Gå til innhold

IKM 41


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest prøver1984

 

Mange dpo er du, jandersen?:)

11 el 12 dpo... Håper streken blir sterkere:) tør ikke stole på positiv enda...

Kjenner lysten til å svi av en ny test imorgen er tilstede nå ja :P spesielt siden du har ikm dagen før meg :) skal du ta ny test imorgen El ons?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Mange dpo er du, jandersen?:)

11 el 12 dpo... Håper streken blir sterkere:) tør ikke stole på positiv enda...

Kjenner lysten til å svi av en ny test imorgen er tilstede nå ja :P spesielt siden du har ikm dagen før meg :) skal du ta ny test imorgen El ons?:)

Prøver vel å vente til onsdag, men har vel bevist at jeg ikke er så altfor god til å vente;) Svi av en imorgen du, jeg krysser fingre og tær:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

 

 

 

Mange dpo er du, jandersen?:)

11 el 12 dpo... Håper streken blir sterkere:) tør ikke stole på positiv enda...
Kjenner lysten til å svi av en ny test imorgen er tilstede nå ja :P spesielt siden du har ikm dagen før meg :) skal du ta ny test imorgen El ons?:)
Prøver vel å vente til onsdag, men har vel bevist at jeg ikke er så altfor god til å vente;) Svi av en imorgen du, jeg krysser fingre og tær:))

Jeg er elendig til å vente så tok selvsagt en ny nå som var like blendahvit som igår. Så nå skal jeg vente til ikm på fredag altså..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Hva f skjer med kroppen min :( trodde jeg hadde festeblødning i 4 dager og nesten 24 timer uten blødning kom det søren meg tilbake igjen nå! :( og selv om ikm er fredag har jeg tatt to hvite blenda tester men nå tror jeg det bare har vært bortkastet :/

Nå kommer vel tr da vel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva f skjer med kroppen min :( trodde jeg hadde festeblødning i 4 dager og nesten 24 timer uten blødning kom det søren meg tilbake igjen nå! :( og selv om ikm er fredag har jeg tatt to hvite blenda tester men nå tror jeg det bare har vært bortkastet :/

Nå kommer vel tr da vel...

Høres ut som tr hvis det blør i 4 dager. Festeblødning er maks noen få dråper blod.

 

Anonymous poster hash: ab638...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

Hva f skjer med kroppen min :( trodde jeg hadde festeblødning i 4 dager og nesten 24 timer uten blødning kom det søren meg tilbake igjen nå! :( og selv om ikm er fredag har jeg tatt to hvite blenda tester men nå tror jeg det bare har vært bortkastet :/

Nå kommer vel tr da vel...

Høres ut som tr hvis det blør i 4 dager. Festeblødning er maks noen få dråper blod.

 

Anonymous poster hash: ab638...8bd

Der vet jeg du tar feil heldigvis :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være lurt å ha i bakhodet at festeblødninger er uhyre sjeldne, spesielt ifht det en kan få inntrykk av inne på slike forum, der mange hver uke tror de har festeblødninger, for så at mensen kommer like etterpå.

Det er så fort å la seg rive med og håpe på ting, og det er ikke godt om det viser seg at det ikke var det likevel.

Jeg sier ikke at det ikke finnes, men de er ekstremt sjeldne, og spesielt festeblødninger på mange dager, selv om de også forekommer.

 

Anonymous poster hash: a5858...b33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet i dag tidlig, 11 dpo, og den var negativ.. Testet positivt på den dagen med tredjemann, men da festet kanskje egget seg tidligere? Håpe håpe ;) Prøver igjen i morgen, på IKM. Hvis vi ikke blir gravide denne måneden så er det mulig vi legger planen om nummer fire ifra oss... Så det er litt vinn eller forsvinn de neste dagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva f skjer med kroppen min :( trodde jeg hadde festeblødning i 4 dager og nesten 24 timer uten blødning kom det søren meg tilbake igjen nå! :( og selv om ikm er fredag har jeg tatt to hvite blenda tester men nå tror jeg det bare har vært bortkastet :/

Nå kommer vel tr da vel...

