Gå til innhold

IKM 41


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

Jeg tok en el test sist jeg var gravid, og den var hvertfall negativ :) Så ingen "regel" at den blir positiv om man er gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva grubler du på Jandersen84? Den testen er 100 % positiv og du er gravid! Gratulerer! Såå gøy!

Tror jeg egentlig er litt overrasket over at det gikk så fort. Tok ut hormonspiralen 21 august, fikk mensen 11 september og hadde el 24 september og gravid nå.... Trodde vel egentlig ikke at det kom til å gå så fort i det hele tatt. Er utrolig glad for den lille spiren som har klamret seg fast <3 Og setter pris på at dere har sett på testene sammen med meg :-) Alltid tryggere med flere par øyne som ser det samme :-) Takk jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en el test jeg så dere kan se, måtte jo på do for ørtende gang idag allikevel og el testen lå jo bare i skuffen på badet;)

 

Den slo ut med to sterke streker på under 1 min!

Hvis dere ser i galleriet så er det strimmelen som er el testen:)

 

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/album/7937-jandersen84-gt/

Min ble sånn som den er på galleriet med ein gang... Så kan det fortsatt vere håp for spire hos meg og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tok en el test jeg så dere kan se, måtte jo på do for ørtende gang idag allikevel og el testen lå jo bare i skuffen på badet;)

Den slo ut med to sterke streker på under 1 min!

Hvis dere ser i galleriet så er det strimmelen som er el testen:)http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/album/7937-jandersen84-gt/

Min ble sånn som den er på galleriet med ein gang... Så kan det fortsatt vere håp for spire hos meg og?

Hadde tatt en GT om noen dager jeg:) når har du ikm? Alt er jo mulig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en test som var negativ nå! 😁 Kan jo være for tidlig siden det ikke er IKM enda, men klarte ikke styre meg! Kjøper en ny test og tar på IKM dagen og en et par dager etterpå! Men kjempemoro med den ukesinsikator testen! 😃😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg tok en el test jeg så dere kan se, måtte jo på do for ørtende gang idag allikevel og el testen lå jo bare i skuffen på badet;)

Den slo ut med to sterke streker på under 1 min!

Hvis dere ser i galleriet så er det strimmelen som er el testen:)http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/album/7937-jandersen84-gt/

Min ble sånn som den er på galleriet med ein gang... Så kan det fortsatt vere håp for spire hos meg og?
Hadde tatt en GT om noen dager jeg:) når har du ikm? Alt er jo mulig;)

Er 11 dpo i dag, usikker på ikm då eg egentlig sku ha den på mandag denne uka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

 

Jeg tok en el test jeg så dere kan se, måtte jo på do for ørtende gang idag allikevel og el testen lå jo bare i skuffen på badet;)

Den slo ut med to sterke streker på under 1 min!

Hvis dere ser i galleriet så er det strimmelen som er el testen:)http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/album/7937-jandersen84-gt/

Min ble sånn som den er på galleriet med ein gang... Så kan det fortsatt vere håp for spire hos meg og?
Hadde tatt en GT om noen dager jeg:) når har du ikm? Alt er jo mulig;)

Er 11 dpo i dag, usikker på ikm då eg egentlig sku ha den på mandag denne uka

Vent til søndag og ta en ny test:)) Hvis du klarer å vente da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Jeg tok en el test jeg så dere kan se, måtte jo på do for ørtende gang idag allikevel og el testen lå jo bare i skuffen på badet;)

Den slo ut med to sterke streker på under 1 min!

