Gå til innhold

Ikm uke 17


Flutili

Anbefalte innlegg

Huff, nei, det er ikke noe gøy det der, kjenner til det....

 

Jeg hadde sånn tro på at jeg kanskje var gravid denne mnd, men nå har jeg ikke tro i det hele tatt....ikm til torsdag... er jo ennå håp egentlig, men har mista troa med alle disse negative testene, tror jeg må slutte å kjøpe alle disse billigtestene, og heller kjøpe en test på butikk eller apotek så jeg kan teste på ikm dagen eller noe i stede.... Jeg har brukt opp alle billigtestene nå, har en vanlig test kjøpt i butikk liggende, lurer bare på om jeg skal svi den av i morgen, eller om jeg skal vente enda nærmere ikm...er så i tvil, mrn er så nyskjerrig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

OK damer, da har fruen faktisk klart og legge inn bilder i galleriet.

Så hva sier dere? Er det en svak svak svak strek der som T'en viser?? Ser det utrolig dårlig på bildene syntes jeg, og litt bedre i virkeligheten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næh, gjør dere? Det er ikke påskesoløynene mine som spiller meg et puss altså???

Jeg skal teste i morgen igjen og legge ut bilder igjen, for jeg må æææærlig innrømme at den lille streken jeg ser, er så svak at jeg lurer på om det er syner jeg ser ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å nei, husker ikke hvor jeg la den testen jeg kjøpte på butikken... Har letet og letet.... Tenkte jo muligens å ta den testen i morgen tidlig..... Hvor kan den være, hvilken lur plass kan jeg ha lagt den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var sikker på at jeg hadde lagt den i en skuff på badet der jeg hadde de andre testene . Men jeg har endevendt den skuffen flere ganger. Hmmmm.... Nå måtte jeg bare opp på do, så jeg får kjøpe en ny test etter jobb i dag da og ta den i morgen tidlig.... Kjedelige greier....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så irriterende da flutili, du får ha tålmodighet til du får kjøpt en ny test :-(

Jeg har lagt ut et nytt bilde fra dagens test, 12 dpo. Ble ikke særlig klokere! Fyrer av en digital test senere tenker jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp, bite bite negler ;-) ja, updater i morgen,hihi :-) også er jeg spent på deg også Marita Madelen :-)

Synes jeg ser en strek jeg også :) Gratulerer!! 

 

Er enda 5 dager til IKM for min del og fremdeles ingen symptomer på noen ting. Får bare ta det som det kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min strek er enda svakere..da er det bare å vente på tr.

Gratulerer til dere andre :-)

Det er jo en svak strek hos deg også, så du må bare bite tenna sammen til det er motbevist :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hjelp, bite bite negler ;-) ja, updater i morgen,hihi :-) også er jeg spent på deg også Marita Madelen :-)

 

Synes jeg ser en strek jeg også :) Gratulerer!! 

 

Er enda 5 dager til IKM for min del og fremdeles ingen symptomer på noen ting. Får bare ta det som det kommer :)

Trege dager ikke sant :-( ikke tegn på verken det ene eller andre her også..:-(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns kanskje den er blitt litt sterkere likevel..å fatter ikke hvorfor man skal teste sånn hele tiden :P ligger nye bilder i galleriet om noen vil ta en titt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 
Trege dager ikke sant :-( ikke tegn på verken det ene eller andre her også..:-(

 

Utrolig trege dager..! Aaaah kan ikke tiden bare fly! Men jeg har ikke trua denne måneden, egentlig ikke trua på at det kommer til å skje noe på mange måneder. Ser for meg at kroppen min ønsker å bli "kjent med" hverdagen med bare en eggleder. Og man har jo søren meg ikke eggløsning fra annenhver side annenhver måned heller!! Det kommer hipp som happ sa legene til meg, så da vet jeg jo aldri om det er EL fra den "gode" siden eller ikke.. Hmmmffff :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns kanskje den er blitt litt sterkere likevel..å fatter ikke hvorfor man skal teste sånn hele tiden :P ligger nye bilder i galleriet om noen vil ta en titt

Tatt en titt ;) 

Den er ganske svak, men jeg ser fremdeles en strek! Kanskje kjøpe deg en digital og ta på morgenurin?? Når har du IKM igjen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Trege dager ikke sant :-( ikke tegn på verken det ene eller andre her også..:-(

Utrolig trege dager..! Aaaah kan ikke tiden bare fly! Men jeg har ikke trua denne måneden, egentlig ikke trua på at det kommer til å skje noe på mange måneder. Ser for meg at kroppen min ønsker å bli "kjent med" hverdagen med bare en eggleder. Og man har jo søren meg ikke eggløsning fra annenhver side annenhver måned heller!! Det kommer hipp som happ sa legene til meg, så da vet jeg jo aldri om det er EL fra den "gode" siden eller ikke.. Hmmmffff :(

