Gå til innhold

Ikm uke 17


Flutili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

 

Driver og tester etter EL nå. Har hatt ulik lengde på de to siste syklusene, 28 og 35 dager. Derfor to mulige "treff på EL" tenker jeg. Første perioden over uten utslag på EL. Så d regner jeg med jeg er i rute som sist og forventer EL 13.4. Så IKM 27 på meg  :)  er i 2 pp.

 

I mitt stille sinn har jeg tenkt at det er fornuftig å teste annehver dag siden det står at testen viser de to beste dagene. Man kanskje jeg misser lh-stigningen da?

Regner egenltig med at dette vi ta litt tid, da syklus er ustabil (sannsynligvis etter laaang tid på p-piller).

 

Spennende å følge med på dere andre hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, artig å høre at dere andre humper i vei som kaniner også ;)

 

Endelig hjemme igjen etter utenlandstur, og i kveld skal vi faktisk ta en pause i humpinga ;) Har vært hver dag fra fredag til tirsdag faktisk..! Er litt nevrotisk angående å "misse" på timinga, så det blir hver dag rundt EL i stedet for annenhver dag! Men jeg har hatt litt EL-smerter nå i helga, men i følge vanlig syklus skal jeg ikke ha EL før lørdag som kommer. Merkelig! Så vi tar ingen sjanser og står på i noen dager ekstra ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 21:

Tirsdag 22:

Onsdag 23: Marita Madelen

Torsdag 24: Flutili (pp6), tinem (pp3)

Fredag 25: ***Cayenne***

Lørdag 26:

Søndag 27: Mrs-impatient

 

 

TR:

 

GRAVID:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Her slenger jeg meg på :D mandag 21 har jeg ikm :)

 

Ble jo spådd i oktober eller noe og fikk beskjed om at jeg kom til å bli gravid i april, så nå er jeg veldig spent på å se om hun får rett :D

Endret av *HappyGoLucky*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her slenger jeg meg på :D mandag 21 har jeg ikm :)

 

Ble jo spådd i oktober eller noe og fikk beskjed om at jeg kom til å bli gravid i april, så nå er jeg veldig spent på å se om hun får rett :D

Hvem ble du spådd av? Jeg ble og spådd gravid i april, kjempespennende hehe... Jeg skal gå inn på siden min og se hvem det var av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne å så nå, jeg ble spådd i november, av "Vinterfuglermedbarn", skulle bli gravid i april, og det skulle bli jente.... så får vi se om det stemmer :) hadde vært stilig om det stemte for oss begge da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 21: *HappyGoLucky*

Tirsdag 22:

Onsdag 23: Marita Madelen

Torsdag 24: Flutili (pp6), tinem (pp3)

Fredag 25: ***Cayenne***

Lørdag 26:

Søndag 27: Mrs-impatient

 

 

TR:

 

GRAVID:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Var inne å så nå, jeg ble spådd i november, av "Vinterfuglermedbarn", skulle bli gravid i april, og det skulle bli jente.... så får vi se om det stemmer :) hadde vært stilig om det stemte for oss begge da :)

Hun som spådde meg også :D spurte ikke om kjønn jeg da, men fikk at jeg skulle bli gravid april 2014:) så får vi se nå da om hun er klarsynt eller om hun bare har skrevet april til alle som har spurt :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun spådde gutt sommeren 2015 på meg, så ikke april her ;) Vet ikke om jeg håper hun har rett eller ikke, men er jo i pp 33 med tredjemann, så kan vel vente en stund til ;) På den annen side føler jeg veldig sterkt at det kommer ei jente her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå får vi se om hun er klarsynt eller ikke...

 

Håper hun har rett med meg og HappyGoLucky og at du blir gravid før sommeren 2015 Cayenne. Du har jo prøvd så lenge nå, så du fortjener å snart bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå får vi se om hun er klarsynt eller ikke...

 

Håper hun har rett med meg og HappyGoLucky og at du blir gravid før sommeren 2015 Cayenne. Du har jo prøvd så lenge nå, så du fortjener å snart bli gravid.

:D Heia oss! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oooh spennende med spådommer! Håper at de som har spådd dere har rett :) 

 

Hihi må si at det var faktisk veldig deilig med en pause fra sengekos i går  :fnise:  Men det blir fullt kjør i dagene fremover, så får vi håpe at timinga er perfekt denne gangen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte en mld til påskeharen tidligere i uken, og skrev at i april så skal alle i gruppen her ha et befruktet egg til påske :-) jeg kan meddele at bestillingen er mottatt og at vi pent nødt må vente, så skal haren sette igang med bestillingen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Jeg sendte en mld til påskeharen tidligere i uken, og skrev at i april så skal alle i gruppen her ha et befruktet egg til påske :-) jeg kan meddele at bestillingen er mottatt og at vi pent nødt må vente, så skal haren sette igang med bestillingen :-)

Supert! Med bestilling hos påskeharen og spådom om klaff denne mnd kan ikke dette gå galt :D hihi... Tar mye heller et befruktet egg til påske fremfor alle godteri fylte påskeegg i hele verden! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Hun spådde gutt sommeren 2015 på meg, så ikke april her ;) Vet ikke om jeg håper hun har rett eller ikke, men er jo i pp 33 med tredjemann, så kan vel vente en stund til ;) På den annen side føler jeg veldig sterkt at det kommer ei jente her...

