Gå til innhold

Ikm uke 17


Flutili

Anbefalte innlegg

Liker ikke at det sko være mulig og få kjemisk, myyyy :-( selv om jeg vet at det er usikkert fram t.o.m uke 12, så føler jeg likevel at de første ukene etter forventet mens er enda mer nervepirrende :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig Tinem..! Jeg føler meg ikke gravid enda og da føles det så usikkert hele greia. Ser etter blod hver eneste gang jeg er på do enda. Er veldig glad for at jeg får tidlig UL i uke 7 eller 8! De sier at hvis man ser hjertet slå i uke 8 går det som regel bra :) Så da satser vi på å se et fint lite hjerte om ca 4 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig Tinem..! Jeg føler meg ikke gravid enda og da føles det så usikkert hele greia. Ser etter blod hver eneste gang jeg er på do enda. Er veldig glad for at jeg får tidlig UL i uke 7 eller 8! De sier at hvis man ser hjertet slå i uke 8 går det som regel bra :) Så da satser vi på å se et fint lite hjerte om ca 4 uker :)

Akkurat som meg, jeg ser også etter blod hver eneste gang jeg er på do. Hadde antydning til brun utflod på papiret (sorry detaljer) IKM dagen, men dette gav seg med det samme, og håper det forblir slik :-) vi satser på at det går bra med oss begge:-) er ikke det bekymringen for å ikke bli gravid, så er det søren meg bekymringer når vi først har blitt det,hehehe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Ja, ikke sant ;) Bekymringer i hver eneste fase av denne ferden mot å bli mor! Kjenner at jeg ikke klarer å glede meg over den positive testen enda pga det har gått galt før. Men forhåpentligvis blir det "virkelig" og jeg kan begynne å glede meg etter UL'en :)

 

Skal du på tidlig UL?

Endret av Mrs-impatient
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Tanta startet i går kveld hos meg, to dager før tiden........ :( Møkk :(

Full TR her i gården også dessverre så da ser det ut til at spådamen vår ikke er så synsk allikevel :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tanta startet i går kveld hos meg, to dager før tiden........ :( Møkk :(

Full TR her i gården også dessverre så da ser det ut til at spådamen vår ikke er så synsk allikevel :P hehe

Var ikke mye klaff der nei ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

Tanta startet i går kveld hos meg, to dager før tiden........ :( Møkk :(

Full TR her i gården også dessverre så da ser det ut til at spådamen vår ikke er så synsk allikevel :P hehe

Var ikke mye klaff der nei ...

Skulle hatt i ræven hun da ;-)

Tuller selvsagt, men så kjedelig da :-( bedre lykke neste mnd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha! Ja, ikke sant ;) Bekymringer i hver eneste fase av denne ferden mot å bli mor! Kjenner at jeg ikke klarer å glede meg over den positive testen enda pga det har gått galt før. Men forhåpentligvis blir det "virkelig" og jeg kan begynne å glede meg etter UL'en :)

 

Skal du på tidlig UL?

Ja, det har vi veldig lyst til, men vet ikke når det er best?!

Muligens det blir så tidlig som uke 8-9 hvis noen gjør det så tidlig?! Hadde nok ventet lengre hvis ikke det altfor at vi skal 1 uke til Kroatia i begynnelsen av juni, har lyst og finne ut at alt er i orden før vi drar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsatt negativ. Jaja. Har det ikke kommet noe TR innen tirsdag så får jeg legen til å ta blodprøver mens jeg er der med eldste sønn. :-) så får vi bare vente å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hvem var det som spådde dere nå igjen? Tror de færreste, om noen, kan forutsi graviditet hos ukjente på nettet, men gøy å prøve da ;)

 

Har alle blitt gravide eller fått tr her nå? Fortsatt ingen tr og negativ test her, grrrrr!!! 14 eller 15 dpo i dag. Hvis ikke el ble forskjøvet, men virket ikke slik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hvem var det som spådde dere nå igjen? Tror de færreste, om noen, kan forutsi graviditet hos ukjente på nettet, men gøy å prøve da ;)

 

Har alle blitt gravide eller fått tr her nå? Fortsatt ingen tr og negativ test her, grrrrr!!! 14 eller 15 dpo i dag. Hvis ikke el ble forskjøvet, men virket ikke slik..

