Gå til innhold

Ikm uke 17


Flutili

Anbefalte innlegg

Tanta startet i går kveld hos meg, to dager før tiden........ :( Møkk :(

For noe dritt da flutili :-(

Merkelig at det er flere som får tanta på besøk før tiden :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har og lagt merke til det denne gangen.... denne syklusen

var bare på 25 dager.... hmmmmm......

Veldig merkelig :-( Bedre hell neste mnd :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 dager her. Venter på telefon fra gynekologen nå.

Vi skal vel få det til på en eller annen måte, selv om jeg føler jeg har mest lyst til å gi opp nå. Dette tærer på psyken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flutili: Kan det ha vært en kjemisk graviditet eller er syklusen din ustabil?? Ved en kjemisk graviditet kan man få TR både før og etter når man egentlig skulle hatt TR.. Og da er man i så fall veldig fruktbar i neste prøveperiode :) 

 

Jenta30: Huff... Jeg skjønner deg så godt..! Det tærer veldig på psyken.. Ei venninne av meg på 42 år (!) tok prøver hos gynekologen og fikk svar tilbake at det var så og si bare å glemme å få barn, selv storken i Danmark kom til å bli nytteløs! Men da hun dro på Medicus avfeide de det gynekologen sa og jammen ble hun ikke gravid 1 mnd etterpå UTEN hjelp! Så solskinnshistorier finnes :) Du kommer til å få barn, men kanskje veien dit blir kronglete. Ikke gi opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ja, jeg har og lagt merke til det denne gangen.... denne syklusen

var bare på 25 dager.... hmmmmm......

Veldig merkelig :-( Bedre hell neste mnd :-)

 

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flutili: Kan det ha vært en kjemisk graviditet eller er syklusen din ustabil?? Ved en kjemisk graviditet kan man få TR både før og etter når man egentlig skulle hatt TR.. Og da er man i så fall veldig fruktbar i neste prøveperiode :)

 

Jenta30: Huff... Jeg skjønner deg så godt..! Det tærer veldig på psyken.. Ei venninne av meg på 42 år (!) tok prøver hos gynekologen og fikk svar tilbake at det var så og si bare å glemme å få barn, selv storken i Danmark kom til å bli nytteløs! Men da hun dro på Medicus avfeide de det gynekologen sa og jammen ble hun ikke gravid 1 mnd etterpå UTEN hjelp! Så solskinnshistorier finnes :) Du kommer til å få barn, men kanskje veien dit blir kronglete. Ikke gi opp :)

Jeg pleier å ha stabile sykluser, ligger på 27-28 dager. Forrige blødning varte i 1 dag, og denne syklusen ble på 25 dager...har det noe å si? Pleier å ha tanta i 3 dager ca.

Da satser jeg stort denne syklusen jeg går inn i da , håper det klaffer da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da klarte selvsagt ikke testomanien og spare cb testene sine til i morgen som planen var :-( ligger nye bilder i galleriet for de som vil gjøre oppe en vurdering for meg! testen er ikke tatt med morgenurin sånn at det er sagt;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lagt ut bildet i galleriet. .fortsatt veldig svakt, så vet ikke helt hva jeg skal tro.

Fortsatt svak ja, men ser nok noe der ;-)

Vil du antyde min CB fra i formiddag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min akupunktør mente jeg kanskje var gravid da jeg var hos ham i dag :o Stoler ikke helt på det, men fikk litt hjertebank..

Får se om jeg rekker å svi av en test i morgen tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da klarte selvsagt ikke testomanien og spare cb testene sine til i morgen som planen var :-( ligger nye bilder i galleriet for de som vil gjøre oppe en vurdering for meg! testen er ikke tatt med morgenurin sånn at det er sagt;-)

 

Lyser positiv lang vei! :D Gratulerer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da gir jeg meg for denne gang, fortsatt svake streker på 3 forskjellige typer tester men de blir ikke sterkere, så da orker jeg ikke håpe noe mer.

Gratulerer til dere som fikk det til denne mnd og så får vi andre håpe på neste mnd! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gir jeg meg for denne gang, fortsatt svake streker på 3 forskjellige typer tester men de blir ikke sterkere, så da orker jeg ikke håpe noe mer.

Gratulerer til dere som fikk det til denne mnd og så får vi andre håpe på neste mnd! :)

Som nevnt tidligere Marita, ingenting er umulig før tanta står der :-) men skjønner frustrasjonen din
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok test igjen i dag, MED MORGENURIN, for en gang skyld! Ser hvertfall at det er en strek der nå, men hadde trodd den skulle lyse mot meg siden det er IKM idag?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo definitivt noe på gang her da, men synes også at det er rart at de ikke blir så mye sterkere. Skjedde meg forrige graviditet, den digitale viste 1-2 uker fra 4+0 til 6+0, deretter begynte jeg å blø. Hadde svake streker frem til IKM. Anbefaler deg å høre med fastlegen om du kan få komme inn i dag å ta en hcg blodprøve og få med deg rekvisisjon til en blodprøve nr 2, så kan du gå å ta den på volvat på lørdag hvis du har det der du bor :)

 

Uansett kan det jo være greit å ha det dokumentert at du faktisk ble gravid denne mnd, hvis det nå skulle gå gale. Masse lykke til i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, må ikke si det, hehehe :-) men skjønner hva du mener! Jeg tenker jeg tar dag for dag, så skjer det som skjer. Vil ikke stresse med det heller. Har time til legen 14 mai, så vi får se fram til da :-) men takk for godt og utfyllende svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil ikke skremme deg Tinem, men kan være greit å være føre var i slike tilfeller! Jeg hadde svake positive tester på IKM og dagen etter og da var det svangerskap utenfor livmor. HÅPER og TROR at det ikke er tilfellet for deg da :) Men det er faktisk greit å sjekke ut.. Du trenger ikke legetime for å ta blodprøve, bare å troppe opp på legekontoret og be om å få tatt en hcg-prøve. Som sagt, hååååååååper det går bra med deg og spiren :) :) :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok dere på ordet jeg, og stakk bort på legekontoret hvor det ble tatt hcg og urinprøve :-) Hcg får jeg svar på over mandag, og urinrøven var positiv, TJOHEI :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra!! :) Lurt å ta en ny hcg prøve på mandag og sjekke stigning, da det er den som forteller om ting er bra eller ikke. Krysser fingrene! :) Hcg nivået ditt skal da ha doblet seg til lørdag, og deretter doblet seg til mandag igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nervepirrende tider dette, men har hørt at mange av billigtestene aldri får sterke streker. Noen som har erfart det?

Tok en test i dag ant. 11 eller 12 dpo, men den ble stort sett rosa over det hele, så får heller ta en ny i morgen tidlig.

 

Heia oss! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nervepirrende tider dette, men har hørt at mange av billigtestene aldri får sterke streker. Noen som har erfart det?

Tok en test i dag ant. 11 eller 12 dpo, men den ble stort sett rosa over det hele, så får heller ta en ny i morgen tidlig.

 

Heia oss! :duskedame:

Kom det væske på "feil" plass siden den ble rosa over det hele kanskje?

Ta en ny imorgen :) Jeg har ikke kjøpt meg billigtester igjen, så jeg kommer ikke til å teste før etter søndagen hvis TR ikke dukker opp! Skal holde meg steinhard ;) 

 

Heia heia  :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...