Gå til innhold

IKM uke 31


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror jeg er 4 eller 5 dpo i dag. Tiden går ekstremt sent merker jeg. Godt jeg har bestilt mange tester på nett, sa kan jeg brenne av noen til helga:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg store problemer med å ligge på magen, har noen sinnsykt ømme boobs! :o har våknet hver gang jeg har bevegd meg i natt:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er jo det forsåvidt :) Men er tegn på TR også :-O Alle tegn er liksom tegn på begge deler! Skulle vært litt lettere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er jo ikke det ;) Kjenner jeg blir skikkelig skuffa, hvis det ikke går denne mnd. Pp 1 og 2 traff vi liksom ikke el i det hele tatt, men vi gjorde det denne gangen. Men er jo ikke så stor sjanse for at det går selvom man treffer. Så vi får nå se!:) Håper gjør jeg hvertfall og blir så glad hvis det allerede har gått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista alle "symptomer" jeg nå. Så kjenner jeg ikke er like gira på testinga i dag. Men det er kanskje like greit. Ikke gitt opp håpet allikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at dere skal teste i morgen, så har jeg noe å glede meg til før jeg kan teste:) så går tiden kanskje litt raskere også;) jeg er 6 dpo i dag, tror jeg tester på lørdag selv om det nok ikke er noe vits;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal følge med på deg også, Piasawa :D Er ikke sikkert vi får noe svar i morra. Skal teste på lørdag hvis det blir negativt i morra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier ikke annonsere det, men han vet jeg tester tidlig:) om jeg trenger tolke-hjelp må jeg spør han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki ;) Samme her egentlig :) Men har litt lyst til å overraske han når testen blir positiv. Lage en gave eller noe og gi den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og - men aner ikke hva jeg skal gjøre. Syns den bolle i ovnen er kul, men har en glutenallergiker så det er ikke like kult da:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...