Håper det bare er kroppen din som tuller litt. Som du sier så er ikm ikke før til fredag, er jo litt merkelig at du har hatt små blødninger så lenge før.... hm. .. ikke så lett å bli klok på kroppen noen ganger... jeg krysser fingre og tær ekstra hardt for deg ihvertfall:)))
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 dpo i dag og har masse mens murringer i korsryggen! IKM på torsdag, og forventer vel veldig at TR dukker opp 😳 Hvordan går det med dere andre? Håper på flere positive tester her inne snart! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg ganske Lost om dagen.

Jeg har tidligere skrevet så skråsikkert at jeg er gravid.

Det handlet om at jeg fikk bekkensmerter UT AV DENNE VERDEN og var både hos osteopat og fysioterapaut som følte seg ganske sikre på at det var hormonelt - da det klaffet akkurat med eggløsning og mulig befruktning. Det var påfallende smerter i et døgn, som ga seg - etterpå har jeg hatt vanvittig med murring og strekking, våknet av vond på natta, vært oppe og tisset hver natt siste fire nettene og brystene er større, blodårer utpregete osv osv. Men alle mine tester er negative!

 

Lurer på om jeg spiller meg selv et gedigent puss.

 

 

Jeg har ikm i dag eller i morgen onsdag.

Testet negativt i går morges og nå i formiddag. Den siste testen jeg tok i dag var litt tullete - bare en time siden jeg var på do forrige gang så urinet hadde ikke fått tid på seg til å bli konsentrert.

 

Har ny test jeg skal ta i morgen tidlig. Om ikke mensen kommer.

 

Det er pussig hvor smårar man kan bli - jeg var overbevist om at jeg skulle vente til kommende fredag med å teste - dersom mensen ikke kom.

Men jammen har jeg svidd av 7 - syv - seven ----!!!!! tester siden 10 dpo fordi jeg har vært OVERBEVIST om å være gravid og bare har søkt bekreftelse. 

Og jeg er ei oppegående dame.

Tror jeg da:=)

 

Har vært gravid to ganger før og synes så veldig jeg kjenner igjen tegnene.

Skal holde dere oppdaterte.

Endret av madremia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CurlySue: Blir spennende å følge deg - du har jo testet tidlig.

Også deg Jandersen84 - skjønner at du fikk håp om festeblødning!

 

På fredag vet vi vel alle litt mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CurlySue: Blir spennende å følge deg - du har jo testet tidlig.

Også deg Jandersen84 - skjønner at du fikk håp om festeblødning!

 

På fredag vet vi vel alle litt mer!

Det er nok prøver1984 du sikter til tenker jeg;)

Jeg har fått en svak rosa strek og venter bare på å ta ny test imorgen tidlig og se om den blir noe sterkere:)

Endret av jandersen84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

 

Hva f skjer med kroppen min :( trodde jeg hadde festeblødning i 4 dager og nesten 24 timer uten blødning kom det søren meg tilbake igjen nå! :( og selv om ikm er fredag har jeg tatt to hvite blenda tester men nå tror jeg det bare har vært bortkastet :/

Nå kommer vel tr da vel...

Håper det bare er kroppen din som tuller litt. Som du sier så er ikm ikke før til fredag, er jo litt merkelig at du har hatt små blødninger så lenge før.... hm. .. ikke så lett å bli klok på kroppen noen ganger... jeg krysser fingre og tær ekstra hardt for deg ihvertfall:)))

Jeg har jo aldri aldri aldri hatt slik småblødninger før, og jeg trodde blødningen var tilbake igjen etter jeg fikk rødt på papiret idag tidlig men nei, der tok jeg heldigvis feil for ikke noe mer blødning er kommet :) kun på papir ved toalett besøk ;)

 

