Gå til innhold

IKM 41


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

Gjest prøver1984

 

 

 

 

Hva f skjer med kroppen min :( trodde jeg hadde festeblødning i 4 dager og nesten 24 timer uten blødning kom det søren meg tilbake igjen nå! :( og selv om ikm er fredag har jeg tatt to hvite blenda tester men nå tror jeg det bare har vært bortkastet :/

Nå kommer vel tr da vel...

Håper det bare er kroppen din som tuller litt. Som du sier så er ikm ikke før til fredag, er jo litt merkelig at du har hatt små blødninger så lenge før.... hm. .. ikke så lett å bli klok på kroppen noen ganger... jeg krysser fingre og tær ekstra hardt for deg ihvertfall:)))
Jeg har jo aldri aldri aldri hatt slik småblødninger før, og jeg trodde blødningen var tilbake igjen etter jeg fikk rødt på papiret idag tidlig men nei, der tok jeg heldigvis feil for ikke noe mer blødning er kommet :) kun på papir ved toalett besøk ;)

 

Så håpet har ikke forsvunnet helt :) og ikm er jo ikke før fredagen så :)

Da jeg ble gravid sist gang, hadde jeg en liten blødning på dag 6 DPO, og en liten blødning på dag 10 og 11DPO.

 

Men nå småblødde eg en del egentlig hele det svangerskapet.

Bla i uke 6, uke 13 og uke 24.

Men det er nok bare jeg som blør lett?

 

Lykke til.

Tusen takk :) håper jeg også kan tyde disse småblødningene som et tidlig tegn :)

Og ingen mer blødning enda så er virkelig spent på de neste dagene :) jeg vet det ikke var menstruasjon da mine blødninger er heftige og kraftige og varer 6-7 dager og på fredag var eneste dag med kraftig blødning, ellers har det vært smått hver dag frem til igår :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jandersen1984: du er nok den klareste gravidkandidaten av oss!

Ser du om blodårene dine er blitt litt større? Som om de allerede transporterer mer blod? Det husker jeg som tegn fra mine tidlige sv.skap. tykke, brede blodårer på hendene.

 

Jeg har også en sånn" hul følelese" i underlivet som jeg mener å kjenne igjen fra tidligere svangerskap.

Takk for trøstende ord her inne, dere.

Man blir jo litt smårar. og det er ikke så lette å dele det med partneren.

han er medfølende, men samtidig har han det ikke på kroppen

Heldigvis har han full forståelse for denne kaotiske testinga jeg har holdt på med.

Det blir et spennende par døgn framover.

Har litt fremtredende og tydelige blodårer fra før, tror ikke jeg ser noe forskjell der. Men har veldig følsomme og ømme bryst er, både selve brystet og brystvorter;) Det begynte på søndag, men tenkte det var tr som var på vei, har ikke hatt mens mer enn 1 gang på over 5 år ( hadde ikke mens med hormonspiralen ), husker ikke helt hvordan mens smerter er;)

Det er veldig lov å bli smårar av dette, er rar selv jeg... kommer til å teste sikkert 2-3 ganger til jeg for å bli sikker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være lurt å ha i bakhodet at festeblødninger er uhyre sjeldne, spesielt ifht det en kan få inntrykk av inne på slike forum, der mange hver uke tror de har festeblødninger, for så at mensen kommer like etterpå.

Det er så fort å la seg rive med og håpe på ting, og det er ikke godt om det viser seg at det ikke var det likevel.

Jeg sier ikke at det ikke finnes, men de er ekstremt sjeldne, og spesielt festeblødninger på mange dager, selv om de også forekommer.

 

Anonymous poster hash: a5858...b33

Slenger meg på denne!

Høres ut her inne som om festeblødninger er helt vanlig, men er jo ikke det.

Har selv fem fullgåtte svangerskap bak meg, og har aldri blødd i de. Vet at noen gjør det og at det går bra, men det er heller ikke de fleste.

Har også hatt to svangerskap hvor jeg har blødd, og da har det gått galt!

Er nok greit og prøve å bevare roen og fornuften, selv om ønsket om graviditet er oppslukende.

De fleste blir gravide etterhvert uansett!

