Gå til innhold

IKM 41


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

Nei, ikke siden mandag:) Venter til over helga, så jeg slipper å stresse med å holde en evnt positiv tett for mamma (skal dit). Men, tror ikke jeg er gravid, har sikkert en annen forklaring:) har gått litt over nå også så

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

 

 

Beklager detaljene!

Eg var på donno nettopp og sku til å ta på meg trusa då eg såg 2 pitte små dråpa med tørka blod i trusa. Er 10 dpo i dag.. Ka kan dette vere???

Festeblødning? :)
Eg veit ikkje så eg får bare vente å sjå 😋
Hehe ja :P

Snakka med ei vennine og ho hadde også dette, 2 uker senere fant ho ut at ho var gravid^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Fikk vite i dag at en drittkjerring jeg kjenner er gravid! Måtte jo selvfølgelig komme midt i prøvinga den nyheten der. Ble litt misunnerlig nå må jeg innrømme! Litt lei meg og. Kanskje det er hormonene som herjer! Må være positiv 😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Fikk vite i dag at en drittkjerring jeg kjenner er gravid! Måtte jo selvfølgelig komme midt i prøvinga den nyheten der. Ble litt misunnerlig nå må jeg innrømme! Litt lei meg og. Kanskje det er hormonene som herjer! Må være positiv

Haha... Disse hormonene;) Lov å bli misunnelig syns jeg:) Krysser fingrene for deg:) glem hun dritt kjerringa;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Æsj. Fikk vite i dag at en drittkjerring jeg kjenner er gravid! Måtte jo selvfølgelig komme midt i prøvinga den nyheten der. Ble litt misunnerlig nå må jeg innrømme! Litt lei meg og. Kanskje det er hormonene som herjer! Må være positiv

Haha... Disse hormonene;) Lov å bli misunnelig syns jeg:) Krysser fingrene for deg:) glem hun dritt kjerringa;)
Hehe, ja! Det er jaggu lov med misunnelse innimellom 😃 Men hu er faktisk ei drittkjerring, til og med uten hormonelle og misunnelige meg 😉
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Æsj. Fikk vite i dag at en drittkjerring jeg kjenner er gravid! Måtte jo selvfølgelig komme midt i prøvinga den nyheten der. Ble litt misunnerlig nå må jeg innrømme! Litt lei meg og. Kanskje det er hormonene som herjer! Må være positiv

Haha... Disse hormonene;) Lov å bli misunnelig syns jeg:) Krysser fingrene for deg:) glem hun dritt kjerringa;)
Hehe, ja! Det er jaggu lov med misunnelse innimellom 😃 Men hu er faktisk ei drittkjerring, til og med uten hormonelle og misunnelige meg 😉

Haha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også kjenner på frustrasjonen nå! Enda vi nettopp har begynt prøvingen, har jo ønsket om en liten tass i magen vært der et par år allerede. Typisk er det jo at ei av dem i klassen min fødte sin perfekte lille jente i forigårs, og hun er bare såå nydelig. Er jo selvsagt utrolig glad på deres vegne, men samtidig sjalu fordi jeg skulle ønske det var meg... håper håper håper mensen ikke kommer i helgen sånn at jeg kan teste meg mandag!!! Har heller ingen spesielle symptomer, vondt i halsen og eksamen i morgen, så nå følte jeg virkelig for å klage litt (deilig å gjøre det her inne så mannen slipper og høre alt om dette til enhver tid). Lykke til til dere som fortsatt venter og har håp om en liten spire :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

Blendahvit test og ikm imorgen. Dvs om min syklus stemmer da.. Med min blødning fra fredag til mandag, som jeg har trodd vært festeblødning siden den oppførte seg stikk motsatt av normal menstruasjon, kan jo ha vært en eller annen rar form for mens og da er det bare 4-5dager til jeg kan teste etter El istedet hehe, og jeg er ferdig med tr uten å ha visst det var Hu men nå er det først ikm dag imorgen også får jeg se hva helgen bringer :)

Men dersom tr ikke kommer imorgen, er Det forsvarlig for Meg å Ta meg et Glass rødvin på kvelden Da?

