Gå til innhold

IKM uke 31


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ventet IKM på torsdag, men dere påvirka meg så jeg ikke klarte å holde meg, så testa i dag: White, white, white. Lurer på hvorfor jeg stadig blir mer og mer kvalm og uggen da, men henger sikkert sammen med TR. Bare å vente på TR nå da, å håpe den kommer fort så vi kan begynne pp2😄 Vet at det kan være for tidlig å teste enda, men har mista trua for denne gang☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff. Så kjedelig, Piasawa. Får håpe det skjer neste pp!

 

Kan hende det fortsatt er tidlig, trøndermammasnart?

Endret av Louboutin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er for tidlig for deg trøndermammasnart! :) gubben spurte on jeg hadde testa, og viste han dagens og gårsdagens cb. Han synes streken viste bedre i dag enn i går, men vet ikke om jeg er helt enig:( sikkert lettere å se den nå når den har tørket, men likevel. Den burde vært mye sterkere i dag tenker jeg:( men men, satser på det blir vår tur snart! :D

Endret av Piasawa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ny i dag, den var ikke sterkere enn i går her heller. Satser på at jeg ikke trenger bekymre meg enda. Blir gal av det her. Haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser litt rundt omkring at flere har fått negativ med billigtest men positiv med cb digital. Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som sier cb digital er bra, men tror det er den med ukeindikator som er best av de digitale. Men for at den skal slå ut må den opp i et visst nivå med hcg, vet ikke om det er 25 eller 50. Cb pluss er 25, og det er de fleste billigetester og. Doc morris og noen andre sensitive billig tester kan slå ut på 10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ovidia

Leser litt rundt omkring at flere har fått negativ med billigtest men positiv med cb digital. Noen erfaringer?

 

Svarer selvom jeg ikke er i IKM 31. Sist gang jeg var gravid fikk jeg en teststrek som var like sterk som kontrollstreken på CB . Dyppet for morro en billigstrimmel i samme urin, streken der var svakt. Så jeg har mest tro på CB. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok ny i dag, den var ikke sterkere enn i går her heller. Satser på at jeg ikke trenger bekymre meg enda. Blir gal av det her. Haha.

De sier jo hcg dobler seg ca annenhver dag, så ingen grunn til bekymring Louboutin:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg tok ny i dag, den var ikke sterkere enn i går her heller. Satser på at jeg ikke trenger bekymre meg enda. Blir gal av det her. Haha.

De sier jo hcg dobler seg ca annenhver dag, så ingen grunn til bekymring Louboutin:)

Bra. Blir nervepirrende en liten stund fremover nå. Tenkte positiv test skulle roe meg, men ikke heeelt rolig enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har j vært og kjøpt test. Tester imorgen tidlig hvis TR ikke har kommet enda. Har IKM idag :) Er den ikke pos. Imorgen blir det par glass på meg i bryllupet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende, håper dere får positiv test begge to! :D gubben her håper helt til tanta dukker opp, og synes det var helt unødvendig å kjøpe ny runde med pergotime før tanta har meldt sin ankomst. Hehe:) jeg kjøpte likevel jeg, men lovet å teste igjen på lørdag om tanta ikke har dukker opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes og det, hvertfall når den har ligget litt.. Må muligens teste igjen i morgen tidlig likevel da:O

Har du testa? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testa, og den ble superpositiv :D testet med Doc Morris, var det de hadde. Har litt lyst å prøve CB digital med ukeindikator, siden jeg trodde IKM var forrige torsdag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har testa, og den ble superpositiv :D testet med Doc Morris, var det de hadde. Har litt lyst å prøve CB digital med ukeindikator, siden jeg trodde IKM var forrige torsdag :P

Gratulerer såååå mye! :D Gøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Synes og det, hvertfall når den har ligget litt.. Må muligens teste igjen i morgen tidlig likevel da:O

Har du testa? :D

Jeg har testa, og ble ikke noe klokere.. Det ser ut som strekene mine forsvinner i stedet for å bli sterkere:( andre måneden på rad:( synes ikke strekene var noe sterkere i dag, og det burde de jo vært.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...