Gå til innhold

IKM uke 31


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

Skal det være en strek eller kryss på den siste testen din Piasawa?

Ser strek men ingen kryss..?

 

Anonymous poster hash: 1d097...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skal være et kryss. Ser det ikke så godt på bildet, men jeg ser det når jeg ser på testen;) håper krysset er sterkere i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg og Piasawa!💕 Nå begynner jeg å kjenne på testetrangen, spørs om jeg må teste i morgen... 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! :D jeg ser den og den er positiv! :D gratulerer såååååå masse Louboutin! :) da blir det april baby på deg :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiih! Er det sant? Haha, er så glad for at du kan bekrefte Piasawa. Da tror jeg også på det! Nå danser jeg rundt her! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ønske min strek var så sterk - da hadde jeg ikke vært i tvil! :D masse lykke til, håper du får en fantastisk svangerskap:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedd mye siden i går jo :D

 

Synes den ser posititv ut Louboutin!:D Gratulerer! Det blir spennende :D

 

Du har jo god mulighet du også Piasawa ;) Du får teste igjen i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM for meg er på fredag, er det da tidlig for meg å teste i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM for meg er lørdag eller søndag tror jeg:P så det varierer fra person til person. Om den blir negativ og tanta ikke dukker opp kan det fortsatt være at du er gravid:) noen tester positivt før IKM andre etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mykje med pisitiv test!! Så koselig å lese :) Her kom desverre TR så prøver i pp 8. Lykke til vidare til alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter IKM imorgen, tror jeg. Trodde som sagt jeg hadde en 26 dagers syklus siden de gangene før der var det, og da skulle IKM ha vært forrige torsdag. Tok en test fredag som var negativ. Tror kanskjed denne perioden er 32 dagers syklus, IKM imorgen i såfall :D tenker kanskje å kjøpe en test imorgen og teste på torsdag hvis TR ikke har kommet. Hadde vært greit å vite før helgen, skal i bryllup :) og hvis neg. at TR kommer så fort som f. da j har kraftige blødninger, selv tampong og bind blir lekkasje :( ikke særlig hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er IKM familieønsker? Kan jo hende du er tidlig ute? :)

ja er nok tidlig ute. ikm fredag eller lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Når er IKM familieønsker? Kan jo hende du er tidlig ute? :)

ja er nok tidlig ute. ikm fredag eller lørdag :)
krysser fingrene for deg ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens test: blenda. Er kanskje en Svak svak strek der, men den klarer jeg ikke få med på bilde engang:/ så da holdt den vel ikke denne gang heller:( får håpe tanta kommer når hu skal hvertfall så vi kan komme i gang med fjerde og (forhåpentligvis) siste pergotime kur før ny runde hos gynokolog.

 

Heier på dere andre! :) håper tanta holder seg unna hos dere andre! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så kjedelig Piasawa :-( Får satse på at TR kommer når den skal ja, så du kan starte ny pp! Får satse på at den sitter da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...