Gå til innhold

IKM uke 31


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oki, du får vente og se hva som skjer :)

 

Murringene/krampene her kommer omtrent i det jeg begynner å blø. Og denne mnd og sist mnd har krampene vært så vonde! Skal ikke klage for er sikkert ikke noe i forhold til fødsel, men jammen er det vondt fordet xD orker ikke gjøre noe :-P heldigvis er det smerter bare når mensen kommer, og ikke resten av uka :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte på p-piller for å slippe menssmerter, så det er megakjedelig å få de tilbake nå. Det gjør så innmari vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg hopper hit fra IKM uke 30, ikke fått TR enda, tror kanskje jeg har en 32 dagers syklus denne mnd og ikke 26.... Tok en test fredag, men den var negativ.... Vi prøver på nr 3 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM på fredag, testet positivt nå nettopp på kveldsurin :-)

Gikk i 2 pp ;-)

 

Anonymous poster hash: 1d097...c83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Så koselig.

 

Jeg tok en test i stad. Fikk ultrasvak strek etter tida hadde gått ut? Så det teller kanskje ikke? Den er der fortsatt da. Hm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. Kanskje, kanskje ikke? Har du flere tester så må du teste igjen på morgenurin! :D noen ganger kan det være lettere å lese av testen etter den har "tørket" litt:)

Endret av Piasawa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har igjen en cb digital. Tenkte at jeg skulle spare den til jeg er sikker på positiv test. Får kjøpe noen på apoteket i morgen og teste på morgenurin på onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg testet igjen og fikk en supersvaaaak linje på cb pluss. Tok doc morris også i dag, for å helgardere etter gårsdagens test. Får opp en svak strek på denne og, men syns den ser svakere ut enn den jeg tok i går:( så da var det vel en streifer denne gang også, for nå fikk jeg bittebittelitt rosa utflod når jeg var på do. Så da kommer vel tanta igjen og vi starter PP 20!! Jaja, siste kur med pergotime før ny time hos gynekolog. Håper den sitter neste gang!

Endret av Piasawa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ovidia

Da har jeg testet igjen og fikk en supersvaaaak linje på cb pluss. Tok doc morris også i dag, for å helgardere etter gårsdagens test. Får opp en svak strek på denne og, men syns den ser svakere ut enn den jeg tok i går:( så da var det vel en streifer denne gang også, for nå fikk jeg bittebittelitt rosa utflod når jeg var på do. Så da kommer vel tanta igjen og vi starter PP 20!! Jaja, siste kur med pergotime før ny time hos gynekolog. Håper den sitter neste gang!

 

Det kan jo være tidlig. Det tar mer enn et døgn for dobbling av hcg i starten. Krysser fingrene for at denne blir værende :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har testene "tørka" litt og doc morris er lik som i går:P ser streken litt bedre på cb pluss også. Krysser fingrene for at denne sitter og at det bare tar litt tid før hcg nivået er høyt nok til å slå ut på test;)

Endret av Piasawa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...