Gå til innhold

IKM 41


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen 😊 Positiv ELtest i dag og samleie så da venter jeg på IKM 12. Oktober! Første ordentlige prøving etter prevensjonslutt! 👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6.10.: Fr. Hestetun

7.10.: Wiiga pp5

8.10.: Marihønen

9.10.: CurlySue, 2snart3?? (pp1)

10.10.:

11.10.: Krumelur, trøndermammasnart (pp3)

12.10.: Mrs.Steel, Kristinehufine (1pp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen 😊 Positiv ELtest i dag og samleie så da venter jeg på IKM 12. Oktober! Første ordentlige prøving etter prevensjonslutt! 👏👏👏

Om jeg blir gravid nå kommer baby på mormor sin bursdag 😉
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på her :) Har tre barn og kanskje nummer fire i magen? ;) Hadde el 25 eller 26.9, og hadde sex 24. og 25.,så sånn sett klaffet det bra! Jeg pleier å ha 12 dager mellom el og mens, så kommer til å teste 8.10.

Endret av Violeta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde positiv el lørdag så ikm på neste mandag så her krysser eg fingrene.. Har humpet så mye at eg er øm! (Beklager detaljene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og tror jeg hadde EL på fredag utifra hvordan testene har oppført seg, så la oss krysse fingrene sammen 2snart3??😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 - 5 dager dpo og jakten på symptonene har startet. Har ikke ømme bryst i det hele tatt! Men når jeg tenker meg om tror jeg ikke jeg fikk det før i uke 6 - 7 med datteren min.. Eneste sympton jeg kjenner på er at jeg er stuptrøtt. Vært hjemme hele helgen og sovet masse. La meg kl 22 i går, men fortsatt like trøtt og slapp i dag. Trøttheten kommer rullende og jeg blir helt matt. Men, så er jeg en litt trøtt person da, veeeldig B menneske :) Ellers har det murret en del i korsryggen, og nede i magen hele helgen. Litt som mensen smerter. Men det kan jo være hva som helst. Noen andre som kjenner noe spesielt?

Endret av CurlySue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1dpo i dag :) når kan en begynne p kjenne litt på symtpomer?? Kjenner eg er veldig oppblåst i dag, små kvalm og litt hodeverk :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel strengt tatt ikke kjenne noen symptomer før en uke etter EL. Men alle er jo forskjellige :) Med datteren min kjente jeg ingenting de første ukene.. :) Hun var ikke planlagt og tenkte ikke over det en gang. Men nå som vi prøver tenker jeg veldig mye over det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dpo her, og masse murringer. Da jeg ble gravid med nummer tre fikk jeg vanvittig kløe på brystvortene 4 dpo så da skjønte jeg at jeg var gravid. Egget hadde tydeligvis festet seg tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fr. Hestetun: DPO regnes fra den dagen du hadde positiv ELtest :)

 

Violeta: Kløende brystvorter, virkelig? Mine klør kjempemye nå! Og er ømme. Aldri opplevd før. Håpe håpe :)

 

Angående symptomer, så pleier egget å grave seg ned rundt 5 DPO, så skal vel ikke kjenne noen symptomer før da i alle fall. Men man vet jo aldri.

 

Er forresten 3 DPO i dag. Da jeg var på do nå, var trusa hvit av utflod(?) (unnskyld details), skjønte ikkeno, så tok en ELtest for sikkerhets skyld, men var bare en ganske svak strek der, men tydligere enn jeg hadde på det minste i helga. Skjønner ikkeno jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fr. Hestetun: DPO regnes fra den dagen du hadde positiv ELtest :)

 

Violeta: Kløende brystvorter, virkelig? Mine klør kjempemye nå! Og er ømme. Aldri opplevd før. Håpe håpe :)

 

Angående symptomer, så pleier egget å grave seg ned rundt 5 DPO, så skal vel ikke kjenne noen symptomer før da i alle fall. Men man vet jo aldri.

 

Er forresten 3 DPO i dag. Da jeg var på do nå, var trusa hvit av utflod(?) (unnskyld details), skjønte ikkeno, så tok en ELtest for sikkerhets skyld, men var bare en ganske svak strek der, men tydligere enn jeg hadde på det minste i helga. Skjønner ikkeno jeg.

eg hadde positiv el på lørdag så da skal eg rekne fra lørdag??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja krysser fingrene trøndermammasnart. Men er så usikker på disse elgreiene. Nå er det over to uker siden jeg slutte med pilla, og før helgen endret utfloden min seg helt. Kom en flom med vannlignende utflod (ikke klissete som den skal være) og sånn har det fortsatt utover nå bare ikke like kraftig. Og under samleie var det skikkelig glatt (hehe sorry detaljene) og vått, mye mer enn det pleier. Så haha! jeg blir sikkert gal, håper det var el, men jammen ikke sikker siden jeg husker el som mer slimete utflod. Så får bare vente og se :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fr. Hestetun: DPO regnes fra den dagen du hadde positiv ELtest :)

 

Violeta: Kløende brystvorter, virkelig? Mine klør kjempemye nå! Og er ømme. Aldri opplevd før. Håpe håpe :)

 

Angående symptomer, så pleier egget å grave seg ned rundt 5 DPO, så skal vel ikke kjenne noen symptomer før da i alle fall. Men man vet jo aldri.

