Gå til innhold

Ikm uke 17


Flutili

Anbefalte innlegg

Gjest *HappyGoLucky*

Ja jobb i dag og i morgen og så er det fri til tirsdag her også :D så heldigvis går dagene litt fortere da når man skal finne på litt andre ting og kose seg :D

 

får ha god påskeferie og oppdatere om du går på en teste sprekk :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er bare 3 DPO jeg, så det blir leeenge til jeg skal teste..! Tror ikke jeg skal teste noe som helst før ETTER ikm denne gangen, blir bare så skuffa når jeg får blendahvite tester... 

 

God påskeferie damer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 DPO og igår skjedde det noe som gir meg store mistanker. Jeg fikk så sinnsyke smerter at jeg måtte legge meg ned og ta en paracet. De smertene har vært der litt idag og, myyyye sterkere enn mens-smerter. Har murringer som tilsier at mensen kommer hvert øyeblikk.. Dette har jeg normalt bare dagen før forventa mens, og det er jo en uke til min ikm.

 

Krysser fingra her nå.. Lurer på å svi av en test om 3 dager... 9 dpo.... ;) 

 

God påske damer! Det er herlig med noen fridager !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mens lignende smerter siden 3 dpo, aldri før hatt pms symptomer, aldri før hatt mensen smerter så lenge før, det har jeg aløtid bare samme dagen eller dagen før.

Får jo selvfølgelig håp, men vil ikke håpe for mye heller...

8 dpo i dag så nærmer seg endelig iallfall.

Håper på masse positive tester for oss alle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, ny her :-) Jeg sluttet på pilla 19.februar, fikk Mens 24 feb, fikk ny mens 23 mars, så ut fra kalenderen skal mensen komme tilbake nå på lørdag (19.04).. håper selvfølgelig ikke at den gjør det men.. spennende dette! Hadde i starten av uken litt brunaktig slim i ett par dager + litt menslignende smerter, men ingenting nå lenger.. lurer litt på, hva mener dere med DPO og IKM ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og velkommen babysick22 :)

 

DPO = days past ovulation (dager etter eggløsning)

IKM = ikke kommende mens

 

Hehe jeg slet forferdelig med alle disse forkortelsene da vi startet med prøvingen! Men du verden så dreven man blir etter en liten stund ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe ja IKM er når du helst slipper å få tanta på besøk ;) Min IKM er søndag 27.april, det er så lenge til...!!

 

Sluttet på p-pillen april/mai i fjor og har vært gravid to ganger, men mistet begge gangene. Har blitt gravid på to forsøk hver gang så satser på at det går like fort denne gangen også :) Men er litt redd for at min manglende venstre eggleder kan gjøre ferden videre litt vanskeligere :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så kjedelig :-( huff. Ikke moro når det tar så lang tid og hvertfall ikke når man mister.. er det veldig vanlig ? Føler jeg har lest mange tilfeller av det her inne :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, i dag måtte jeg selvfølgelig sprekke og tok en test, selvfølgelig veeeldig negativ..stygglig redd for at kroppen min spiller meg et puss denne mnd :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så kjedelig :-( huff. Ikke moro når det tar så lang tid og hvertfall ikke når man mister.. er det veldig vanlig ? Føler jeg har lest mange tilfeller av det her inne :(

Vet faktisk ikke om det er så vanlig, men legen min sa at ca 1 av 4 svangerskap går til grunne. Det vil jo si at det går bra med de aller aller fleste :) Så ikke tenk på det du! Jeg har hatt vanvittig uflaks, det er ikke "vanlig" det jeg har opplevd. Har en litt sånn gitt-opp-holdning for tiden når det gjelder å bli gravid, tester ikke for EL, drikker vin akkurat når det måtte passe meg, lever livet helt normalt, så får det heller bare skje når det skjer :)

 

Marita Madelen: hvor i syklusen er du (dpo)? Sikkert for tidlig å teste, så ikke gi opp :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 9 dpo i dag så er da fortsatt god sjangs :P

Begynner å bli passe sliten av mensen smertene også, hatt det i 6 dager nå..er det pga graviditet er det heeeeeelt greit :P men frem til jeg vet hva grunnen er blir det slitsomt med konstant vondt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja man får prøve å la Vær å prøve å tenke På slike ting, og skjer det så skjer det sikkert for en grunn :/ nå er jeg 13 DPO, ingen tegn til TR enda, men kommer vel!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er til å vente med å teste. Jeg er bare 7 dpo og brenner etter å ta en test, må nødt til å teste på søndag 9 dpo, selv om jeg nesten allerede nå kan garantere at den er negativ så tidlig ... Tålmodighet lenge lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte og jeg skulle svi av en test på søndag, da er det 4 dager til IKM, og begynner jo å bli en mulighet for at testen kan bli positiv, har noen billigtester liggende, men begynner å minke på dem, svei av en hel haug forrige syklus....., er en testoman, så klør i fingrene, har lyst til å teste morgen og kveld hehe.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer :)

Må vell "krype til korset" og melde meg inn her, da jeg plutselig fikk EL en uke for tidlig! :P

Så nå går jeg her i dpo land og venter :P ca 10 dpo nå når klokken har rundet midnatt! :) Måtte jo bare svi av en test i dag morges (Øøøø i går? xD), meeen, blendehvit! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjelver... 8 dpo og testen er ikke blendahvit.. Jeg skimter en utlrasvasaaaak strek, men jeg syns den er så svak at jeg må myse for å se den ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg klarte å legge ut et bilde i galleriet mitt. Vil gjerne ha andre øyne, fordi jeg ønsker dette så sterkt og vi har prøvd så lenge, så tror jeg har kommet til det punktet hvor jeg innbiller meg ting... :)

Er veldig usikker på den streken eller hva jeg skal kalle det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Tror jeg klarte å legge ut et bilde i galleriet mitt. Vil gjerne ha andre øyne, fordi jeg ønsker dette så sterkt og vi har prøvd så lenge, så tror jeg har kommet til det punktet hvor jeg innbiller meg ting... :)

Er veldig usikker på den streken eller hva jeg skal kalle det....

Er jo definitivt en strek der, eneste er at det var litt sånn utflytende farge på den... Men det er jo farge der da så er positivt det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo definitivt noe på den testen din Jenta30! Du får teste på nytt i morgen og se om det blir en skikkelig strek ;-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo definitivt noe på den testen din Jenta30! Du får teste på nytt i morgen og se om det blir en skikkelig strek ;-D

Gratulerer med ny graviditet!! Krysser fingre og tær for deg og den lille spiren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny her, har ikm 23.04. Fått 3 svaaakt positiv på strimler fra billige tester. Og en svakt positiv på en test fra a1. Tør ikke å slippe jubelen helt løs. Men, krysser alt jeg har. Er forresten vår første prøveperiode, så det er nesten for godt til å være sant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...