 

Samme situasjon her. Negativ test for to dager siden men ingen tegn til tr enda. Forrige sykluslengden min var 35 dager. Og denne ser ut til å bli lik, men nå er jeg på dag nummer 35 og ingenting skjer. Merkelige greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan jo håpe på at vi bare tester sent positivt da Prøver30! :D

Da jeg var gravid med mine to barn testet jeg ikke før noen dager over ikm, så vet ikke når testen ville slått ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååh det hadde vært fantastisk! Man går liksom og tenker på det hele tiden nå :P

Tror jeg får prøve å holde fingrene borte fra testen og ta en ny på tirsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper dere som har testet negativt men ikke fått TR enda får en gledelig overraskelse om 1 dag eller to :) :)

 

Tinem: Man kan få tidlig UL så tidlig som i uke 6 faktisk (var iallefall det de på Medicus sa til meg), men da ser du ikke så mye akkurat. Mange som tar i uke 8, da ser man faktisk et lite knøtt på ca 2 cm :) Jeg så knøttet mitt med et sterkt bankende hjerte i uke 8 (men knøttet lå i egglederen da..). Venter spent på brevet fra sykehuset om når jeg har time :)

 

Tok forresten en test til i morges og den ble positiv innen 15 sekunder den også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lenge siden på de to andre jeg har, så vet ikke nøyaktig når HCG slår ut på meg. :-S

 

Men har aldri gått over på min periode, jo, en gang og da gikk jeg to dager over. Det er det lengste.

Så vi får bare vente å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en liten oppdatering fra min side. To dager over og negativ test. Da regner jeg med at TR kommer ikke løpet av dagen. For å Være på sikre siden så dytter man inn en OB og drar på jobb. Ha en flott sol dag, damer. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der kom TR hos meg.

:( 

Så kjedelig..! Krysser fingrene for at det klaffer i neste periode!!!!!!!!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre lykke neste mnd, Mamma til 2 gutter!

 

Fikk positivt på to tester i dag, men spotter litt lysebrunt og har syke mensmurringer, så vi får se. 15 eller 16 dpo i dag. Noen som har opplevd dette og det har gått bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer cayenne :-) jeg vil ikke si at jeg spottet på IKM dag, men det var et hint av brunlig på papiret da jeg tørket meg, det gikk over ganske fort! Sies at det er gammelt blod som støtes ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat slik jeg har det - et hint av brunlig på papiret. Kanskje jeg kan håpe litt, da!

Ja, det kan du vel, hvertfall når du har fått positiv test!

Jeg tok forøvrig digital test idag, bare for å se en digital test ;-) kom ikke overraskende fram, gravid :-)

Målte også hcg hos legen på IKM dag torsdag, den viste 65 sa de idag! Jeg syntes det hørtes lite ut, men i følge helsesekretæten var det helt normal for og være så tidlig :-) så da skal fruen finne seg til ro med dette, og begynne og nyte tanken på hva som skjer med kroppen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Akkurat slik jeg har det - et hint av brunlig på papiret. Kanskje jeg kan håpe litt, da!

Ja, det kan du vel, hvertfall når du har fått positiv test!

Jeg tok forøvrig digital test idag, bare for å se en digital test ;-) kom ikke overraskende fram, gravid :-)

Målte også hcg hos legen på IKM dag torsdag, den viste 65 sa de idag! Jeg syntes det hørtes lite ut, men i følge helsesekretæten var det helt normal for og være så tidlig :-) så da skal fruen finne seg til ro med dette, og begynne og nyte tanken på hva som skjer med kroppen :-)

 

Det var ikke lite på ikm! Så da kan du lene deg tilbake og nyte! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Bedre lykke neste mnd, Mamma til 2 gutter!

 

Fikk positivt på to tester i dag, men spotter litt lysebrunt og har syke mensmurringer, så vi får se. 15 eller 16 dpo i dag. Noen som har opplevd dette og det har gått bra?

 

Woho! Gratulerer sååå mye!!! Det er vel fortjent etter så mange mnd!

 

Krysser fingra for at spiren klorer seg fast nå, litt spotting i starten er vel ikke så uvanlig, husker jeg gjorde det med førstemann også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Akkurat slik jeg har det - et hint av brunlig på papiret. Kanskje jeg kan håpe litt, da!

 

Ja, det kan du vel, hvertfall når du har fått positiv test!

Jeg tok forøvrig digital test idag, bare for å se en digital test ;-) kom ikke overraskende fram, gravid :-)

Målte også hcg hos legen på IKM dag torsdag, den viste 65 sa de idag! Jeg syntes det hørtes lite ut, men i følge helsesekretæten var det helt normal for og være så tidlig :-) så da skal fruen finne seg til ro med dette, og begynne og nyte tanken på hva som skjer med kroppen :-)

Det var ikke lite på ikm! Så da kan du lene deg tilbake og nyte! :D
Nei, det er visst bra såg jeg, etter å ha googlet i vei,hehe;-)

 

Anonymous poster hash: f6828...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...