Ha En fin Dag jenter :)

Deilig å evt være ferdig med tr uten å Være klar over at hun var på besøk;)) Er det el om 4 el 5 dager er jo det supert:)) Bare å kjøre på da;) Jeg var hos legen igår fot å ta GT, fikk positiv på urinprøven der også, men de ville ta blodprøvr for å Være helt sikker. ... kan det Være at jeg ikke er gravid allikevel tror dere? Vet de ser etter økning av hcg, men når jeg testet negativ på fredag og positiv på mandag, da må det jo ha vært en økning?! Blir helt rar av dette jeg. .. redd for å få et svar jeg ikke vil ha imorgen når jeg får svar på blodprøven... Hvordan går det med dere andre? :)

 

hehe ja det hadde vært ålreit det men om det er tilfelle så er hvertfall syklusen min heeeeelt på blåbærtur :P men men kan bare vente å se :)

 

om du fikk neg test på fredag og pos på mandag så har du hatt en hcg verdi økning som har ført til at det slår ut på urinprøven. Nå som du har tatt hcg verdi i blod så får du iallefall et meget sikkert svar, og jeg vil anta og tro du er gravid :):) Når du får svar på blodprøven vil du også få en verdi som viser økning og ca uker den økningen betyr :) 

Det vil normalt bare ta en dag eller to og få dette svaret tilbake :)

 

krysser fingrene masse for deg og tror og håper du har en liten spire i magen ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Jeg også kjenner på frustrasjonen nå! Enda vi nettopp har begynt prøvingen, har jo ønsket om en liten tass i magen vært der et par år allerede. Typisk er det jo at ei av dem i klassen min fødte sin perfekte lille jente i forigårs, og hun er bare såå nydelig. Er jo selvsagt utrolig glad på deres vegne, men samtidig sjalu fordi jeg skulle ønske det var meg... håper håper håper mensen ikke kommer i helgen sånn at jeg kan teste meg mandag!!! Har heller ingen spesielle symptomer, vondt i halsen og eksamen i morgen, så nå følte jeg virkelig for å klage litt (deilig å gjøre det her inne så mannen slipper og høre alt om dette til enhver tid). Lykke til til dere som fortsatt venter og har håp om en liten spire :)

ønsker deg lykke til på eksamen imorgen og krysser fingrene for at ikke tr dukker opp :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta ny test idag jeg , og streken er sterkere, ikke sant? Det er ikke bare jeg som ser det?

Er så redd for at hcg ikke skal stige... man har så mye rare tanker og grubler på alt mulig, negativt og positivt...

 

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/album/7937-jandersen84-gt/

Endret av jandersen84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Måtte ta ny test idag jeg , og streken er sterkere, ikke sant? Det er ikke bare jeg som ser det?

Er så redd for at hcg ikke skal stige... man har så mye rare tanker og grubler på alt mulig, negativt og positivt...

 

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/album/7937-jandersen84-gt/

jeg ser klart streken jeg :) :) og en strek er en strek, om den er sterk eller svak har ikke noe å si :) 

 

ønsker deg foreløpig en forsiktig gratulerer, men ser jo bra ut dette :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg veit ein ikkje skal bruke el tester for å teste men kan dere se på galleriet mitt om ca 10 min??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg veit ein ikkje skal bruke el tester for å teste men kan dere se på galleriet mitt om ca 10 min??

No har eg lagt ut bilde av el test og gravid test.( stav er gravid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm hva lurer du på egentlig? Ser du noe på g-testen? Det er ikke mulig for mine øyne å se noe på bildet iallfall:-) Og sånne svake streker på el-tester kan man få hele tiden. Håper det er noe der da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte ta ny test idag jeg , og streken er sterkere, ikke sant? Det er ikke bare jeg som ser det?

Er så redd for at hcg ikke skal stige... man har så mye rare tanker og grubler på alt mulig, negativt og positivt...

 

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/album/7937-jandersen84-gt/

Streken er mye sterkere:-) det er klart du er gravid!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Måtte ta ny test idag jeg , og streken er sterkere, ikke sant? Det er ikke bare jeg som ser det?

