vente til IKM uansett (men jeg klarte ikke det) 😉 Nå værker det i puppene mine. Eneste symptom jeg har kjent så langt. Men er jo langt i fra sikkert. Synes alle symptomer egentlig er de samme som man får når tante rød er på vei. Frustrerende! Hehe 😊 Får bare håpe det er en spire og ikke tante rød som lusker i busken.

Endret av CurlySue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Blenda her og, er bare 9 dpo men mange får jo positivt da. Hvis den er negativ i morgen også regner jeg løpet som kjørt. Da jeg ble gravid med sønnen min testet jeg positivt med cb digital 10 dpo, og de gangene jeg har fått positiv senere enn det har det endt med SA eller at jeg var gravid utenfor livmor. Vet at dette kan variere mye, men det ser ut som om det er sånn hos meg iallfall. Har veldig ømme pupper da, så skulle nesten tro det var noe, men dersom det var nok hormoner til å gi symptomer hadde det nok slått ut på test også...

Når hadde du el?
Forrige lørdag. Så det er jo veldig tidlig. Men synes det virker som om "alle" får så tidlig positiv med de strimlene.

Eg og hadde forrige lørdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...