Håper at hun spådde feil for din del da :) etter så lang tid fortjener du at det klaffer nå :) imponert over hvor positiv og entusiastisk du alltid virker her inne, du har virkelig fortjent en spire nå etter så mange mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hun spådde gutt sommeren 2015 på meg, så ikke april her ;) Vet ikke om jeg håper hun har rett eller ikke, men er jo i pp 33 med tredjemann, så kan vel vente en stund til ;) På den annen side føler jeg veldig sterkt at det kommer ei jente her...

Håper at hun spådde feil for din del da :) etter så lang tid fortjener du at det klaffer nå :) imponert over hvor positiv og entusiastisk du alltid virker her inne, du har virkelig fortjent en spire nå etter så mange mnd :)

Takk for det! :D Heldigvis har vi jo to skjønne barn, så det er ikke superkrise om det ikke går, selv om tredjemann er sterkt ønsket. Men hvis ikke vi hadde hatt barn fra før hadde jeg nok vært sur som ei potte! :lol:

 

Forøvrig genialt med brev til påskeharen, kan ikke gå galt dette! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, påskeharen pleier og levere varene han,hihi ;-) er førstemann vi prøver på, og jeg er så utålmodig, så jeg hååååper april er måneden! Forventet EL er i dag, skal bruke påsken til og slappe av og ikke tenke så mye på det, (er planen hvertfall) så får vi se da, om haren virkelig har innfridd Ila påsken :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sånn ca 4 dpo i dag... ventetiden er så veldig lang synes jeg.... har lang sånn luteralfase eller hva det kalles... kjedelig, håper det skjer mye i påska så jeg "glemmer" dagene litt :)

Lykke til med humpinga jenter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Neida, påskeharen pleier og levere varene han,hihi ;-) er førstemann vi prøver på, og jeg er så utålmodig, så jeg hååååper april er måneden! Forventet EL er i dag, skal bruke påsken til og slappe av og ikke tenke så mye på det, (er planen hvertfall) så får vi se da, om haren virkelig har innfridd Ila påsken :-)

Da er det bare å hoppe i høyet :D

 

Er andremann vi prøver på da, men er vel i pp11 nå tror jeg, så begynner å bli litt lei :( men mange som har prøvd lenger så skal ikke syte så mye enda :D

 

Krysser fingrene for at vi kan juble sammen i påsken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Neida, påskeharen pleier og levere varene han,hihi ;-) er førstemann vi prøver på, og jeg er så utålmodig, så jeg hååååper april er måneden! Forventet EL er i dag, skal bruke påsken til og slappe av og ikke tenke så mye på det, (er planen hvertfall) så får vi se da, om haren virkelig har innfridd Ila påsken :-)

Da er det bare å hoppe i høyet :D

Er andremann vi prøver på da, men er vel i pp11 nå tror jeg, så begynner å bli litt lei :( men mange som har prøvd lenger så skal ikke syte så mye enda :D

Krysser fingrene for at vi kan juble sammen i påsken :D

Jepps, det skal juuuuubles så høyt at Herren hører oss ;-)

 

Anonymous poster hash: f6828...214

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dpo tiden er en spennende og slitsom tid :P

Og selvom jeg har lovet meg selv og ikke tenke på noe på og ikke lete etter symptomer kan jeg vel bare forvente meg det hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enda anonym her, ikke heeelt klar for å være åpen om at vi prøver.

 

Tror jeg hadde el igår, hadde en del smerter og slim. Mannen var på reise ifbm jobb hele helgen tom tirsdag, så fikk ikke gjort noe særlig før igår. Spent på om det funket :) Ikm 23., om jeg har regnet rett. Kan noen skrive meg på lista?

 

Signerer under dekknavnet Britney Spears. Hehe.

 

Anonymous poster hash: faa9a...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag 21:

Tirsdag 22:

Onsdag 23: Marita Madelen, Britney Spears

Torsdag 24: Flutili (pp6), tinem (pp3)

Fredag 25: ***Cayenne***

Lørdag 26:

Søndag 27: Mrs-impatient

 

 

TR:

 

GRAVID:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...