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 20a0a...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke disse anonyme brukerne er kvinner som ønsker å bli gravide. Lurer på hvorfor de er her inne og hvorfor flere av de alltid høres så negativ ut. Dette er jo en plass for kvinner som VIL BLI GRAVID. Jeg tror de fleste vet at vi er litt koko, så hvor bedre å få ut litt av kokoen? Sammen med alle andre som vil bli gravide vel! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var den første av de to anonyme som skreiv over her ang festeblødning (anonymkoden som slutter med ...b33) Jeg henger her av den enkle grunn at jeg var med i IKM-gruppa for uke 40, og har fulgt med på noen av de andre gruppene her.

 

Og jeg mener fortsatt av hele mitt hjerte at festeblødninger er langt mindre vanlig enn en får inntrykk av inne på slike forumer som dette her.

 

Jeg skreiv det fordi jeg er så redd for at folk her inne skal bygge opp så veldig store forhåpninger. Og som jeg skreiv: jeg sier ikke at festeblødninger ikke finnes, men at de er veldig mye sjeldnere enn en får inntrykk av inne på slike forum som dette her.

 

Det var på ingen måte for å være negativ og spre kjipe ting, men som jeg skreiv: Det er så fort å la seg rive med og håpe på ting, og det er ikke godt om det viser seg at det ikke var det likevel.

 

Jeg håper ikke jeg har såra noen ved å skrive det jeg skreiv, jeg ønsker så virkelig at dere alle får bli gravide og at ting går rett vei, men det er så vondt å bygge opp så store forventninger og håp, og bli skuffa etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Jeg tror ikke disse anonyme brukerne er kvinner som ønsker å bli gravide. Lurer på hvorfor de er her inne og hvorfor flere av de alltid høres så negativ ut. Dette er jo en plass for kvinner som VIL BLI GRAVID. Jeg tror de fleste vet at vi er litt koko, så hvor bedre å få ut litt av kokoen? Sammen med alle andre som vil bli gravide vel! 😊

Tenkte samme Selv.. Ser ikke poenget dems Men er vel En grunn til At de velge å være anonyme ;)

Men velger å la det gå og lar meg Selv leve i Min boble :) syntes dette er spennende og med To fullgåtte sv.skap , en MA i uke 12, og 3 sa så kjenner jeg kroppen meget godt når jeg Er Gravid ;) men om dette er festeblødning så er jeg evig takknemlig og Er dette syklusen Så tuller så ja da kommer vår tur kanskje beste pp eller lenger ..

 

Men hvorfor gjemme Seg bak anonym knappen for å si slikt? For meg kan det virke Som Noen som som skulle ønske Det var De som fikk håp ved En Eventuell festeblødning .. Men men

 

Jeg er super gla for dette forumet og det å dele tanker med andre så noen feige anonyme svar, skal jeg tåle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest prøver1984

 

Det kan være lurt å ha i bakhodet at festeblødninger er uhyre sjeldne, spesielt ifht det en kan få inntrykk av inne på slike forum, der mange hver uke tror de har festeblødninger, for så at mensen kommer like etterpå.

Det er så fort å la seg rive med og håpe på ting, og det er ikke godt om det viser seg at det ikke var det likevel.

Jeg sier ikke at det ikke finnes, men de er ekstremt sjeldne, og spesielt festeblødninger på mange dager, selv om de også forekommer.

 

Anonymous poster hash: a5858...b33

Slenger meg på denne!

Høres ut her inne som om festeblødninger er helt vanlig, men er jo ikke det.

Har selv fem fullgåtte svangerskap bak meg, og har aldri blødd i de. Vet at noen gjør det og at det går bra, men det er heller ikke de fleste.

Har også hatt to svangerskap hvor jeg har blødd, og da har det gått galt!

Er nok greit og prøve å bevare roen og fornuften, selv om ønsket om graviditet er oppslukende.

De fleste blir gravide etterhvert uansett!

 

 

 

 

 

Anonymous poster hash: 20a0a...772

Føler roen er godt bevart og ikke minst fornuften.. Så hvor du vil hen og hva du mener med det, vet ikke jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Prøver1984. Jeg svarte CurlySue like over her. Igjen: det var virkelig ikke meningen å være hverken frekk eller nedlatende (og det mener jeg at jeg absolutt ikke har vært i innlegget jeg skreiv - da må du i så fall si hva som jeg sa feil, slik at jeg ikke fortsetter å såre folk)

Jeg ønsker virkelig at dere alle sammen skal få to streker på testene deres denne uka!

