Gå til innhold

IKM uke 31


trøndermammasnart

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke prøvd dong quai, men kjører på med masse omega 3, og drikker store mengder juice (ferskpresset med masse grapefrukt - yummy) får tempe igjen i morgen og håpe den har steget da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! 

 

Jeg blir med her, jeg. Har IKM 28.7. 

 

 

28. juli: Wiiga pp3, frøkenMaya pp7, Louboutin
29. juli:
30. juli:
31. juli:
1. august: trøndermammasnart
2. august: Piasawa/PP19/EL 17/18 juli/IKM 2 august 
3. august:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Louboutin:) her gjorde tempen et lite hopp i dag. Mulig jeg ikke hadde EL før i går da:) jaja, fikk lagt inn aksjer da og;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarer nesten ikke vente på å få tatt en graviditetstest, er så spent. Men skal vel litt til for at det klaffer på første forsøk. Men umulig å ikke få forventninger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, er så utålmodig jeg også! :-O skal teste om en uke tenker jeg. Er 12 dpo da. Hvis ikke fristelsen kommer før da 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, vi får nå se ;) tok litt av første pp, men da hadde jeg syklus på 45 dager ellerno, og nettopp sluttet på P-piller, så tok jo test nesten annenhver dag i et par uker xD Skjønte da at det var unødvendig og ga meg ;)

 

Håper sååå på positiv test denne mnd ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, kjenner problemet med å ta av, vil ikke vite hvor mye jeg svidde av forrige syklus:P denne gangen har jeg handlet på nettet, litt av en prisforskjell!

 

Håper og veldig på positiv test denne måneden! <3

Endret av Piasawa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er en del billigere på nett! Er greit å ta av med billigstrimler ;) men med clearblue digital og sånn, kan jeg ikke ta meg råd til å ta av med ;) jeg har igjen bare 2 strimler, en digital og en A1 test, gidder ikke bestille flere strimler før i evt neste pp :)

 

Blir spennende! Bare en liten (laaaaang) uke nå 😐

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt litt lett blanding, men klarte å lure til meg noen gratis graviditetstester siden noen de digitale EL testene jeg bestilte ikke funka:) Håper tiden fyyker av gårde og går raskt! :) i mellomtiden skal jeg kose meg med rosevin og spekemat;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare kjøpt en test, sånn at jeg skal prøve å ikke ta helt av med testinga. Den ligger klar, så får se hvor lenge jeg klarer å drøye den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sånn jeg tenkte forrige syklus også - helt til jeg plutselig fikk en svak strek på den testen jeg tok. Da ble det mange nye kjøpt inn gitt. Dessverre ble strekene svakere og forsvant til slutt:( men satser på full klaff nå i stedet;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, så trist. Tenkte først at testen viste feil, men det var jo enda verre. Skal krysse fingrene ekstra mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:) har store forhåpninger nå siden jeg hvertfall vet at det kan gå:) håper det blir mange med positiv test i uke 31! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det håper jeg og. Har så såre brystvorter (beklager detaljer), så nå tolkes alle kroppens mysterier i hytt og pine her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...