Gå til innhold

Ikm uke 17


Flutili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Marita Madelen: Åååh nei... :( Huff.. Håper TR holder seg unna og at det er en spire der!! 

 

Lettpåvirkelig som jeg er klarte jeg ikke å holde meg fra å ta en test nå i morges... Ligger i galleriet mitt om noen vil se! Rakk så vidt å dyppe testen i urinen før den lyste POSITIV  :strix:

Er 12 eller 13 dpo i dag, IKM på søndag. Da har det faktisk klaffet første måneden etter EXU'en, det hadde jeg aldri trodd!! Er selvfølgelig livredd for at dette går galt igjen og skal ringe sykehuset straks klokken er slagen 08.00 ;)

 

Måtte forresten ta to stk tester pga jeg trodde den første viste feil siden den ble så fort positiv ;)

Endret av Mrs-impatient
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør det nok :D Du får gå å ta blodprøver så ser du vel fort at det sitter på riktig sted og det hele :D Sterk og fin strek for å være 12/13 dpo, så dette lover bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir nok å renne ned legekontoret i hytt og gevær ja ;) Hehe og legekontoret er bare 50 meter fra der jeg jobber ;) De på sykehuset sa flere ganger at jeg MÅ ringe straks jeg er gravid igjen sånn at vi får sjekket om alt er ok, så føler at jeg kommer til å bli godt ivaretatt! 

 

Da jeg tok den første testen skvatt jeg da jeg så at det kom et kryss med en gang, det tok seriøst ikke mer enn 15 sekunder! Tenkte at det må jo være noe galt med denne testen, så tok en ny en med samme urin. Hihi den ble like fort positiv som den andre :)

Endret av Mrs-impatient
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marita Madelen: Åååh nei... :( Huff.. Håper TR holder seg unna og at det er en spire der!! 

 

Lettpåvirkelig som jeg er klarte jeg ikke å holde meg fra å ta en test nå i morges... Ligger i galleriet mitt om noen vil se! Rakk så vidt å dyppe testen i urinen før den lyste POSITIV  :strix:

Er 12 eller 13 dpo i dag, IKM på søndag. Da har det faktisk klaffet første måneden etter EXU'en, det hadde jeg aldri trodd!! Er selvfølgelig livredd for at dette går galt igjen og skal ringe sykehuset straks klokken er slagen 08.00 ;)

 

Måtte forresten ta to stk tester pga jeg trodde den første viste feil siden den ble så fort positiv ;)

Gratulerer så masse, kjekt med flere blå :-) :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forvarsel på tr kom nå ikveld.

Var nok en kjemisk :-/

Myyy, nei så kjedelig :-(

Er livredd for at jeg skal ha kjemisk jeg også, siden testen var så svak 14 dpo!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Mrs Impatient! :D Denne gangen går det bra, vettu! : D

 

Negativ i dag, 12 dpo. Måtte opp i natt siden mini våknet, så det som kom ut var nok ikke superkonsentrert. Noen som har testet positivt senere enn dette noen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere som har fått positiv test. Har kommet til dagen for IKM, men nekter å stå opp, for å gå å teste. Vet ikke om jeg skal vente til i morgen eller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Med meg går det bare bra, takk som spør!

Symptomene har så smått begynt og melde sin ankomst. Tyngre bryst, småkvalm, uro og hetetokter om natten ;-)

hadde veldig små antydninger til brunlig utflod (sorry detaljene), ved tørk på IKM dagen, men dette gav seg med det samme, men fikk likevel litt småhetta,hehe ;-)

Og med deg da? Alt vel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har TR enda ikke kommet, ikm på onsdag, fortsatt en ømme pupper og en enorm sult følelse.

Testen igår var jo svakere så regner med kjemisk, men i dag er det sterkere igjen.

Med tanke på ny pp skulle jeg nesten ønske at tr bare kunne komme hvis det er sånn at den alikevel kommer denne gangen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke testet enda. Men men nå må jeg nok vente til i morgen tidlig. Har ikke lyst til å ta enda en test og bli skuffet på nytt, har blitt skuffet så mange ganger siden vi begynte å prøve. Har holdt på siden august, og jeg føler at jeg får et salg ikke tryne hver gang jegikk får negativ test. Og det er mange på jobb og rundt meg som er gravide nå, og derfor har jeg ikke lyst til å ta enda en test.

 

Men må vel bare krype til korset og ta den testen i morgen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende, Marita! Og håper du får positiv i morgen, Mamma til 2 gutter! :D

Negativ her i dag 13 eller 14 dpo, men litt småkvalm... Hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Messe symptomer her ute og går altså.

Marita Madelen, merkelig med de testene dine da?! Siden de har vært positiv, og ingen TR er dukket opp, så er jo sjansen stor for at det er noe på gang vettu :-)

Mamma_til _ 2gutter: jeg skjønner godt hva du mener med skuffelse over negative tester, selv om at jeg ikke har opplevd det mer enn et par ganger selv, man vilje så gjerne :-( krysser fingrene for deg :-)

Har du testet cayenne?? :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Marita Madelen, så utrolig kjedelig at det skulle gå sånn :( Men som jeg har sagt tidligere, man er visstnok ekstra fruktbar i perioden etter en kjemisk :) Venninna mi hadde en kjemisk i januar og ble gravid i februar! Krysser fingrene for at det klaffer neste periode :)

 

Har særdeles få symptomer enda jeg.. Det murrer pittelitt i magen, svimler litt av og til og begynner å bli litt øm i brystvortene. Nesten så jeg ikke tror på de to testene jeg har tatt! Hehe spørs om jeg tar en til imorra bare for å være "sikker" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder kjemisk graviditet kan man få "TR" enten noen dager før tiden eller innen ca 1-2 uker etter IKM ifølge legen jeg spurte på sykehuset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til neste mnd, Marita! :)

Negativ test i dag, men tror el var for 14 dager siden, så burde ha kommet. Men el kan ha vært søndagen også.

Da jeg hadde en kjemisk begynte jeg å blø fire dager over ikm.

 

God helg videre, og måtte ingen flere få besøk av heksa! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...