Gå til innhold

IKM uke 31


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen minutter til vår uke :D blir spennende i morra :D

 

Har fått så mange kviser nå. Sliter med uren hud, men pleier å være værst før mens. Spørs om den er på tur, men kan jo være begge deler det også 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen TR enda, men murrer, så heelt sikkert på vei. Tok ikke ny test i dag.

 

Gleder meg til å høre fra dere! :D

Endret av Louboutin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei Louboutin! :( håper det bare er lure-murringer :D her har jeg testet i dag, og testen var blendahvit. Håper det er for tidlig ennå;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ her også. Ingen tegn på TR, pleier egentlig ikke merke TR før den er her uansett, men kommer nok i løpet av dagen, evt i morra :) Får satse på neste pp :)

 

kjedelig med bare negative tester, håper noen blir gravide :D kan fortsatt være for tidlig Piasawa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så teit at ingen får positiv😣 Hvordan kjennes mensmurringer ut, egentlig? Aldri hatt det før, og kjenner ikke noe nå heller for den saks skyld. Bare nysgjerrig😊 Jeg er bare supersulten hele tiden, nå så veldig at jeg føler meg litt kvalm, også humørsvingninger og trøtthet innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper en av oss på gruppa får positiv hvertfall. Jeg er også kvalm, og sulten men får ikke i meg så mye mat:(Tempen er fortsatt høy, jeg har mensmurringer. Litt vanskelig å forklare hvordan det kjennes ut, men har du det så vet du det:P Håper det ikke er tante fy som er på vei hos meg, gleder meg til å teste igjen i morgen. Har studert testen fra i morges for å prøve å stirre på den en strek til, men det gikk ikke gitt..:( nå krysser jeg det jeg har for morgendagen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, men TR kom nå 😫 det var kjedelig, men godt at den kommer på tida når den først skal komme da :)

 

Får håpe på neste mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...