Gå til innhold

Ikm uke 17


Flutili

Anbefalte innlegg

Bedre lykke neste mnd, Mamma til 2 gutter!

 

Fikk positivt på to tester i dag, men spotter litt lysebrunt og har syke mensmurringer, så vi får se. 15 eller 16 dpo i dag. Noen som har opplevd dette og det har gått bra?

 

Gratulerer så mye Cayenne!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *HappyGoLucky*

Det gikk dårlig her, begynte å blø i kveld. Får satse på neste pp :)

Nei nei nei :( uff så trist .... Nå syntest jeg virkelig det var din tur altså!

Endret av *HappyGoLucky*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk dårlig her, begynte å blø i kveld. Får satse på neste pp :)

Faderen altså, hvorfor skal testene gi slike falske forhåpninger :-(

God klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, så søte dere er :) Jeg har tatt akupunktur i tre måneder nå, tror det er derfor det 'nesten' gikk på tross av antikvariske egg. Satser på at den sitter helt i mål i løpet av sommeren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var trist Cayenne, bedre lykke i neste pp!

 

Status her i dag:

Negativ test, fortsatt ingen TR. Nå 5 uker og 3 dager siden forrige IKM. Rart og irriterende egentlig...Jaja. den er vel rett rundt hjørnet da, så får neste pp være målet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver30: Så rart at TR er så forsinket! Men kan du ha hatt EL senere enn "vanlig" slik at du egentlig er f.eks. 10DPO i dag?? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo mulig. Tok eggløsningstester, men de slo aldri ut i den tiden jeg trodde eggløsning skulle være. Tok alle som var i pakken :P

 

Lurer rett og slett på om mange år med p-piller fører til at syklusen ikke stabiliserer seg.

Er bare i 3 måneden uten piller... Men det murrer sånn i "eggstokkområdet" at jeg har ventet på TR i en uke nå.

 

Dersom ingenting skjer får jeg ta en ny test om en ukes tid igjen da.

Blir snart sprø av uvisstheten her :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet på pillen i slutten av desember, og ble gravid i mars, så det gikk et par mnd, som er vanlig etter bruk av prevensjon. Her også hørt om de som får normal syklus med det samme, og så tuller den seg litt, før den stabiliserer seg igjen etter en stund! Det er ikke godt og vite med denne kroppen vår, men jeg krysser fingrene for deg prøver30 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...