Gå til innhold

IKM uke 31


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har EL..?!?!!?!?!? Jeg fatter ingenting. Slo ut positiv i går og negativ igjen i dag. Så sykluskrøll er det så absolutt! Hos deg da? Har du testa? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What?!? Så rart :huh:  Ingen TR, ingen testing. Tenkte å gjøre det i morges, men var så tidlig å stå opp klokka 05, så droppa det. Skal opp like tidlig i morgen, men nå må jeg teste snart for å se om det er syklustull eller bebbi:) Håper på siste, tror første:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig rart. Tenkte jeg kunne dyppe en EL pinne i samtidig som jeg tok ny graviditetstest, så dukket det plutselig opp smiley. Jeg hadde litt spotting en dag og to forrige uke, mulig det har vært tanta da. I såfall er det jo litt tidlig med EL på dag 9 eller 10 spørs om egget klarer å modnes ordentlig da :( i tillegg er mannen syk, vi fikk lagt inn aksjer i går - så får jeg prøve å lokke han litt i kveld siden han er så syk. Jeg er baby-syk, så det så! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen tante, hvit test. Jajaa, fucka syklus da da... Bedre lykke neste gang^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tante, hvit test. Jajaa, fucka syklus da da... Bedre lykke neste gang^^

You and me both Trøndermammasnart! Har enda ikke hatt EL, har hatt positiv og negativ EL test annenhver dag siden mandag. Nå håper jeg bare på et temperaturhopp sånn jeg VET jeg har hatt EL. Masse lykke til videre - håper spiren din sitter snart! :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle hatt mens 1.august, men fortsatt ingenting.... Tok en test på torsdag 7.august, men det var ikke på morgenurin, den var negativ. Har i litt over en uke hatt murringer bak i ryggen og i livmoren,og var klar for at mensen skulle komme, men har ingen tegn på blødning. Skulle tatt test i morgen tidlig, men testen jeg trodde lå i skapet ligger ikke der, og jeg kommer meg ikke ut for å få kjøpt noen da lillegutt ligger og sover og jeg er alene.... Får ikke tatt test før på mandag!!! :s 

S.



Anonymous poster hash: ed1f5...d9e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...