Gå til innhold

IKM 41


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

Ser ikke at det finnes noe tråd for oss som ikke vil ha tr i uke 41. Og det kan vel ikke være bare meg, så her er den:)

 

6.10.:

7.10.:

8.10.:

9.10.:

10.10.:

11.10.: trøndermammasnart, pp3

12.10.:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det vil si

 

6.10.: Fr. Hestetun

7.10.:

8.10.:

9.10.: CurlySue, 2snart3?? (pp1)

10.10.:

11.10.: Krumelur, trøndermammasnart (pp3)

12.10.:

 

:smilorange:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vil si

 

6.10.: Fr. Hestetun

7.10.:

8.10.:

9.10.: CurlySue, 2snart3?? (pp1)

10.10.:

11.10.: Krumelur, trøndermammasnart (pp3)

12.10.:

 

:smilorange:

  Ja :) Jeg fant ingen IKM uke 41 i går, så joinet IKM uke 42. Så du også gjorde det trøndermammasnart  :)

Endret av CurlySue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det vil si

 

6.10.: Fr. Hestetun

7.10.:

8.10.:

9.10.: CurlySue, 2snart3?? (pp1)

10.10.:

11.10.: Krumelur, trøndermammasnart (pp3)

12.10.:

 

:smilorange:

  Ja :) Jeg fant ingen IKM uke 41 i går, så joinet IKM uke 42. Så du også gjorde det trøndermammasnart  :)

 

Du skulle bare ha laget en egen da vettu ;)

Er så gira jeg, så bare måtte fikse ei gruppe for å se om flere var samme uka som meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fr. Hestetun: Jeg har hørt at du ikke bør røre kattedoen når du planlegger/er blitt gravid. Du bør også være forsiktig med å røre katta når du planlegger/er blitt gravid, pga bakteriene den kan ta meg seg utenifra. I verstefall kan bakteriene føre til SA...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev egent gruppe/forum om det. Der fikk eg svar at så lenge eg går på allergimed. Så skal det gå fint for anonym som skrev det har katt selv og var allergisk. Så det sku ikke ha noe å si. Eg kan ikke røre kattedoen for da får eg ikke puste i det hele tatt så samboeren tar seg av den jobben :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne pp-en prøver jeg meg på både temperaturmåling og el-testing, for alle gode ting er tre (er pp3 nå)! Temperaturen er stabil, og i dag begynte jeg med el-tester (var svak strek, men regna ikke med anna siden det er tidlig), siden appen jeg bruker mener jeg burde det. Wish me luck! :) Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på el denne uken, men siden det er nesten 6 år siden sist er jeg jammen ikke sikker på når den dukker opp ;) krysser fingrene for deg trøndermammasnart. Siden det bare er første mnd etter pilla blir jeg ikke veldig lei om det ikke blir noe, men hadde vært topp om en spire festet seg med en gang! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pp3 så kjenne at eg vil ha el og en spire nå som legen kan fortelle meg i dag.. Ser alle mine venner går med barnevogn, blir så misunnelig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg inn her, fra uke 40. Ser ut til at el har vært forsinka pga at jeg har gått på ibux. Veldig kjedelig da jeg har litt lang syklus fra før! Men ser ut til at el er på tur nå. El testen var nesten positiv i dag, tar en til i kveld for å sjekke.

 

Samboer dro på bortejobb i dag og blir borte til torsdag. Så siste sjansen ble lagt inn i går. Er jo en liten mulighet for at det kan gå hvis el blir i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Det vil si

 

6.10.: Fr. Hestetun

7.10.:

8.10.:

9.10.: CurlySue, 2snart3?? (pp1)

10.10.:

11.10.: Krumelur, trøndermammasnart (pp3)

12.10.:

 

:smilorange:

  Ja :) Jeg fant ingen IKM uke 41 i går, så joinet IKM uke 42. Så du også gjorde det trøndermammasnart  :)

 

Du skulle bare ha laget en egen da vettu ;)

Er så gira jeg, så bare måtte fikse ei gruppe for å se om flere var samme uka som meg :)

 

Ja, men har ikke vært her inne på tre år, og satt på mobilen, så visste ikke helt hvordan jeg skulle gjøre det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en EL test i kl 07 i dag, den var negativ, i følge syklusen min har jeg EL ons/tors. Men er usikker, så tester meg igjen i kveld :) Tenker jeg tester både morgen og kveld til den blir positiv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CurlySue: Jeg har hørt at man visstnok skal teste midt på dagen:) Jeg gjør foreløpig bare det, men bare vent noen dager, så blir det sikkert både morgen og kveld for min del også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også melder meg på her! Prøvingen fortsetter for fulgt hos oss😊 håper på klaff for flere av oss! Det kjentes som om eggløsningen var i går, men ut i fra sist mens har jeg IKM 8/10.. Iallefall er og blir mange aksjer lagt inn 😉

 

6.10.: Fr. Hestetun

7.10.:

8.10.: Marihønen

9.10.: CurlySue, 2snart3?? (pp1)

10.10.:

11.10.: Krumelur, trøndermammasnart (pp3)

12.10.:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ EL test i kveld også. Men jeg er jo kun på dag 12 i syklusen. Blir nok positiv i morgen eller på onsdag. Tror jeg.. :) Klarer ikke å kjenne når jeg har EL. Godt det fins tester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

6.10.: Fr. Hestetun

7.10.: Wiiga pp5

8.10.: Marihønen

9.10.: CurlySue, 2snart3?? (pp1)

10.10.:

11.10.: Krumelur, trøndermammasnart (pp3)

12.10.:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg knall positiv el test i kveld + smil på clearblue el test :) Så da håper jeg el kommer raskt og det ligger noen svømmere på lur :D Krysser fingra for meg og alle andre inne her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen etter kan det jo være for seint, svømmerne bruker jo litt tid opp også. Jdg ville hatt meg begge dagene ;) færre svømmere er vel bedre enn ingen?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...