Så håpet har ikke forsvunnet helt :) og ikm er jo ikke før fredagen så :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madremia: Skjønner du er frustrert! Kroppen er ikke lett å skjønne seg på noen ganger. Spesielt ikke i disse perioder. Det er rett og slett en frustrerende uke. Bare gå å vente og vente.. Prøver å tenke på andre ting, men det er ganske umulig. Det største ønsket vi har er jo at TR ikke skal komme og at vi får en positiv graviditetstest 😊 Hold ut, så lenge TR ikke dukker opp er det håp! Det aller vanligste er å få en positiv test først på IKM dagen, mens noen få får svak positivt før. Andre får ikke positiv før en uke eller to etter IKM. Alle produserer visst forskjellige mengder med hCG, så derfor slår testene ut så forskjellig fra kvinne til kvinne. Krysser fingrer og tær for at vi som enda ikke har fått TR får positive tester! 😊

Endret av CurlySue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det spennende å følge med her inne! kjenner jeg ikke klarer å konsentrere meg 100% om lesingen så håper eksamen er grei med meg på fredag. Har et lite spørsmål angående stikninger i magen, synes liksom jeg kjenner sånne små stikk i ny og ne på venstre siden. Er helt sikkert bare innbilning for det er så lite, men lurer på hvordan disse kjennes for andre her inne som har vært gravide før? Er ganske tålmodig enda da, har lyst til å teste, men kjenner det ikke er noe vits enda siden den sikkert er negativ likevel. Venter til IKM fredag/lørdag eller etter helgen så får jeg se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det spennende å følge med her inne! kjenner jeg ikke klarer å konsentrere meg 100% om lesingen så håper eksamen er grei med meg på fredag. Har et lite spørsmål angående stikninger i magen, synes liksom jeg kjenner sånne små stikk i ny og ne på venstre siden. Er helt sikkert bare innbilning for det er så lite, men lurer på hvordan disse kjennes for andre her inne som har vært gravide før? Er ganske tålmodig enda da, har lyst til å teste, men kjenner det ikke er noe vits enda siden den sikkert er negativ likevel. Venter til IKM fredag/lørdag eller etter helgen så får jeg se :)

Jeg følte små stikk i magen forrige graviditet og har hatt det de siste dagene nå. Fikk svak rosa strek nå igår ettermiddag og hat ikm på torsdag. Kjøpt ny test som skal tas imorgen tidlig:) Litt kvalm og spent;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jandersen1984: du er nok den klareste gravidkandidaten av oss!

Ser du om blodårene dine er blitt litt større? Som om de allerede transporterer mer blod? Det husker jeg som tegn fra mine tidlige sv.skap. tykke, brede blodårer på hendene.

 

Jeg har også en sånn" hul følelese" i underlivet som jeg mener å kjenne igjen fra tidligere svangerskap.

Takk for trøstende ord her inne, dere.

Man blir jo litt smårar. og det er ikke så lette å dele det med partneren.

han er medfølende, men samtidig har han det ikke på kroppen

Heldigvis har han full forståelse for denne kaotiske testinga jeg har holdt på med.

Det blir et spennende par døgn framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hva f skjer med kroppen min :( trodde jeg hadde festeblødning i 4 dager og nesten 24 timer uten blødning kom det søren meg tilbake igjen nå! :( og selv om ikm er fredag har jeg tatt to hvite blenda tester men nå tror jeg det bare har vært bortkastet :/

Nå kommer vel tr da vel...

Håper det bare er kroppen din som tuller litt. Som du sier så er ikm ikke før til fredag, er jo litt merkelig at du har hatt små blødninger så lenge før.... hm. .. ikke så lett å bli klok på kroppen noen ganger... jeg krysser fingre og tær ekstra hardt for deg ihvertfall:)))

Jeg har jo aldri aldri aldri hatt slik småblødninger før, og jeg trodde blødningen var tilbake igjen etter jeg fikk rødt på papiret idag tidlig men nei, der tok jeg heldigvis feil for ikke noe mer blødning er kommet :) kun på papir ved toalett besøk ;)

 

Så håpet har ikke forsvunnet helt :) og ikm er jo ikke før fredagen så :)

 

Da jeg ble gravid sist gang, hadde jeg en liten blødning på dag 6 DPO, og en liten blødning på dag 10 og 11DPO.

 

Men nå småblødde eg en del egentlig hele det svangerskapet.

Bla i uke 6, uke 13 og uke 24.

Men det er nok bare jeg som blør lett?

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...