Er så redd for at hcg ikke skal stige... man har så mye rare tanker og grubler på alt mulig, negativt og positivt...http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/album/7937-jandersen84-gt/

 

jeg ser klart streken jeg :) :) og en strek er en strek, om den er sterk eller svak har ikke noe å si :) 

 

ønsker deg foreløpig en forsiktig gratulerer, men ser jo bra ut dette :):)

Takk:)) la ut et nytt bilde med litt bedre lys:) Da ser dere streken slik jeg ser den:)) Ta gjerne en titt og si hva dere tror:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

 

Måtte ta ny test idag jeg , og streken er sterkere, ikke sant? Det er ikke bare jeg som ser det?

Er så redd for at hcg ikke skal stige... man har så mye rare tanker og grubler på alt mulig, negativt og positivt...http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/album/7937-jandersen84-gt/

jeg ser klart streken jeg :) :) og en strek er en strek, om den er sterk eller svak har ikke noe å si :) 

 

ønsker deg foreløpig en forsiktig gratulerer, men ser jo bra ut dette :) :)

Takk:)) la ut et nytt bilde med litt bedre lys:) Da ser dere streken slik jeg ser den:)) Ta gjerne en titt og si hva dere tror:))

 

nå ser jeg streken enda bedre ;) gratulerer :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm hva lurer du på egentlig? Ser du noe på g-testen? Det er ikke mulig for mine øyne å se noe på bildet iallfall:-) Og sånne svake streker på el-tester kan man få hele tiden. Håper det er noe der da!

Sant gravid kan ikke slå ut på en el test??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Måtte ta ny test idag jeg , og streken er sterkere, ikke sant? Det er ikke bare jeg som ser det?

Er så redd for at hcg ikke skal stige... man har så mye rare tanker og grubler på alt mulig, negativt og positivt...http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/album/7937-jandersen84-gt/

jeg ser klart streken jeg :) :) og en strek er en strek, om den er sterk eller svak har ikke noe å si :)

 

ønsker deg foreløpig en forsiktig gratulerer, men ser jo bra ut dette :) :)

Takk:)) la ut et nytt bilde med litt bedre lys:) Da ser dere streken slik jeg ser den:)) Ta gjerne en titt og si hva dere tror:))

nå ser jeg streken enda bedre ;) gratulerer :):):)

Eg og ser streken :) gratulere masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

Hm hva lurer du på egentlig? Ser du noe på g-testen? Det er ikke mulig for mine øyne å se noe på bildet iallfall:-) Og sånne svake streker på el-tester kan man få hele tiden. Håper det er noe der da!

Sant gravid kan ikke slå ut på en el test??

 

er det ingen som er sikre gravide som har en el test til overs de kan prøve da :P? så får man se hvordan en el test slår ut når man er gravid :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo det kan slå ut, men den testen der er jo ikke positiv. Da skal teststreken være mye sterkere. Sånne svake streker kan man få uansett. Er det noe utslag på g-testen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hm hva lurer du på egentlig? Ser du noe på g-testen? Det er ikke mulig for mine øyne å se noe på bildet iallfall:-) Og sånne svake streker på el-tester kan man få hele tiden. Håper det er noe der da!

 

Sant gravid kan ikke slå ut på en el test??

er det ingen som er sikre gravide som har en el test til overs de kan prøve da :P? så får man se hvordan en el test slår ut når man er gravid :P

Jeg har ekstra el test jeg, kan godt teste den jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en el test jeg så dere kan se, måtte jo på do for ørtende gang idag allikevel og el testen lå jo bare i skuffen på badet;)

 

Den slo ut med to sterke streker på under 1 min!

Hvis dere ser i galleriet så er det strimmelen som er el testen:)

 

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/album/7937-jandersen84-gt/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Jeg tok en el test jeg så dere kan se, måtte jo på do for ørtende gang idag allikevel og el testen lå jo bare i skuffen på badet;)

 

Den slo ut med to sterke streker på under 1 min!

Hvis dere ser i galleriet så er det strimmelen som er el testen:)

 

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/album/7937-jandersen84-gt/

der så man det jo også veldig godt :) ingen tvil om at du har en liten nyinflyttet spire iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...