Gå til innhold

IKM uke 31


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjedelig. Nå tenker jeg at jeg bare venter på TR. Kan jo fortsatt være en liten mulighet, da. Vi får krysse fingrene og vente.

 

Men masse håp for deg, Piasawa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får heie på deg Piasawa ;) Fortsatt litt tidlig ennå for deg :)

 

Er en liten mulighet ja, men orker ikke håpe mer :-P forventer TR ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gi opp enda! Det er jo også mange som ikke får positiv test før etter IKM og - en vet aldri;) jeg regner egentlig ikke med at jeg ser noe på noen test før 12 dpo eller senere, men noe må jeg jo gjøre på mens jeg venter:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du har tester er det jo bare å teste ;) Har to igjen nå, en a1 test og en clear blue digital, så tror jeg tar a1 på mandag.

 

Kan faktisk hende (håper litt) el var seinere også. Fikk positiv el test på søndag, så var den negativ igjen mandag, så el kan ha vært tirsdag eller til og med onsdag kanskje!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på det Wiiga:) her har jeg fortsatt et lite lager med tester, hehe:) var billig å bestille på nettet, så tok litt av:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også to tester igjen. TR skal komme på mandag, så venter ihvertfall til da før jeg tester mer. Ventinga kan ta knekken på en. Haha. Bedre å bare vite, uansett resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testemarton her jo, frøkner:) dumt ingen har fått positiv enda. Midt på dagen o dag ble jeg skikkelig neffor, helt på gråten, helt uten grunn. Er på ferie og storkoser meg, så skjønner ikke hvor det kom fra. Nå har det gått over. Enda et bebbitegn? Hope so:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det trøndermammasnart! Krysser fingrene for deg! :D jeg har hatt skikkelige kramper i dag jeg, værre enn menskramper. Håper det ikke er et dårlig tegn:( har ellers fortsatt en del utflod, veldig ømme pupper og supersåre brystvorter. Håper det er gode tegn, gleder meg til å fortsette å teste de neste dagene - håper det dukker opp to streker snart! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe dere begge har babytegn ;) blir spennende og se ;) når skal du teste Trøndermammasnart?

 

Likte denne tråden:

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/144021020-nar-fikk-dere-positiv-test/

 

Mange der som ikke fikk positiv før selve IKM eller etter. Gir sikkert meg selv bare falskt håp, men det får så være. Får heller bli skuffa hvis TR kommer :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg skal prøve å vente til 2.8., altså 1 dag etter IKM. Dermed kan TR komme og jeg spare en test:) Pluss at jeg slipper å få falske forhåpninger a la skyggestrek osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flink du trøndermammasnart ;)

 

Kjedelig, Piasawa! Men fortsatt håp :) Skal du teste i morra også? Tenkte jeg skulle ta en til da, hvis den er negativ da blir det ikke mere testing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir spennende, Piasawa. :)

 

Og du er megaflink, trøndermammasnart, som klarer å holde deg så lenge. :) Det hadde jeg aldri klart, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent, jeg tar nok av snart Louboutin:) Varmer bare opp til evnt. neste pp, for dette er pp1, og tviler på at jeg er så heldig å treffe på første forsøk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen treffer jo på første forsøk også trøndermammasnart - hvorfor skulle ikke det være deg? :) men det er lett å la seg rive med når en først er i gang, så er veldig imponert over at du klarer å la vær å teste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo lyst til å bestille nye tester på nett allerede nå, men kaaanskje en ide å vente til jeg vet helt sikkert om jeg trenger det. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vent litt med det:) da har du noe å gjør på om tanta kommer for at tiden skal gå til neste PP igjen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier noe der, Piasawa:) må vel bare håpe:) den sulthungeren gir seg i alle fall ikke, har vært oppe å spist nattmat to dager på rad nå:o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha:) kjenner meg igjen. Forrige syklus oppdaget jeg noe brunt på dyna når jeg stod opp og tenkte whaaaaat?!?! Så kikka jeg på nattbordet og der lå en pinne med litt sjokolade igjen på. På gulvet lå det et papir med skriften "royal med mandler".. OMG.. Da hadde jeg rett og slett gått og hentet meg en is og spist i søvne, hihi:P fatter ikke at det går an! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...