Men som jeg skreiv over her, i innlegget jeg har forklart meg mer, så er jeg bare så redd at vi prøver hauser hverandre opp og bygger opp forventningene og håper for mye, det er så vondt dersom det ikke klaffer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøver1984

Hei Prøver1984. Jeg svarte CurlySue like over her. Igjen: det var virkelig ikke meningen å være hverken frekk eller nedlatende (og det mener jeg at jeg absolutt ikke har vært i innlegget jeg skreiv - da må du i så fall si hva som jeg sa feil, slik at jeg ikke fortsetter å såre folk)

Jeg ønsker virkelig at dere alle sammen skal få to streker på testene deres denne uka!

Men som jeg skreiv over her, i innlegget jeg har forklart meg mer, så er jeg bare så redd at vi prøver hauser hverandre opp og bygger opp forventningene og håper for mye, det er så vondt dersom det ikke klaffer...

:) har ikke ment å hause opp ting med mine innlegg men ble og er litt gira pga kroppen min gir meg disse signalene... Men er kun i pp2 og har verken mistet fornuften eller lignende, om noen tror det ;) er bare så godt å dele tankene med noen som ønsker samme som meg, da det er mer ålreit å prate med dere om det enn min mann hihi :)

 

Ha en fin kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei Prøver1984. Jeg svarte CurlySue like over her. Igjen: det var virkelig ikke meningen å være hverken frekk eller nedlatende (og det mener jeg at jeg absolutt ikke har vært i innlegget jeg skreiv - da må du i så fall si hva som jeg sa feil, slik at jeg ikke fortsetter å såre folk)

Jeg ønsker virkelig at dere alle sammen skal få to streker på testene deres denne uka!

Men som jeg skreiv over her, i innlegget jeg har forklart meg mer, så er jeg bare så redd at vi prøver hauser hverandre opp og bygger opp forventningene og håper for mye, det er så vondt dersom det ikke klaffer...

:) har ikke ment å hause opp ting med mine innlegg men ble og er litt gira pga kroppen min gir meg disse signalene... Men er kun i pp2 og har verken mistet fornuften eller lignende, om noen tror det ;) er bare så godt å dele tankene med noen som ønsker samme som meg, da det er mer ålreit å prate med dere om det enn min mann hihi :)

 

Ha en fin kveld :)

Jeg skjønner godt at en blir gira oppi disse prøveprosjektene våre, det blir vi vel alle... ;)

 

Men jeg følte vel mest at mitt innlegg ble tolka så mye gjennom den andre som kommenterte innlegget, og syns det var veldig dumt om det var sånn at alle som leste innlegget mitt jeg skreiv midt på dagen i dag tolka det som vondt ment - for det var det virkelig ikke.

 

Vil ikke at alle her inne skal tenke at "hun derre Paeonia er en sur kjerring som bare sprer surt rundt seg"... :)

 

Håper du får to blå på testen i løpet av uka! :)

Endret av Paeonia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hormoner er noe dritt noen ganger... kjenner jeg tenner på alle plugger for ingenting ( nettopp hatt en real utblåsning pga en kommode , jada...) og nå sitter jeg og griner for meg selv ( og dette forumet ;) ) fordi samboeren min ikke skjønner det og syns jeg har helt rett.... herregud, skikkelig drage kjerring nå, virkelig sjarmerende; p

Endret av jandersen84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt på vei inn i uka, og i dag dukket en clearblue med ukesinsikator opp i postkassa! 😃 Jeg har fortsatt rare smertelingnende følelser der jeg pleier å ha menssmerter. Og jeg tenker ikke over det så mye før det skjer, ligger ikke og kjenner etter for å si det sånn! Jeg pleier ikke å ha vondt så lenge, og det er litt annerledes enn menssmerter jeg vanligvis har! Vet ikke hvordan jeg skal forklare smertene! Nesten litt som trykkende hodepine i underlivet? 😳 Nå har det holdt på så lenge at jeg er sikker på det ikke er innbilning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så lei meg i kveld :-( Begynner å bli lei og utålmodig. Vil så ha en positiv test nå! IKM i morra, muligens på torsdag. TR kommer helt sikkert. Har ikke testa siden 11 dpo, på søndag. Men er sikker på at det ikke har gått denne mnd. Vil bare hoppe til neste el og komme igang igjen. I tillegg er syklusene mine forholdsvis lange, og ikke like.

