Gå til innhold

Ikm uke 17


Flutili

Anbefalte innlegg

Mandag 21:

 

Tirsdag 22:

 

Onsdag 23:

 

Torsdag 24: Flutili (pp6)

 

Fredag 25:

 

Lørdag 26:

 

Søndag 27:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hiver meg på jeg også :) 

IKM søndag 27.april (tror jeg ;) ). Dette blir første ordentlige PP etter å ha fått tilbake TR etter fjerning av eggleder (exu). Hadde en veldig rar og utrolig kort TR nå, så får bare håpe at alt er i orden! Har klart å bli gravid i PP2 to ganger siden juni, så får håpe det tar kort tid nå også.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe bra ;) Så at det var forferdelig lite aktivitet på vår IKM-gruppe i forhold til de andres..! 

 

Tror jeg har EL ca 2 dager etter deg Tinem, har du begynt å legge inn aksjer allerede eller venter dere til det nærmer seg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ikm uke 17- jenter!

Jeg følger tråden deres. Har akkurat fått TR og er i ikm 18. Har fulgt med på dere i forrige pp også. Lykke til denne gangen. Håper vi alle snart er i 1. Trimester forum. Noen av dere havner vel i januarklubben hvis det klaffer:) Jeg har regnet ut at jeg får termin 12. Januar hvis det går slik jeg vil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs impatient: denne mnd skal vi ikke stresse med noe som helst, bortsett fra og ha regelmessig hyrdestund rundt EL perioden. I februar og mars var jeg veldig opphengt i og teste EL, ha sex hver dag rundt EL, kjenne etter symptomer ect. Orker ikke det denne mnd, å stresse er jo heller ikke bra! Så vi skal bare nyte påsken og ta det som det kommer! Så får vi se om påskeharen etterlater seg et befruktet egg etter påske,hihi ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Tirilill :) Håper vi alle havner på 1.trimester etter denne perioden!!

 

Tinem: Helt enig :) Skal ikke teste noen verdens ting! Skal bare kose oss! Er i utlandet på ferie nå, og får noen finfine og rolig uker fremover. Blir godt! Haha ja kanskje det blir noen påskehare-befruktede egg på oss 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kommet til dag 10 i syklusen nå og tror jeg har el i dag :) Har hatt el slim i to dager og i dag kom el smertene, og positiv el test....

Så jeg har tidlig el, forrige syklus var på 27 dager...

 

Håper det klaffer denne mnd, , termin blir i tilfelle 3-4 januar...

 

For et halvt år siden så ble jeg spådd at april var mnd jeg kom til å bli gravid, så det blir jo spennende å se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 21:

Tirsdag 22:

Onsdag 23:

Torsdag 24: Flutili (pp6), tinem (pp3)

Fredag 25:

Lørdag 26:

Søndag 27: Mrs-impatient          

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Tirilill :) Håper vi alle havner på 1.trimester etter denne perioden!!

Tinem: Helt enig :) Skal ikke teste noen verdens ting! Skal bare kose oss! Er i utlandet på ferie nå, og får noen finfine og rolig uker fremover. Blir godt! Haha ja kanskje det blir noen påskehare-befruktede egg på oss

Så deilig da, kos dere masse på ferie, også krysser vi fingre og tær :-)

 

Anonymous poster hash: f6828...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kommet til dag 10 i syklusen nå og tror jeg har el i dag :) Har hatt el slim i to dager og i dag kom el smertene, og positiv el test....

Så jeg har tidlig el, forrige syklus var på 27 dager...

 

Håper det klaffer denne mnd, , termin blir i tilfelle 3-4 januar...

 

For et halvt år siden så ble jeg spådd at april var mnd jeg kom til å bli gravid, så det blir jo spennende å se...

Wow, så spennende da Flutili, hvertfall hvis du blir gravid denne mnd også :-)

 

Anonymous poster hash: f6828...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå går de fleste av oss inn i den fruktbare uken damer, og jeg er så spent :-)Happy humping da damer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder noen å sette meg opp på fredagen? :)

Vi innviet pp'en i går, satser på minimum annenhver dag i en god uke :D

Regner med el torsdag - fredag, men har masse billigtester og tester for sikkerhetsskyld/moroskyld. Heia oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Joiner jeg å, jeg  :laugh: Vi startet 1. april, men det ble bare ubeskyttet sengekos den ene dagen. Vi bestemte oss rett etter sengekosen at vi heller ville starte aktivt i uke 18, altså etter forventet mens som er i slutten av uke 16. Så jeg vil si PP1 starter da. :)

 

PP1 - IKM 18.04 - EL 1.05-3.5. Dette er vårt første barn, så det er veldig spennende tider!  :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og masse billigtester liggende, fikk positiv EL test i dag og.... Hvor mange dager tester man positivt på EL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 21:

Tirsdag 22:

Onsdag 23:

Torsdag 24: Flutili (pp6), tinem (pp3)

Fredag 25: **Cayenne**

Lørdag 26:

Søndag 27: Mrs-impatient          

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt veldige EL smerter i dag og, har ikke kjent makan, aldri hatt så sterke EL smerter, vet jo ikke hvor jeg skal gjøre av meg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Flutili! Jeg tester bare positivt på el en dag, og det har iallfall av og til vært på selve el-dagen (kjenner godt el som regel) Kort lh-stigning antakelig.

Ble hanky panky her, så vi er i rute ;) hva me dere andre? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tester selv nå, forventet el 9.4, kan noen sette meg opp på ikm den 23? :-)

3 pp for oss og første gang jeg skriver noe selv her istedenfor å bare lese :)

Blir spennende og følge med dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være Marita!:-)

Jeg har EL og IKM dagen etter deg, også pp3 på oss :-) Alle gode ting er tre sies det ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Flutili! Jeg tester bare positivt på el en dag, og det har iallfall av og til vært på selve el-dagen (kjenner godt el som regel) Kort lh-stigning antakelig.

Ble hanky panky her, så vi er i rute ;) hva me dere andre? :lol:

Tok EL test igår, negativ, venter den ca torsdag! Blir humping annenhver dag denne uken, prøver en ny taktikk så mannen får samlet opp gode svømmere igjen ;-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Flutili! Jeg tester bare positivt på el en dag, og det har iallfall av og til vært på selve el-dagen (kjenner godt el som regel) Kort lh-stigning antakelig.

Ble hanky panky her, så vi er i rute ;) hva me dere andre? :lol:

Har stått på annenhver dag , pluss begge de to dagene med positiv EL test :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 21:

 

Tirsdag 22:

 

Onsdag 23: Marita Madelen

 

Torsdag 24: Flutili (pp6), tinem (pp3)

 

Fredag 25:

 

Lørdag 26:

 

Søndag 27: Mrs-impatient

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...