Gå til innhold

IKM uke 31


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe:) Jeg klarer ikke å tro at jeg er så heldig å bli gravid, så klarer ikke være så gira som dere, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noe grunn til å tro du ikke blir det da?:)

 

Tenker litt sånn selv iblant, føler jeg har så uflaks med sånne ting jeg ønsker så sterkt! Men må jo bare være positiv til det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke egentlig. Tok ut p-staven for ikke så lenge siden da, så tror det kommer til å ta lang tid. Mannen tror det vil skje fort, så han er positiv:) det er det samme med meg, jeg ønsker så sterkt, og særlig at det skal skje snart! Har jo slutta på beskyttelsmedisin (har MS) for å få lov til å bli gravid, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symptomer her. Brystvortene er tilbake til normalen. Kanskje bittelitt mer utflod enn vanlig. Og litt gretten. Men det kan jo også være tegn på at uka kommer. Håper ikke det!

 

Jeg skal krysse fingrene for oss alle! Det blir sååå spennende. Jeg skal holde meg så positivt innstilt at det holder i bøtter og spann for oss alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, okei :) Dere får det nok til, Og er ikke sikkert det tar så lang tid ;) plutselig sitter du med en liten i armene!

 

Haha, fikk den blodsmaken igjen nå, og gikk på badet å spyttet og da kom det faktisk blod :-O har jo ikke sår i munnen ellernoe. Er det noe som kan skje ved graviditet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok en googlerunde. Noen sier det kan skje ved graviditet, men da er det ofte i forbindelse med tannpuss og sånt, ser jeg. Har du pussa? Hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det bare jeg så tror jeg er gravid hver pp hver måned finner jeg symptomer som stikinger murringer, ømme bryster, bedre luktesans, irretabel, jeg kjenner etter i krinker og kroker så når ikm nærmer seg er jeg overbevist. men så kommer tante på besøk. så tenker jeg at neste måned må jeg prøve å slappe litt mer av for dette kan ta td, siden min mann har så få svømmere:( egentlig må jeg nok innse at det aldri kommer til å skje på den naturlige måten, er satt på venteliste til ivf. men gyn sa at jeg kunne bli gravid mens jeg ventet. så håpet er jo der å vi prøver hver måned..

 mine symtpomer  til nå er ømme bryst, stikkninger , irretabel, oppblåst og trøtt. 

hører så mange historier om så mange som blir gravid mens de venter på ivf. kan ikke jeg bli en av dem;) hihi

har ikm til neste helg så HÅPER neste uke går fort. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det klaffer for deg nå familieønsker! :) jeg kjenner også symptomer hver måned, men som tidligere nevnt er jo gravidsymptomer og tantetegn ganske like:/ jeg tenker det klaffer for oss alle før eller siden. Heller før enn siden! :) helst denne PP! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er sant piasawa:)

barn skal jeg få uansett om det blir på den ene eller andre måten:)

skulle bare ønske vi kunne vite om vi var gravid eller ikke litt før, slik av vi slapp å gå å tenke så fælt;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg støtter shipping! Symptomjakt: oppblåst (sånn at det er ubehagelig å ha på jeans innimellom og ubehgelig å sitte), syyykt sulten hele tiden (pleier aldri ha sultfølelse), trøtt, korsryggvondt, humørsvinginger. Menmen, ingen av disse trenger å skyldes noen bebbi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28. juli: Wiiga pp3, frøkenMaya pp7, Louboutin

29. juli:

30. juli:

31. juli:

1. august: trøndermammasnart

2. august: Piasawa/PP19/EL 17/18 juli/IKM 2 august

3. august:

 

Hentet igjen denne, blir spennende og se om noen får positiv test i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig! Gleder meg til å teste og høre fra dere utover uka.  

 

Hadde forresten en del stikninger i magen i går, men de var overalt, så det er kanskje ikke et symptom? Først var det øverst, så var det nede på venstre side, så litt midt på. Haha. Men ikke noe dårlig i magen. Bare de stikkene innimellom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg og til å teste! :) selv om jeg regner med det er aaalt for tidlig for meg å teste:P men har en ekstra sensitiv test liggende, kanskje jeg skal slå til med den i morgen;) her er puppene fortsatt veldig ømme og føles større ut. Litt halv-kvalm, sover dårlig, dårlig matlyst. Mange av disse tingene kommer nok for min del heller av heten enn annet, men tror ikke puppene har noe med det å gjøre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta den som er ekstra sensitiv ;) Hører jo om folk som får positiv allerede 7 dpo og sånn, men det er vel heller uvanlig. Får du negativ kan du drøye det to-tre dager ;)

 

Skulle gått å lagt seg nå og bare sovet til i morgen tidlig :D tiden går så treigt :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner i alle fall ikkeno når det gjelder matlysten min. Er så å si konstant sulten! I dag har vi gått fra kafé til kafé, og etter suppa til middag vart jeg skikkelig mett. Nå er jeg jaggu sulten igjen! Kommer jo til å bli feit uansett om jeg blir gravid eller ikke:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nååå er det ikke lenge igjen! Hurra!

 

Hadde en sånn spisedag før denne uka. Håper det er et symptom, da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da burde dere vært på gladmaten i stavanger, nok av mat her hvertfall! :D her er det heller motsatt sliter med å få i meg mat, er litt uggen/kvalm. Men tror nok dessverre det er varmen som er årsaken her i gården:( jeg blir ikke lei meg om jeg får blendahvit test i morgen, men kjører på med den sensitive testen;) så glad for at vi snart er over i IKM uka nå! Tiden kan ikke gå fort nok! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og, ser ut til at den er blenda denne også. Jaja, tester igjen i morgen jeg, tror det blir billigstrimmel i morgen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...