:-( det er ikke enkelt dette her nei :-(

Legen sa noen Lunde det samme til meg, at det er ikke sikkert at man alltid har eggeløsning hver mnd :-(

Jeg har hatt så høye forventninger de andre pp og stresset mye med prøvingen, har blitt så skuffet når TR har kommet! Denne mnd har jeg dempet forventningene kraftig ned, det skjer når det skjer prøver jeg og tenke, men det er ikke så lett! Mannen min derimot, er sikker på at vi har truffet denne mnd, og hvis det er tilfelle, så har han virkelig god magefølelse ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er første ordentlige prøveperiode for oss etter EXU'en og det er nok sikkert derfor jeg ikke har skyhøye forhåpninger ;) I tillegg er jeg litt sliten av å tenke tenke tenke på EL, prøving, TR, gravid/ikke-gravid osv osv... Hihi søt mannen din er da!! Min er bare superfornøyd for tida, masse sex ;) Hehe! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er første ordentlige prøveperiode for oss etter EXU'en og det er nok sikkert derfor jeg ikke har skyhøye forhåpninger ;) I tillegg er jeg litt sliten av å tenke tenke tenke på EL, prøving, TR, gravid/ikke-gravid osv osv... Hihi søt mannen din er da!! Min er bare superfornøyd for tida, masse sex ;) Hehe!

 

Ja, det er faktisk kjempe slitsomt og gå og tenke på dette her, det hadde jeg aldri trodd altså, men der tok jeg rimelig feil :-) jeg er ikke så kjent med forkortelsene enda, men hva er EXU? Høres ikke ut som noe positivt, og unner ingen prøvere negative ting :-(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette er første ordentlige prøveperiode for oss etter EXU'en og det er nok sikkert derfor jeg ikke har skyhøye forhåpninger ;) I tillegg er jeg litt sliten av å tenke tenke tenke på EL, prøving, TR, gravid/ikke-gravid osv osv... Hihi søt mannen din er da!! Min er bare superfornøyd for tida, masse sex ;) Hehe!

Ja, det er faktisk kjempe slitsomt og gå og tenke på dette her, det hadde jeg aldri trodd altså, men der tok jeg rimelig feil :-) jeg er ikke så kjent med forkortelsene enda, men hva er EXU? Høres ikke ut som noe positivt, og unner ingen prøvere negative ting :-(

 

Vanvittig slitsomt når man bruker så mye energi på å få det til..! Tror det er bra å roe ned og heller bare kose seg med sex med sin kjære og ta det som det kommer :) 

 

EXU er svangerskap utenfor livmor :( Skremmende opplevelse med operasjon og hele pakka. Ikke hadde jeg vondt heller så det kunne gått riktig riktig ille om de ikke hadde oppdaget det på tidlig UL.. Men er helt fin og frisk nå :) Hehe men mangler en eggleder da ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Dette er første ordentlige prøveperiode for oss etter EXU'en og det er nok sikkert derfor jeg ikke har skyhøye forhåpninger ;) I tillegg er jeg litt sliten av å tenke tenke tenke på EL, prøving, TR, gravid/ikke-gravid osv osv... Hihi søt mannen din er da!! Min er bare superfornøyd for tida, masse sex ;) Hehe!

 

Ja, det er faktisk kjempe slitsomt og gå og tenke på dette her, det hadde jeg aldri trodd altså, men der tok jeg rimelig feil :-) jeg er ikke så kjent med forkortelsene enda, men hva er EXU? Høres ikke ut som noe positivt, og unner ingen prøvere negative ting :-(

Vanvittig slitsomt når man bruker så mye energi på å få det til..! Tror det er bra å roe ned og heller bare kose seg med sex med sin kjære og ta det som det kommer :) 

 

EXU er svangerskap utenfor livmor :( Skremmende opplevelse med operasjon og hele pakka. Ikke hadde jeg vondt heller så det kunne gått riktig riktig ille om de ikke hadde oppdaget det på tidlig UL.. Men er helt fin og frisk nå :) Hehe men mangler en eggleder da ;)

Nei huff så forferdelig da :-( men som du sier, så var det bra at de fant ut av det tidlig, også så godt at du har det godt nå :-)Det er likevel håp med én eggleder, selv om man nærmest blir desperat når man prøver!

Mannen min var/ er super fornøyd under prøveperiodene, masse sex jo,hehehe:-) men denne pp ble det retten og sletten for mye av det gode, selv for han,hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ CB test nå i formiddag,var som forventet egentlig! Så da får jeg kul an med testingen, og bare vente og se om tante rød kommer på torsdag! Det må ha vært skyggestrekene jeg har sett på billigtestene jeg har lagt ut, selv om jeg syntes at den fra i morges hadde rosa i seg :-( jaja, vi får bare være ENDA mer tålmodig, og se hva som skjer Ila uken....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...