Gå til innhold

IKM uke 31


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Håper det er symptomer da! :) jeg har dessverre det hver måned mellom EL og mens:/ krysser fingrene for at det er et godt tegn for deg, jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Jeg regner med at det sikkert ikke er symptomer. Men håper allikevel. Vanskelig å la være. Bestilt flere tester på nett i dag. Skjønner at kun en test er litt vel optimistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du skal teste noe før IKM, burde du kanskje ha et par til :) men hvis du skal vente til IKM eller evt etter, så holder det jo med en ;)

 

Har også pleid å hatt litt ømme nipler etter el. Har ikke hatt det denne pp da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg begynner testingen på fredag eller lørdag. Spørs hvor lenge jeg klarer å holde meg. IKM er på mandagen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner nok testing tidlig jeg:) og frem til den tid er det symptomleting med stor S her i gården også:) føler meg "hoven" der nede (sorry detaljer), har de vanlige såre boobsa, ellers lite enda:/ måtte dagene fly avgårde denne uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leter etter symptomer her også, men har egentlig ikke noen :-P synes det er så vanskelig, for de fleste symptomer på graviditet så tidlig kan jo være TR symptomer også ;)

 

Jeg har en del utflod flytende og noen ganger litt slim. Dette hadde jeg sist mnd også mellom el og TR. så tar det litt som et dårlig tegn :-O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her Wiiga:) ømme boobs pleier være standard mellom EL og IKM men har kun vært "hoven" en gang før, i forrige syklus. Men da satte jo ikke spiren seg skikkelig, så håper den klamrer seg fast nå hvertfall! Her har vi lagt inn aksjer hver eneste dag, så vi kan umulig ha gått glipp av EL;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada:) skal holde meg til lørdag, ikke noe vits før det tror jeg:)

Endret av Piasawa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper den sitter nå, hvis det skulle være noe, Piasawa!

 

Jeg og kommer til å oppdatere! Spørs om jeg tester på fredag i stede xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, er på jobb og går å tenker på å teste hele tiden :-O lyst å ta en i morgen, men huff, kan nesten ikke det. Blir sikkert bare negativ uansett 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner den følelsen ja. Forrige syklus endte jeg opp meg å sitte å Google hele dagen i stedet:) har heldigvis ferie denne syklusen, så jeg håper virkelig den sitter denne gang! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, signerer det. Googler masse sånn at jeg klarer å utsette testen. Spørs om det blir en på torsdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke klart å vente lengre enn torsdag hadde jeg vært deg Louboutin:) gi beskjed når du tester da! :) har akkurat våknet fra en tre timers middagshvil (!) - men regner med det er varmen som gjør det, og at det ikke er noe symptom;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, er på jobb og går å tenker på å teste hele tiden :-O lyst å ta en i morgen, men huff, kan nesten ikke det. Blir sikkert bare negativ uansett 😂

Hvor mange dpo er du da Wiiga?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er jo veldig forskjellig, så umulig å vite når man får positiv :-O Men kanskje jeg skal teste torsdag jeg også 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mest lyst til å teste hele tida, men skal holde ut til torsdag. Mye som skjer både i morgen og onsdag, så da går tida.

 

Skal på grillfest på lørdag, vært planlagt lenge siden vennegjengen har spredd seg utover hele Norge. Så nå tømmer jeg vinflasker og erstatter med alkoholfri pærecider. Mannen mener jeg stresser for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er jo veldig forskjellig, så umulig å vite når man får positiv :-O Men kanskje jeg skal teste torsdag jeg også 😂

Vi får ha testefest fra torsdag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får det :D

 

Jeg er sånn sjøl, hvis det har vært noe fest har jeg enten juksa, eller ikke drukket! Tørr liksom ikke, i tilfelle det er noe der :-O nå drikker vi heldigvis sjeldent da :)

 

Heier på deg også Piasawa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, uff, drikker sjeldent jeg og. Men med denne gjengen her vil det bli mas om jeg ikke drikker.

 

Hvor mange dpo er du, Piasawa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...