Hvis dere ser i galleriet så er det strimmelen som er el testen:)http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/album/7937-jandersen84-gt/

Min ble sånn som den er på galleriet med ein gang... Så kan det fortsatt vere håp for spire hos meg og?
Hadde tatt en GT om noen dager jeg:) når har du ikm? Alt er jo mulig;)
Er 11 dpo i dag, usikker på ikm då eg egentlig sku ha den på mandag denne uka
Vent til søndag og ta en ny test:)) Hvis du klarer å vente da;)

Skal vere hos familien min til mandags kveld så skal nok klare å holde meg unna testingen ut helga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart det fortsatt er mulig, men det jeg prøver å si er at den testen ikke er positiv, så det betyr ingenting:) Har dessuten lest at g-tester slår ut tidligere enn el-tester på graviditet. Du kan jo fortsatt få positiv test hvis det er tre dager til IKM:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart det fortsatt er mulig, men det jeg prøver å si er at den testen ikke er positiv, så det betyr ingenting:) Har dessuten lest at g-tester slår ut tidligere enn el-tester på graviditet. Du kan jo fortsatt få positiv test hvis det er tre dager til IKM:)

Eg sku egentlig ha ikm mandag som var denne uka. Men el ble 6 dager senere enn forventa sånn at da blir vell ikm dagen også noen dager fram..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del regner jeg med at mensen kommer i mårra, 13 dpo, som den pleier. Hadde negativ test i går, 11 dpo, har ikke testa i dag. Tvi tvi dere andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM lørdag, men har foreløpig ingen tegn til TR. Men har sjeldent det, sånn egentlig. Så, må vel bare sitte å vente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

IKM idag, neg test, ingen følelse av tr...heller ikke følelse av gravid heller, annet enn ømme bryster som stikker,  meeeen har to apper på tlf nå, en jeg la inn med den rare blødningen 7dager etter el og som varte i 4 dager som jeg har lagt inn som tr, og den vanlige jeg har som viser ikm idag.

 

Dersom tr faktisk har vært allerede, som jeg trodde og håpet var festeblødning så viser appen at jeg har el 21.okt, når lønner det seg da for meg å begynne å teste etter el? dag 11?

men da har også min el kommet 19.sept som da var 11dager etter tr. Bør jg derfor teste etter el enda tidligere enn dag 11?

 

hvorfor kan ikke kroppen og syklusen være like presis nå som på pilla !! :P:P:P da var det punktelig 28 dager ... bah....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt ingen mens her, IKM i dag (tror jeg). Utslitt etter eksamen, ser frem til rolig helg uten testing/stress/mas og dersom mensen ikke har kommet mandag tar jeg en test :) God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM idag, neg test, ingen følelse av tr...heller ikke følelse av gravid heller, annet enn ømme bryster som stikker,  meeeen har to apper på tlf nå, en jeg la inn med den rare blødningen 7dager etter el og som varte i 4 dager som jeg har lagt inn som tr, og den vanlige jeg har som viser ikm idag.

 

Dersom tr faktisk har vært allerede, som jeg trodde og håpet var festeblødning så viser appen at jeg har el 21.okt, når lønner det seg da for meg å begynne å teste etter el? dag 11?

men da har også min el kommet 19.sept som da var 11dager etter tr. Bør jg derfor teste etter el enda tidligere enn dag 11?

 

hvorfor kan ikke kroppen og syklusen være like presis nå som på pilla !! :P:P:P da var det punktelig 28 dager ... bah....

Jeg hadde begynt å teste etter El noen dager før dag 11 jeg da, bare for å ikke gå glipp av den:)) Og siden syklusen din tuller litt, så får du overliste den med å ta tester, så ingen el slipper unna;)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo i dag, merker ingenting til tr eller noe... Fortsatt små kvalm og stikking i eggstokken så håper tr ikkje kjem.. No skal eg slappe av og nyte tida med familien min og ta ny gravid test på tirsdag. Er den ikkje positiv så blir da vel ny pp... 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, tanta er på plass! Ses neste runde...

Off så kjipt :/ ingen tr her enda, håper virkelig den ikkje kjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, på denne gruppa. Hvor mange har fått positiv test, TR eller venter fortsatt? Jeg tok en negativ test for et par dager siden, kan være at det var for tidlig så håpet er ikke ute 😊 Ingen tegn til tanta enda hvertfall 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm idag, og oppdaga i kveld at utfloden var litt rølig. Så, da kommer vel TR i morgen...:/ shit, har hatt litt trua idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...