 

Klarer ikke tenke positivt akkurat nå :-( Føler jeg aldri kommer til å bli gravid :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj, så lei meg i kveld :-( Begynner å bli lei og utålmodig. Vil så ha en positiv test nå! IKM i morra, muligens på torsdag. TR kommer helt sikkert. Har ikke testa siden 11 dpo, på søndag. Men er sikker på at det ikke har gått denne mnd. Vil bare hoppe til neste el og komme igang igjen. I tillegg er syklusene mine forholdsvis lange, og ikke like.

 

Klarer ikke tenke positivt akkurat nå :-( Føler jeg aldri kommer til å bli gravid :-(

Det er så kjedelig med den ventinga! Virker som om alle andre rundt meg blir gravide og føder barn om hverandre, men her skjer det ingenting... Lever fortsatt i håpet jeg da, selv om jeg på mange måter sier til meg selv at det ikke kommer til å skje enda. Veldig redd for å bli skuffa, og det blir jeg nok hvis jeg hauser meg opp for mye! Føler meg ikke gravid, og har ingen spesielle symptomer utenom rare mensliknende smerter som jeg aldri har hatt før. Føler det er for godt til å være sant om det skal være det som betyr at jeg er gravid! Jeg har IKM på søndag/mandag, pleier å på natta. Er spent, og litt skremt.. Gidder ikke å bruke noe test med mindre den ikke kommer, da får jeg heller kjøpe en billig en i såfall. Har en ukesindikator, men den er  vel kjekk å vente med :) Hvorfor tror du at det ikke har klaffet denne mnd? :) Ingen symptomer? Jeg krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren dro på bortejobb mandag til torsdag den uka jeg hadde el. Hadde el på en onsdag. Sex siste gang søndagen før el. Så skal litt til for at det har gått. Ingen symptomer og negativ test på søndag, så ikke veldig optimistisk.

 

Pleier å være ganske positiv sjøl, og har egentlig vært det, tross negativ test. Men brøt litt sammen nå. Er som du sier: er gravide overalt :-O

 

Så fort mensen kommer blir jeg nok i bedre humør. Er bare denne usikkerheten som er så fæl.

 

Krysser fingra for deg :) Unner alle å få en positiv test! De smertene kan jo bety noe de da, får satse på det iallefall :) Noen flere må jo få positiv denne uka :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren dro på bortejobb mandag til torsdag den uka jeg hadde el. Hadde el på en onsdag. Sex siste gang søndagen før el. Så skal litt til for at det har gått. Ingen symptomer og negativ test på søndag, så ikke veldig optimistisk.

 

Pleier å være ganske positiv sjøl, og har egentlig vært det, tross negativ test. Men brøt litt sammen nå. Er som du sier: er gravide overalt :-O

 

Så fort mensen kommer blir jeg nok i bedre humør. Er bare denne usikkerheten som er så fæl.

 

Krysser fingra for deg :) Unner alle å få en positiv test! De smertene kan jo bety noe de da, får satse på det iallefall :) Noen flere må jo få positiv denne uka :D

Ååja, skjønner! Men kan jo være meninga 😊 Jeg holdt på å svi av en CB med ukesinsikator i stad, men skal klare å beherske meg!! Vanskelig 😁 Jeg har en rar følelse i kroppen, men det kan jo også være ønsketenkning! 😂
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Samboeren dro på bortejobb mandag til torsdag den uka jeg hadde el. Hadde el på en onsdag. Sex siste gang søndagen før el. Så skal litt til for at det har gått. Ingen symptomer og negativ test på søndag, så ikke veldig optimistisk.

 

Pleier å være ganske positiv sjøl, og har egentlig vært det, tross negativ test. Men brøt litt sammen nå. Er som du sier: er gravide overalt :-O

 

Så fort mensen kommer blir jeg nok i bedre humør. Er bare denne usikkerheten som er så fæl.

 

Krysser fingra for deg :) Unner alle å få en positiv test! De smertene kan jo bety noe de da, får satse på det iallefall :) Noen flere må jo få positiv denne uka :D

Ååja, skjønner! Men kan jo være meninga 😊 Jeg holdt på å svi av en CB med ukesinsikator i stad, men skal klare å beherske meg!! Vanskelig 😁 Jeg har en rar følelse i kroppen, men det kan jo også være ønsketenkning! 😂

Er ikke så lett å styre seg i pp ;) Mye man tror og føler som man aldri tenker over ellers. Håper følelsen din er riktig, og testen viser positiv til helga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wiiga: Ja, jeg kan jo innbille meg mye. Men har ingen andre tegn og kun disse smertene. De kommer og går, er ikke hele tiden. Men begynte etter EL og fortsatt ikke gitt seg. Pleier ikke ha slik, og har pågått så lenge at jeg ikke tror det er innbilning! Men kan jo være noe annet selv om jeg håper det er en liten tass eller flere som har festet seg der inne i magehuset ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var den første av de to anonyme som skreiv over her ang festeblødning (anonymkoden som slutter med ...b33) Jeg henger her av den enkle grunn at jeg var med i IKM-gruppa for uke 40, og har fulgt med på noen av de andre gruppene her.

