Gå til innhold

Ikm uke 17


Flutili

Anbefalte innlegg

Gratulerer Jenta og Caaath! :D

Det kan fint gå på første forsøk, vi klarte det begge gangene uten å prøve spesielt hardt.

 

Her er ikke ikm før neste helg, tenker jeg tester torsdag-fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tør ikke ta imot gratulasjoner enda, men blir veldig glad når dere sier dere ser "noe" der også. Er helt sikker på eggløsning, brukte digitale eggløsningstester og er kun 8 dpo. Skal ta en ny imorgen men er litt nervøs for en nedtur... Jeg blir jo litt optimistisk nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere med positive tester! :-)

Her har mensensmertene blitt enda værre og har hatt de i 7 dager nå , føler tr kommer npr som helst..ikm onsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selfølgelig svidd av en test i dag også 10 dpo... xD Jeg syns jeg ser en svaaak strek, meeen det er meg:P

Føler meg igrunn gravid, kjenner på kroppen at det er noe igjære :P

Ligger bilder i galleriet hvis noen vil se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk mrs impatient!! :-) du følger sikkert rett bak ;-)

 

Twiiie: Jeg ser antydning til strek på testen der bildet er tatt litt på skrått ;-) du får ta en ny i morgen og håpe på sterkere strek :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal sies at testen har ligget i mange timer, men jeg har aldri fått antydning til så "tydelig" strek før! :P

Tørr ikke helt og håpe enda :P Men krysser fingrer og tær ^^ bra det er flere enn meg iallefall som ser streken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Caath_ :) Du er 10 dpo idag stemmer det? Jeg har ikm 25. april, så jeg ligger 2 dager bak deg.

 

Tør ikke stole på den utydelige billigtesten jeg tok idag. Håper virkelig det kommer en klar strek der imorgen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får man sett bildene dere legger i galleri da?

Du trykker på brukernavnet til den du vil se bildene til, da kommer du til profilen til brukeren. På profilen ligger det en "flapp" nede på venstre side som heter Galleri og der ligger bildene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Caath_ :) Du er 10 dpo idag stemmer det? Jeg har ikm 25. april, så jeg ligger 2 dager bak deg.

 

Tør ikke stole på den utydelige billigtesten jeg tok idag. Håper virkelig det kommer en klar strek der imorgen!!!

Er 10 eller 11 dpo :) stolte ikke på strimlene jeg heller, selv om jeg fikk 3 postive. Så at streken på a1 var rosa, men veldig svak, ble derfor veldig glad når gravid dukket opp på skjermen etter 1 min! Håper du også får positiv test :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også! Både gleder og gruer meg til å teste igjen imorgen. Gleder meg fordi jeg håper at det blir en klar strek og gruer fordi jeg er livredd for å få en blendahvit test ...

 

Har dere noen symptomer? 

 

Jeg har vondt i puppene. Sånn type vondt at jeg har lyst til å ta av meg bhn fordi det føles som den er "for trang". Jeg føler også murringer i magen, minner om sånn rett før mensen vondt, samt en følelse av at jeg er hoven der nede.. hmmm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det håper jeg også! Både gleder og gruer meg til å teste igjen imorgen. Gleder meg fordi jeg håper at det blir en klar strek og gruer fordi jeg er livredd for å få en blendahvit test ...

 

Har dere noen symptomer?

 

 

Jeg har vondt i puppene. Sånn type vondt at jeg har lyst til å ta av meg bhn fordi det føles som den er "for trang". Jeg føler også murringer i magen, minner om sånn rett før mensen vondt, samt en følelse av at jeg er hoven der nede.. hmmm.

På onsdag begynte puppene mine å verke, aldri hatt så ømme pupper før mens. Det gjør faktisk vondt å dusje når vannstrålen treffer puppene. Har mensenmurringer som kommer og går, bare kjent de 2-3 ganger om dagen, og da varer det bare en halvtime. Også har jeg fått betydelig større matlyst. Oppdaget dette på onsdag, jeg klarte å spise en bollepose med 5 boller alene på en 40 minutters fergetur. Da hadde vi vært på big horn 1,5 time før. Da begynte kjæresten å smile bredt, og var sikker på at vi hadde greid det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal sies at testen har ligget i mange timer, men jeg har aldri fått antydning til så "tydelig" strek før! :P

Tørr ikke helt og håpe enda :P Men krysser fingrer og tær ^^ bra det er flere enn meg iallefall som ser streken :D

Akkurat slik var mine strimler og, testet i 3 dager. Veldige svake, men ble en pitteliten smule sterkere for hver dag :)

 

Krysser fingrene for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen idag 9 DPO ble blendahvit.

 

Jeg vet det er tidlig enda, men hadde virkelig trua på at det skulle komme en sterkere strek idag. 

 

Kanskje det var noe galt med den testen jeg tok igår. Har spart på den og streken er jo enda tydeligere der nå.

 

Mista litt trua nå, men får bare vente å se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testen idag 9 DPO ble blendahvit.

 

Jeg vet det er tidlig enda, men hadde virkelig trua på at det skulle komme en sterkere strek idag.

 

Kanskje det var noe galt med den testen jeg tok igår. Har spart på den og streken er jo enda tydeligere der nå.

 

Mista litt trua nå, men får bare vente å se.

Det er som du sier, fortsatt litt tidlig, kan jo hende egget akkurat har festet seg og at du ikke har begynt å produsere nok hcg. Prøv igjen om noen dager, du har jo fremdeles noen dager igjen til ikm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg trøster meg med at symptomene fortsatt er til stede :) 

 

Jeg har 2 barn fra før og med dem testet jeg svaaaaakt positivt 3+3 med clearblue. Altså 10 DPO. Det er imorgen. 

Det beste hadde jo vært å vente helt til IKM, men det klarer jeg jo ikke.. hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg trøster meg med at symptomene fortsatt er til stede :)

 

Jeg har 2 barn fra før og med dem testet jeg svaaaaakt positivt 3+3 med clearblue. Altså 10 DPO. Det er imorgen.

Det beste hadde jo vært å vente helt til IKM, men det klarer jeg jo ikke.. hehe :)

 

Skjønner hva du mener! Jeg begynte å teste allerede 7 dpo, ikke lett å vente helt til ikm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk veldig svak strek med rfsu i dag, så svak at jeg ikke tør håpe på noen ting :P men den er bred og rosa!

Tar ny i morgen å håper håper på tydeligere strek!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal prøve å teste idag? Tror egentlig at syklusen enten tuller med meg eller at mensen ikke kommer fordi jeg tenker på det. Skulle hatt TR på besøk i går, fortsatt ingen tegn på at hun kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke så mye bedre den teste jeg tok i dag :P Men jeg klarte å se en svak strek før jeg gikk fra badet :) Nå har jeg bare 2 teste igjen :P Så må nok prøve å holde meg i 2 dager denne gangen, og teste igjen på tirsdag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at jeg havner i denne gruppa.

IKM i går, tok test i dag som viste negativ. Litt stikkinger nederst i magen innimellom, men ingen TR enda..

Endret av babysick22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enda en hel uke til IKM for min del, så jeg har teste-nekte-fest for meg selv ;) Har null symptomer, ingen murring, ingen ømme bryster, ingen kviser, ingenverdensting. Kjedelig :( Men men! Vi har bestemt oss for å legge inn bud på en tomt til uka og da er det kanskje like greit at det tar litt tid å bli gravid! Bygging av hus + graviditet er kanskje ikke den aller beste mixen ;)

Endret av Mrs-impatient
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...