Gå til innhold

IKM uke 31


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

Her er tråden for oss som håper TR uteblir i uke 31. For min del så er jeg litt usikker, siden jeg nettopp tok ut p-staven, men ifølge en app jeg har plottet inn TR i et halvt år, skal det stemme med 1.8., så får vi se hva som skjer:)

 

28. juli:

29. juli:

30. juli:

31. juli:

1. august: trøndermammasnart

2. august:

3. august:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir med her, men venter litt med å sette inn IKM dato. Vente å se når el kommer, da syklusene er litt ustabile og lange ennå, etter pilleslutt.

 

Men denne mnd er det hvertfall gode muligheter til å treffe 😊 Da vi har bommet litt før pga samboer jobber en del borte. Nå er han hjemme noen uker!👍

 

Lykke til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! 

 

Jeg melder meg inn her. Har en sønn som ble født i desember 2o11, å nå er vi klare for en til <3 Var gravid to ganger før vi fikk gutten vår, den første endte i exu og en eggleder mindre, å den andre endte i MA. Syklusen min har de siste to mnd vært veldig på bærtur, men jeg tror min ikm er ca 29-30 juli. Har bestilt eggløsingstester og graviditetstester fra Billige-Tester, så jeg er klar :) 

 

Lykke til jenter! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28. juli: Wiiga pp3

29. juli:

30. juli:

31. juli:

1. august: trøndermammasnart

2. august:

3. august:

 

Jippi, positiv el test i dag, da blir det IKM tidlig i uke 31! Og syklusen blir 4 dager kortere en sist syklus 👍 går riktige veien.

 

Hvordan går det med dere andre? Ingen flere som skal ha IKM i uke 31 da?😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder meg ut jeg, fikk tidligere mens enn forventa, så da ble det ny ikm gruppe på meg.

 

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg antok at IKM skulle være siste dag i uke 30, men har ikke fått utslag på EL-test enda. Så det er mulig at jeg vipper over i denne uken. Stoler ikke blindt på disse testene (første gang jeg prøver), men vi får se.

 

Får se an litt før jeg bestemmer meg for dato;) Er min 3. pp. Har hatt helt regelmessig syklus straks etter p-pilleslutt, så har ikke tenkt på at det er noe vits å sjekke EL før. Men så ble jeg nysgjerrig, da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MammaTilFelix

Her var det positiv EL test i helgen. Hadde sex ons og tors, samt lør og søn. Veldig spent. Regnet meg frem til ikm 27.07 (kunne noen slengt meg inn der?)

 

Har en gutt på 5 mnd, så jeg er litt ivrig muligens..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert koselig med 2 tette da 😊 Men du er vel egentlig med i IKM uke 30 hvis du har IKM søndag 27?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Slenger meg på her eg :) Har IKM 28/7, kan nokon putte meg på? :) Eg har teste ut el-tester for første gang (er i pp 7), og fekk positivt mandag kveld + tirsdag morgon, så hadde nokon runder mandag og tirsdag 😍 Men eg fekk sinnsjukt (!) ømme/stikkande brystvorter i går, er heldigvis litt bedre i dag. Nokon andre som har opplevd dette i forbindelse med eggløsning? Har ikkje hatt dette siden pp 1, då gjekk eg utfrå det kom pga eg slutta på prevasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28. juli: Wiiga pp3, frøkenMaya pp7

29. juli:

30. juli:

31. juli:

1. august: trøndermammasnart

2. august:

3. august:

 

Jeg pleier også å få ømme brystvorter ved el, kommer vel ca rett etter egget er sluppet hos meg. Er nok ganske vanlig :) pleier å vare noen dager for så å gi seg. Men hadde det egentlig bare noen få timer denne gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28. juli: Wiiga pp3, frøkenMaya pp7

29. juli:

30. juli:

31. juli:

1. august: trøndermammasnart

2. august: Piasawa/PP19/EL 17/18 juli/IKM 2 august

3. august:

 

Joiner dere jeg:) fikk plutselig positive EL tester en uke før jeg hadde forventet, så hopper over her fra IKM uke 32:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen, Piasawa 😊 Hvor lange sykluser pleier du å ha da?:) Er vel bra den er kortere, så lenge den ikke er for kort 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt veldig ustabile sykluser tidligere. Begynte på pergotime for en stund siden og etter det har syklusene mine vært på 38 dager med EL dag 21. Nå har jeg EL på dag 13-14 og regner med syklusen blir på 30 dager ca. Det hjelper hvertfall på min tålmodighet at det er kortere til IKM:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, okei 😊 Ja, det skjønner jeg! Hatt lange sykluser selv siden vi starta prøvingen, på ca 36-37 dager. Men denne mnd blir den på ca 32. Så får håpe det fortsetter sånn, hvis jeg ikke blir gravid denne mnd da :)

 

Ser du har prøvd en stund, håper det klaffer for deg denne mnd!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsomt med ustabile sykluser ja:) ja, utrolig frustrerende å prøve så lenge, men vi har hatt et ganske avslappende forhold til prøving det første året. Men etter vi var på utredning i april har det vært litt mer intens prøving:)

 

Håper det klaffer for oss alle, og håper virkelig det klaffer for dere på kortere tid en det har tatt meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, får håpe det! Unner ingen å være slitere. Men ordner seg nok til slutt for alle :) jeg hadde blitt super glad hadde vi fått det til allerede nå :D vi får vente og se. Har du barn fra før eller?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to bonusbarn som har bodd med oss fast i flere år, men har ingen egne enda. Men nå er bonusbarna snart voksne og jeg er endelig klar for barn;) (stebarn i tenårene kan være veldig god prevensjon:P ) gubben har vært klar i mange år allerede;) du da, har du noen fra før? :)

Endret av Piasawa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, Hehe 😁 Blir spennende med ditt eget barn da 😊 med sikkert to hjelpsomme storesøsken?! 😄

 

Nei, blir våres første 😊 vi er 23 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hvertfall barnevakten sikra for å si det sånn:) men tviler på de blir så veldig engasjerte, det er venner og kjærester som er viktigst for dem, hehe;) jeg er 32 og gubben er 38, så det er vel nå eller aldri for vår del :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, det har jeg og sagt - men han er litt eldre enn meg og har ikke lyst å bli en eldgammel pappa:) hehe:) satser på full klaff denne gang! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Har startet og tempe for første gang i mitt liv, og tempen burde fått seg en oppsving i dag eller i går trodde jeg:( men krysser fingrene for at den kommer i morgen:) har hvertfall fått følsomme boobs og hadde kramper i magen og var øm i underlivet i hele går. Så jeg regner med det er EL som har vært:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, har aldri tempet, men får samme eggløsningssymptomer som deg :) da stiger den sikkert snart :)

 

Har brukt dong quai denne mnd jeg, og om det ikke har hjulpet meg å bli gravid velger jeg og tro at den har skylden til kortere syklus :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...