 

Og jeg mener fortsatt av hele mitt hjerte at festeblødninger er langt mindre vanlig enn en får inntrykk av inne på slike forumer som dette her.

 

Jeg skreiv det fordi jeg er så redd for at folk her inne skal bygge opp så veldig store forhåpninger. Og som jeg skreiv: jeg sier ikke at festeblødninger ikke finnes, men at de er veldig mye sjeldnere enn en får inntrykk av inne på slike forum som dette her.

 

Det var på ingen måte for å være negativ og spre kjipe ting, men som jeg skreiv: Det er så fort å la seg rive med og håpe på ting, og det er ikke godt om det viser seg at det ikke var det likevel.

 

Jeg håper ikke jeg har såra noen ved å skrive det jeg skreiv, jeg ønsker så virkelig at dere alle får bli gravide og at ting går rett vei, men det er så vondt å bygge opp så store forventninger og håp, og bli skuffa etterpå...

Hei Paeonia! Så bra at du ikke er ¨anonym¨ lenger :) Det var tøft av deg! :)

Jeg tror ikke du mente å såre noen.

Her inne er faktisk eneste plassen jeg lufter meg med disse tankene og forhåpningene om å bli gravid på en så entusiastisk (og litt koko) måte. Det hjelper å være her inne å få støtte og forhåpninger for meg selv og for andre. Det hjelper i en periode der man bare går å venter og venter. Det gjør ventingen litt lettere. Og uansett om jeg var her inne eller ikke - jeg blir like skuffet hvis/når mensen kommer. Håp er jo det viktigste man har, og det å være håpefull med andre i samme situasjon er jo kjempe fint! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest gjennom alt fra i dag nå, og kan ikke se at du hadde som intensjon å såre noen Paeonia. Skjønner ikke hvordan noen troddedet heller. Jeg syns du et kul og fornuftig, det er set jeg forbinder nicket ditt med😊

 

Så, har all mine tanker om at jeg skal være gravid foruftet. Jeg føler meg litt likegyldig på en måte, og tror ikke at det har klaffet. Har allerede begynt å tenke på neste pp. Og jeg som var så gira for noen dager siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lest gjennom alt fra i dag nå, og kan ikke se at du hadde som intensjon å såre noen Paeonia. Skjønner ikke hvordan noen troddedet heller. Jeg syns du et kul og fornuftig, det er set jeg forbinder nicket ditt med

 

Så, har all mine tanker om at jeg skal være gravid foruftet. Jeg føler meg litt likegyldig på en måte, og tror ikke at det har klaffet. Har allerede begynt å tenke på neste pp. Og jeg som var så gira for noen dager siden...

Hvorfor har alle tankene forduftet?  :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke... Tok jo en test på mandag, det jeg tror var 10 dpo, den var jo negativ. Etter det har tankene forsvunnet, og alt jeg kjenner avskiver jeg som vanlige ting. Jeg tror bare at jeg ikke er gravid, og at det kommer til å ta lenge før keg er det. Blitt litt pessimistisk, for vil så gjerne, men skjønner ikke hvorfor akkurat jeg skal få klaff når det er så mange her inne som fortjener det (mer)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten klarer jeg ikke å lese noe sammenheng ut av temperaturpversikten heller, noe som gjør meg frustrert og lei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ingen som fortjener mer enn andre å bli gravid? 😊 Det må du ikke tenke! Du fortjener det selvsagt like mye som alle andre! 😊 Jeg tok jo å en test på mandag, var 11 dpo, og den var helt blank. Ble ganske sikker der og da på at jeg ikke var gravid, og det bare var å vente på tanta. Men man vet jo aldri før tanta har kommet! 😊 Temperaturoversikt skjønner jeg meg heller ikke på, har ikke prøvd det.. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...