Gå til innhold

IKM uke 31


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

 

 

Synes og det, hvertfall når den har ligget litt.. Må muligens teste igjen i morgen tidlig likevel da:O

Har du testa? :D
Jeg har testa, og ble ikke noe klokere.. Det ser ut som strekene mine forsvinner i stedet for å bli sterkere:( andre måneden på rad:( synes ikke strekene var noe sterkere i dag, og det burde de jo vært.

Hm. Så rart. Men ingen tr? Kan jo fortsatt hende! Krysser alt som krysses kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe:) jada, det er ikke over før tanta kommer. Men har mista troen:( er skikkelig uggen i dag. Kvalm og dårlig har ikke fått i meg mat, vondt i magen, så spørs om ikke tanta dukker opp snart likevel :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM er ikke før på lørdag eller søndag etter mine beregninger, så jeg får bare smøre meg med tålmodighet tror jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

IKM i morgen. Hadde skikkelig lyst til å teste i morges, men droppa det, blir bare skuffa når den e kritthvit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaa: IKM i dag, ingen TR, hvit test... Det er en sånn billigtest fra billigetester.no, en sånn stav, og jeg bare lurer: Noen som har tatt den fra hverandre, og oppdaget en tynn strek utenom der ramma skulle vært? Opplevd dette to ganger på rad. Gjør jeg noe feil? Eller er dette bare en ultratynn tråd av håp som jeg klamrer meg til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa: IKM i dag, ingen TR, hvit test... Det er en sånn billigtest fra billigetester.no, en sånn stav, og jeg bare lurer: Noen som har tatt den fra hverandre, og oppdaget en tynn strek utenom der ramma skulle vært? Opplevd dette to ganger på rad. Gjør jeg noe feil? Eller er dette bare en ultratynn tråd av håp som jeg klamrer meg til?

Jeg hadde samme test. Demonterte den ikke, men min ble positiv etter tida var ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge etter, Louboutin? Sist gang var streken halv men synlig, i dag hel, synlig men tynnere enn teststreken. Begge gangene utenfor "vinduet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Trøndermammasnart: har du testa? :D

Hvordan går det med deg, Piasawa?

Ingen tante her i gården, gadd ikke teste i dag. Tester på mandag igjen om tanta ikke har dukket opp til da, men siden tempen min har gått litt ned tror jeg nok tante grusom er rett rundt hjørnet :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke så mye erfaring med de testene, men test igjen i morgen eller søndag så dukker det nok opp en fin strek om du er gravid:) skal krysse alt jeg har :D håper du sitter med en test du ikke er i tvil om snart! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge etter, Louboutin? Sist gang var streken halv men synlig, i dag hel, synlig men tynnere enn teststreken. Begge gangene utenfor "vinduet".

 

Det gikk nok litt over en time før jeg så på den igjen. Men den var inni testvinduet. Tok en ny nå som viste positiv. Kan demontere den hvis du vil! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Demonterte den, rakk bare ikke skrive her i går. Får en veldig tynn, veldig sterk strek utafor kontrollvinduet. Men kan se ut som det samler seg farge der fordi det er litt hakk i stripsen av "lokket".

 

Men fortsett testinga, så ser du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det Piasawa?:) og med dere andre? Flere som har testet eller fått TR?

 

Her er TR straks over og vi kan begynne på ny pp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...