Gå til innhold

Ikm uke 17


Flutili

Anbefalte innlegg

Hmm... Noen her som har vært borti at puppene klør? Mest på brystvorten? Begynte plutselig å tenke over at jeg de siste kveldene har sittet og klødd meg på puppene for at de klør! xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter.

 

Har ikke Vært så aktiv her inne ikke det siste. Vi tok en liten pause fra alt og bare koset oss.

 

Har liten tro denne med, for mannen i huset var på HV øvelse og så ble det dusten syk med influensa rett etterpå. :-) typisk det.

 

Vel, hadde EL rundt den 12/13 april, og torsdag forrige ukeier begynte jeg med rare drømmer, humørsvigninger som en berg og dal bane, mat som lukter rart og smaker rart. Gråter av ikke noe. I tillegg så opplevde jeg i går å få stikking i magen og brått i natt, ble man bare super duper kvalm og det gjorde vondt, typiske mens smerter. Kors ryggen verker og opplever at pappa kan være ømme av og til...

 

 

 

Jeg har IKM den 26 april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende uke foran oss nå :) :)

 

Jeg testet idag også. Blendahvit 10 DPO.

 

Nå har jeg lovet meg selv å vente til IKM fredag 25. april. HVIS mensen ikke kommer den dagen skal jeg kjøpe en digital clearblue.

 

Kom nemlig på at jeg testet negativt på den digitale testen til clearblue dagen før IKM med begge de ungene jeg har, IKKE GRAVID rett i fleisen der altså, men på ikm derimot svidde jeg av den siste jeg hadde i 2-packen og den lyste GRAVID mot meg!

 

Så lenge filletanta holder seg bortevekk er det håp :) 

 

Masse lykke til jenter :) Håper det spirer hos oss alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell overstått påske damer, og gratulerer til de av dere som har testet positivt så langt :-) her har fruen vært til fjells, kost seg med både det ene og det andre, og ikke tenkt så mye over tiden som venter, ventetid fram mot IKM på torsdag! Hadde bestemt meg om å IKKE teste før IKM denne gangen, da jeg vet at jeg blir så skuffa når testen er blendahvit :-( men klarte jeg og holde løftet mitt,neida!! Tok en test i morges (11 dpo) som viste som forventet blendahvit. Tok en titt igjen på den etter én times tid, og da kunne jeg skimte en svaaaaaak strek når jeg vippet den i alle slags mulige vinkler! Jeg velger likevel og tro at den er negativ, siden den hadde lagt så lenge! Mannen min så også skyggen så vidt sa han, men mente at den streken ligger vel der uansett, men at den blir sterkere hvis man er gravid! Så spør jeg dere erfarne testere: kan man se en skyggestrek (veeeeeldig svak én) når den er negativ, at den er der fra før av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har har hatt slike skyggestreker 3 dager på rad :P ikm den 23, jeg har iallefall aldri hatt slike skygge streker på mine negative :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har har hatt slike skyggestreker 3 dager på rad :P ikm den 23, jeg har iallefall aldri hatt slike skygge streker på mine negative :P

Så irriterende altså. Jeg har ikke hatt skyggestrek på de tidligere pp engang, ble derfor så overrasket nå! Men vil ikke slippe jubelen løs før noe er sikkert! Skal teste igjen i morgen, da har mannen bursdag, så hadde vært så koselig og kunne overrekt han en positiv test som presang ;-)

 

Anonymous poster hash: f6828...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har på dag to nå funnet strek, svak svak men både jeg og samboer ser den er rosa, syns ikke den var noe sterkere i dag enn i går da men :/

Igår brukte jeg rfsu og i dag brukte jeg en annen fra sverige og ikke på morra urin så håper det er årsaken..mamge med svake streker nå syns jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er på mobilen, så skroller du deg helt ned på siden, og velger "vis nettutgave" eller hva det står :) Så finner du galleriet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt ut nå men ser at det ikke går ann å se....får ta en ny i morgen om tr ikke har kommer til da :/

Enklere å se i virkeligheten å er dag nr to med sånn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har og ikm på onsdag.

Testet igår på morgen urin å i dag var det ikke morgen urin,itilegg til at det var to forskjellige tester så håper det er grunnen til at den ikke blir sterkere..

Men er sikkert negativ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser streken jeg. Tror jeg nå. 

 

Føler jeg har leita så mye etter streker i det siste at jeg har fått konstant strek-syn. Ser streker overalt nå! hehe!

 

Masse lykke til, håper du får en fet og fin strek snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte meg flere tester i går :P xD Er rimelig sikker på at noen av testene snart bør slå ut helt sikker positiv! Føler meg akkurat slik som jeg var sist, da jeg ble gravid! :)

Murringer, stikninger, mer trøtt enn vanlig, litt hormonbombe, mer sulten, og kløe på bryst vortene (den var ny!) :P Uggen... osv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagt ut nå men ser at det ikke går ann å se....får ta en ny i morgen om tr ikke har kommer til da :/

Enklere å se i virkeligheten å er dag nr to med sånn

Meg og deg dette Marita Madelen! Prøvde og ta bilde av testen min jeg også, men kom ikke fram, men jeg ser en svak strek. Bare usikker på om det er skygge, eller smålig rosa! Føler jeg ser et hint av rosa, men det kan være øynene mine,hehe:-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Vært på fjellet og koset meg selv. God mat, masse godis og noe ekstra godt inn glasset. Uten å tenke på hva som evt kommer eller ikke kommer.

 

Som nevnt, har ikke noe særlig håp for denne perioden. Tok ut spiralen i august, og forsatt ikke skjedd noe. Men denne PP har jeg merket EL tydlig og jeg hadde de smertene i går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror øynene mine spiller meg et puss igjen... ser skyggestreker....og det har jeg gjort hver syklus....testene er nok ganske blandahvite ennå....får ta en ny en i morgen igjen...men det er den siste jeg har....og da tenkte jeg at jeg skulle vente å se om evt tanta kommer før jeg løper å kjøper nye.....vis jeg klarer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,synes det kunne kommet opp en tydelig strek i en anna farge vis ikke det var graviditet eller nok hcg, istede for hvit, som resten av testen,  sånn at vi slipper å studere og lure

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom tanta på uventet besøk idag, to dager før ikm. Så da er det bare å tørke tårene og prøve igjen. Synes det er vanvittig tøft å ikke få til.

 

Britney Spears

 

Anonymous poster hash: faa9a...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom tanta på uventet besøk idag, to dager før ikm. Så da er det bare å tørke tårene og prøve igjen. Synes det er vanvittig tøft å ikke få til.

Britney SpearsAnonymous poster hash: faa9a...4e9

Huffda, så kjedelig :-( krysser fingre for deg i neste pp...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...