 

Er forresten 3 DPO i dag. Da jeg var på do nå, var trusa hvit av utflod(?) (unnskyld details), skjønte ikkeno, så tok en ELtest for sikkerhets skyld, men var bare en ganske svak strek der, men tydligere enn jeg hadde på det minste i helga. Skjønner ikkeno jeg.

eg hadde positiv el på lørdag så da skal eg rekne fra lørdag??

 

Da mener jeg at du er 2 DPO ja, altså, ikke medregnet lørdagen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja krysser fingrene trøndermammasnart. Men er så usikker på disse elgreiene. Nå er det over to uker siden jeg slutte med pilla, og før helgen endret utfloden min seg helt. Kom en flom med vannlignende utflod (ikke klissete som den skal være) og sånn har det fortsatt utover nå bare ikke like kraftig. Og under samleie var det skikkelig glatt (hehe sorry detaljene) og vått, mye mer enn det pleier. Så haha! jeg blir sikkert gal, håper det var el, men jammen ikke sikker siden jeg husker el som mer slimete utflod. Så får bare vente og se :P

Det er jaggu ikke til å bli klok på disse kroppgreiene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant at ein blir aldri klok på det :) håper på ivgen mens men spire denne mnd :) hadde vore så kjekt siden alle mine venner har unge^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fr. Hestetun: DPO regnes fra den dagen du hadde positiv ELtest :)

 

Violeta: Kløende brystvorter, virkelig? Mine klør kjempemye nå! Og er ømme. Aldri opplevd før. Håpe håpe :)

 

Angående symptomer, så pleier egget å grave seg ned rundt 5 DPO, så skal vel ikke kjenne noen symptomer før da i alle fall. Men man vet jo aldri.

 

Er forresten 3 DPO i dag. Da jeg var på do nå, var trusa hvit av utflod(?) (unnskyld details), skjønte ikkeno, så tok en ELtest for sikkerhets skyld, men var bare en ganske svak strek der, men tydligere enn jeg hadde på det minste i helga. Skjønner ikkeno jeg.

Nei, dpo betyr 'days past ovulation', så det regnes fra ca 2 dager etter positiv el-test. Hvis testen blir positiv lørdag og man har el søndag, blir første dag etter el (dpo) på mandag.

 

Anonymous poster hash: ab638...8bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Fr. Hestetun: DPO regnes fra den dagen du hadde positiv ELtest :)

 

Violeta: Kløende brystvorter, virkelig? Mine klør kjempemye nå! Og er ømme. Aldri opplevd før. Håpe håpe :)

 

Angående symptomer, så pleier egget å grave seg ned rundt 5 DPO, så skal vel ikke kjenne noen symptomer før da i alle fall. Men man vet jo aldri.

 

Er forresten 3 DPO i dag. Da jeg var på do nå, var trusa hvit av utflod(?) (unnskyld details), skjønte ikkeno, så tok en ELtest for sikkerhets skyld, men var bare en ganske svak strek der, men tydligere enn jeg hadde på det minste i helga. Skjønner ikkeno jeg.

Nei, dpo betyr 'days past ovulation', så det regnes fra ca 2 dager etter positiv el-test. Hvis testen blir positiv lørdag og man har el søndag, blir første dag etter el (dpo) på mandag.

 

Anonymous poster hash: ab638...8bd

 

altso i dag..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man vet jo aldri helt sikkert når el er ;) Men 1 dag - eller + kan man jo ta feil av :) Er jo uansett litt tidlig å få symptomer, vent en ukes tid og kjenn etter da ;) De fleste får ikke symptomer før etter IKM :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg 20 strimmeltester i posten, så om en ukes tid er det vel ikke umulig at testinga er i gang. Er foreløpig 2 dpo så her er det ingen vits å lete etter symptomer. Forrige mnd hadde jeg sååå mye symptomer uten at det var noe, så skal prøve å ha i bakhodet at det ikke trenger å bety noe denne mnd ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så nervøs for at jeg ikke hadde riktig på når EL var. Tenker både på at den kan ha vært tidligere, selv om jeg testa, og at den kunne vært i dag. Mannen er småpjusk, så vanskelig å få han med på sengekos nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fælt når man blir så usikker :-/ Sikkert like greit og lavær å teste noen ganger :-O Får satse på at den var i helga! Krysser fingra for det :) Må nesten bare vente og se :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...