Gå til innhold

Ikm uke 17


Flutili

Anbefalte innlegg

Jeg fikk også negativ cb..

Skjønner ikke hvordan man skal kunne få skyggestreker på så mamge forsljellige tester men :/

Som du sier, får bare vente på Tante kreket..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også bestemt meg for å vente. Dukker ikke mensen opp som forventa på fredag skal jeg vurdere å spandere på meg en clearblue digital. Jeg gidder ikke teste med digital før IKM fordi den ikke slo ut før IKM-dagen på de 2 ungene jeg har. Da også var jeg 100% sikker på når jeg hadde eggløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var vel kanskje litt dumt, ikke var det på morgenurin heller, men 3 timer etterpå! Hører flere som sier at billigtestene er mer sensitiv, så ikke vet jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er jeg heldigvis tom for billigtester og skal ikke gå til innkjøp av flere heller. Skal være så streng at jeg ikke skal teste før etter IKM. Er jo typisk at man nesten blør så fort man har tissa på testen på ikm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ CB test nå i formiddag,var som forventet egentlig! Så da får jeg kul an med testingen, og bare vente og se om tante rød kommer på torsdag! Det må ha vært skyggestrekene jeg har sett på billigtestene jeg har lagt ut, selv om jeg syntes at den fra i morges hadde rosa i seg :-( jaja, vi får bare være ENDA mer tålmodig, og se hva som skjer Ila uken....

Ååååh neiiii......... :( Så kjedelig!!! Men kan ikke egget gå "in hiding" for så å vokse igjen?? Jeg hadde ikke villet gitt opp før du faktisk får TR :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også negativ cb..

Skjønner ikke hvordan man skal kunne få skyggestreker på så mamge forsljellige tester men :/

Som du sier, får bare vente på Tante kreket..

Ikke gi opp før tante-kreket har kommet på besøk :) Man vet aldri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NEI, her gir ikke fruen opp før bitchen banker på døren,hehehe;-) men som sagt, så er billigtesten fra i morges lys rosa mener jeg bestemt!!!!det er bare CB testen som teiter seg! Jeg har jo tross alt fortsatt en avtale med påskeharen om et forsinket påskeegg,hehe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og "kloke" meg, tok oppi det hele ta en EL test, for den vil jo ikke gi skygge fra seg så nært mensen,trodde jeg!!! For den ble jo selvfølgelig lys rosa, sterke enn g-testen! Nei, fader meg altså, dritt greier!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanlig å få to streker på el test. El tester trenger også mer hcg for å slå ut som positiv enn det enn graviditetstest gjør. However, hvis du kun er 12 dpo i dag så kan det ha vært for tidlig med digital test. I tillegg bør du bruke morgenurin når du tester før ikm med mindre du ikke drikker på maaange timer og holder deg like lenge. Så løpet er ikke kjørt enda :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For de som vil ta en ny titt på testomaniens ettermiddags graviditets test, så er det nye bilder i galleriet mitt,hehe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ billigtest i dag, men kun 9 dpo da.

Har to barn, men aldri hatt festeblødning eller antydning til andre blødninger.

Nå trenger vi sterke streker her!!! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fytti og det murrer og verker der nede... Det MÅ jo være noe på gang! 

 

Er så glad jeg er tom for tester, da slipper jeg fler skuffelser før den eventuelt største skuffelsen i form av tanta på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det kommet lyserosa/brunt slim på papiret. Det har foreløpig ikke tatt seg opp, starta i formiddag, kommer ikke noe i trusa, kun på papiret, vis det er tanta som kommer nå, så er den to dager før tiden. og sykluslangden blir 25 dager denne mnd, så kort syklus har jeg aldri hatt... den har ligget på 27-28....

 

Ikke så mye anna enn å vente.....å se hva som skjer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg brun utflod/spotting. Er vel tante grusom som banker på 3 dager før tida.. Har lagt meg med bind tilfelle. *beklager detaljene* det forklarer murringen og vondtene mine ikveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg brun utflod/spotting. Er vel tante grusom som banker på 3 dager før tida.. Har lagt meg med bind tilfelle. *beklager detaljene* det forklarer murringen og vondtene mine ikveld

:-( :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere damer, og hvordan står det til med symptomer rundt omkring?

Er så spennende og følge dere alle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror tanta har kommet nå, selv om det bare er helt brunt. Har ikke blødd noe inatt, men kom mer nå når jeg tørket meg, sånn at jeg måtte sette inn en OB før jeg dro på jobb.

 

Så trist nå, vet ikke hva veien videre for oss blir nå. Får liksom ikke en ny sjanse neste måned når man bruker hormonstimulerende midler for å få eggløsning.

 

Masse lykke til dere andre :)

 

Føler meg helt knust nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror tanta har kommet nå, selv om det bare er helt brunt. Har ikke blødd noe inatt, men kom mer nå når jeg tørket meg, sånn at jeg måtte sette inn en OB før jeg dro på jobb.

 

Så trist nå, vet ikke hva veien videre for oss blir nå. Får liksom ikke en ny sjanse neste måned når man bruker hormonstimulerende midler for å få eggløsning.

 

Masse lykke til dere andre :)

 

Føler meg helt knust nå.

Huff, føler med deg jenta30, hadde det selv slik sist mnd med spotting flere dager før kreket kom. Men så lenge det ikke er frisk blod, så er jo det håp sies det ;-)

God klem til deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror tanta har kommet nå, selv om det bare er helt brunt. Har ikke blødd noe inatt, men kom mer nå når jeg tørket meg, sånn at jeg måtte sette inn en OB før jeg dro på jobb.

 

Så trist nå, vet ikke hva veien videre for oss blir nå. Får liksom ikke en ny sjanse neste måned når man bruker hormonstimulerende midler for å få eggløsning.

 

Masse lykke til dere andre  :)

 

Føler meg helt knust nå.

:cry3: åååååh føler sånn med deg  :cry3:

Men brunt utflod MÅ ikke bety at TR kommer, det kan hende det bare er en hormonell blødning pga kroppen prøver å "lage" en menstruasjon.. Gikk litt i surr for meg nå, men har du testet positivt denne måneden? 

 

Masse lykke til videre og oppdater gjerne  :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, dere er gode <3

 

Jeg skal ringe gynekologen idag som avtalt. Fikk beskjed om å ringe med en gang jeg visste om jeg var gravid eller fikk mensen, så han vil sikkert ha meg inn på sjekk med en gang.

 

Vi blir nok henvist til videre utredning nå.

 

Jeg testet med en svaaak skyggestrek 8 DPO, men har kun testet negativt etter det. Er i utgangspunktet 12 DPO idag og forventa mensen på fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, dere er gode <3

 

Jeg skal ringe gynekologen idag som avtalt. Fikk beskjed om å ringe med en gang jeg visste om jeg var gravid eller fikk mensen, så han vil sikkert ha meg inn på sjekk med en gang.

 

Vi blir nok henvist til videre utredning nå.

 

Jeg testet med en svaaak skyggestrek 8 DPO, men har kun testet negativt etter det. Er i utgangspunktet 12 DPO idag og forventa mensen på fredag.

Åååhh, teite skyggestreker som gir slike falske forhåpninger :-(

Lykke til hos gyn, krysser likevel fingre for deg :-)

Og du? I de aller fleste tilfeller, så ordner det seg alltid på en eller annen måte :-)

God klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...