Gå til innhold

IKM 41


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

Så, på denne gruppa. Hvor mange har fått positiv test, TR eller venter fortsatt? Jeg tok en negativ test for et par dager siden, kan være at det var for tidlig så håpet er ikke ute 😊 Ingen tegn til tanta enda hvertfall 😁

Ingen tr, så venter vell på positiv egentlig. 14 dpo i dag, fortsatt kvalm, kjenne eg har fått halsbrann også :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IKM fredag den 10, men har ikke kommet enda. Har hatt menssmerter så har egentlig bare ventet på den. Har tatt en test som viste negativ men som var positiv etter flere timer. Men har ikke tatt det så innover meg siden resultatet kom så seint. Tok derimot test igår som viste en svak strek, så ser ut til at det kanskje har gått veien :-) Skal teste en gang til om noen dager :-) Er første1 pp på oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortsatt ikke TR, men føler den er rundt hjørnet! Ikke positiv test heller

samme her kristinehufine... men har ikkje testet meg siden 10 dpo.. er 14 i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Fortsatt ikke TR, men føler den er rundt hjørnet! Ikke positiv test heller

samme her kristinehufine... men har ikkje testet meg siden 10 dpo.. er 14 i dag....
Jeg hadde negativ test i går 😁
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Fortsatt ikke TR, men føler den er rundt hjørnet! Ikke positiv test heller

samme her kristinehufine... men har ikkje testet meg siden 10 dpo.. er 14 i dag....
Jeg hadde negativ test i går

 

TR kom snikanes no når eg er på jobb.. fekk den no nettopp så inn i ny pp.. dette var pp3 :) men pp1 med positiv EL :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere,

 

jeg vil bare oppdatere for jeg skrev her inne litt fram og tilbake.

 

Jeg var så skråsikker på at jeg var gravid. Det var jeg også.

Positiv test.

Så gikk det bare fire dager og jeg fikk voldsomme kramper og blødninger.

Jeg trodde jeg skulle bli fylt av sorg og tomhet, men jeg klarer å se på dette på en annen måte.

Hadde fryktelige bekkensmerter allerede ved befruktningen og det er vel ikke helt så dere tror det, men det var som et lite jordskjelv i kroppen, det var så jeg kjente alt som skjedde der nede i hver dag fremover mot positiv test. Så ble det stille.

Jeg hadde invalidiserende bekkenløsning med mitt andre barn - vi tenkte vi kunne håpe i det lengste at det skulle bli bedre denne gangen.

 

Når jeg hadde en VOND uke SÅ tidlig i svangerskapet denne gangen, så klarer jeg å legge bort tankene om nr 3.

Jeg var litt lettet da kroppen ikke gikk videre med det.

Tenker at det er ikke meningen, vi har to nydelige barn og et flott samliv, jeg tør ikke havne i rullestol igjen.

Om det så bare er for noen måneder.

 

Ønsker dere andre her inne i herlig reise videre ! 

 

Litt vemodig, litt sårt, men sånn er det når ikke kroppen min vil følge meg på dette.

Jeg ser nå lyst på å være en topp fungerende mamma for mine to som fortsatt er i barnehagen.

Så skal jeg gå i gang med litt tunge runden det blir å selge unna siste baby utstyr.

 

.....

madremia

Endret av madremia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist da madremia :) men er vel best å lytte til kroppen sin. Så kan du være en god mamma for de to du allerede har. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst blitt preggers jeg også dere :D i løpet av første perioden etter pilleslutt, uten ordentlig mensen. Baybay tante! Håper den blir der inne nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...