Gå til innhold

Ikm uke 17


Flutili

Anbefalte innlegg

Gjest *HappyGoLucky*

Hehe, ser jo nå at du skrev jo at du var 19 år så gjetter det var før du hadde fått begge barna kanskje:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, ser jo nå at du skrev jo at du var 19 år så gjetter det var før du hadde fått begge barna kanskje:)

Hehe, fikk dem når jeg var over 30, ja:) Og ikke noe problem å lage dem, de satt på 1. pp. Du får høre med legen om det kan være vanskeligere for noen, men jeg fikk iallfall ikke noen slik beskjed.

 

Her er det skikkelige el-smerter på gang, så da er vel el i dag eller i morgen senest. Heldigvis, for nå blir det tørke på aksjemarkedet i noen dager :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seint i dag har jeg hatt stikkinger i magen...ikke nederst sånn jeg har lest om men mere rundt navelen :s

Aldri hatt det før.

Men hadde oprasjon for litt over 1 mmd siden så har sikkert noe medndet å gjøre :P

Off, dagene går altfor sakte, kan ingen av dere med tidlig EL herfå noen symptomer å gi oss andre noe å lese om da? Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei uke siden el her nå, har hatt endel verking i brystene i dag. Det er vel eneste symptom jeg har til nå...

Lurer på hvor tidlig jeg skal begynne å teste.... Er det fra 10 dpo det er muligheter?

Håper vi slipper tante rød på ei stund hele gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg hadde det da jeg var 19 (altså godt og vel 20 år siden..) og ikke hatt noe trøbbel siden. Den gang fikk man frysebehandling, men tror de gjør noe annet nå. Det er jo forstadium til kreft, men tror det regnes som ganske ufarlig når det blir oppdaget på det stadiet. Aner ikke hva det vil si for prøving - om du bør vente litt eller ikke. Det ordner seg! :)

Takk for svar :) ble litt stresset når jeg åpnet det brevet må jeg si...

 

Kan jeg spørre om dette var før du fikk de to barna dine? Og fikk du beskjed om at det eventuelt kunne bli vanskeligere å bli gravid/ eller at det var vanskelig med de to første også?

 

Tenker at de har finni det ganske tidlig så de klarer vel å stoppe eventuell utvikling til kreft, men bekymrer meg mer for at det kan være grunnen til at vi ikke blir gravide og at det kan bli enda vanskeligere etter eventuell behandling...

Jeg ble gravid 3 uker etter konisering. Mannen mente at de åpna slusa ;-) Nei, helt alvorlig vet jeg ikke om det har noe å si. Men kroppen er et fint maskineri og sier ifra når ting ikke er på topp, derfor tror jeg det kan spille en rolle.

 

 

Anonymous poster hash: f2045...a49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Oki, får håpe det går like bra her da... Virker jo som om det ikke er så unormalt med slike celleforandringer da, og godt å høre at det ikke ser ut til å være kjent for å være en stor hindring ;)

 

 

6dpo her i dag, og null symptomer på noe som helst... Om det er positivt eller negativt det vet jeg ikke :P

 

Men kom til å tenke på det at enten så er jeg gravid til den 25/4 eller så har jeg jo mensen den uka... Kan jeg ta utvidede celleprøver da jeg? Eller burde jeg flytte den timen uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei, jeg hører til gruppa her :)

Jeg hadde eggløsning 11 april og har ikm 25 april. Har noen mulighet til å sette meg opp?

 

2 dager DPO og vet av erfaring at ventetiden frem mot ikm er treg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å ha så vonde bryster bare fire dager etter el? Og hvorfor har jeg sånne murringer? Tør nesten ikke håpe engang :)

 

Vi prøver forresten på andremann. Har en på 4 fra før.

 

Britney Spears

 

Anonymous poster hash: faa9a...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spør jeg også litt, jeg hadde stikkinger midt i magen 3 dpo, de endte opp i lysken tilslutt, aldri hatt sånne før.

I dag våkner jeg opp med kvalme! :s

Jeg vet alt det folk sier om at man heelt umulig kan kjenne noe så tidlig fordi det ikke skjer noen festing før dag 7 minimum!

Men må ærr

Lig inrømme at man blir tussette av å våkne 5 dpo kvalm, når jeg ikke har vært kvalm på iallfall 1 år :P å den stikkingen var jo også litt merkelig :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Da spør jeg også litt, jeg hadde stikkinger midt i magen 3 dpo, de endte opp i lysken tilslutt, aldri hatt sånne før.

I dag våkner jeg opp med kvalme! :s

Jeg vet alt det folk sier om at man heelt umulig kan kjenne noe så tidlig fordi det ikke skjer noen festing før dag 7 minimum!

Men må ærr

Lig inrømme at man blir tussette av å våkne 5 dpo kvalm, når jeg ikke har vært kvalm på iallfall 1 år :P å den stikkingen var jo også litt merkelig :s

Er jo litt tidlig men kan ho hende... Men du tar ikke noe kosttilskudd a? Jeg ble veldig kvalm de gangene jeg tar wild yam etter EL f.eks. Og det skapte jo forhåpninger fremtil jeg skjønte hva som var grunnen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Åssen går det med dere alle? Flere som er på symptomjakt?

 

8dpo i dag her og ikke egentlig så mye symptomer.... Spørs om jeg gir etter for testetrangen i morgen kanskje da er jeg 9dpo, og har jo masse billigtester i bruke så :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde stikk i magen rundt 3 dpo (hatt stikking de 3 siste gangene jeg er blitt gravid) og denne gangen har jeg vært kvalm siden 8 dpo. Testet ultrasvakt positivt 9 dpo og på ikm fikk jeg 2-3 på den digitale. Fremdeles kvalm. Så det går an å kjenne det veldig tidlig :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 dpo i dag, øm på venstre side av magen ved eggstokk, svake butte stikkninger..... og verkende bryst, det er mine syptomer så langt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 dpo og har kjent et megastikk idag. men det er det eneste...Håper jo det er like normalt å ikke kjenne noe også.

 

Jeg føler meg litt "øm" der nede. Holder på å gå på veggen av denne ventetiden.

 

Det er i tillegg ingenting å gjøre på jobb fordi det er påske, så her sitter jeg på kontoret og runder internett :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir morro! :D

Bare 2-3 dpo her, så ingen symptomer enda dessverre. Har forresten aldri hatt symptomer før i uke 6, bortsett fra litt ømme pupper som jeg også får før tr :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja det stikket jeg kjente tidligere idag kan jo være hva som helst. Egget har vel i teorien ikke festet seg bare 4 DPO heller. 

 

Men vi SKAL teste positivt neste uke vi, så det er ikke no stress :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endel mensen lignende smerter i dag..bare mildere, også hugger det til ved eggstokkene npr jeg hoster/nyser osv innimellom :s

Syns vi alle kan få påskeegg med positive tester! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Ga etter for testetrangen i dag, tok en super sensitiv og en vanlig strimmel.. Blendahvite begge to, vet jo det enda er tidlig men mister litt håpet fordet for sist slo den super sensitive ut så tidlig så har ikke helt trua nå dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange DPO er du?

Når jeg var gravid med de to barna jeg har, testet jeg blendahvitt 3+2 med begge og positivt 3+3 med begge. Det er vel 3 dager før IKM og 11 DPO hvis jeg ikke regner feil nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Er 9dpo i dag så vet jo det er tidlig, men fikk positiv på de supersensitive så tidlig sist da.... Men er såklart fortsatt mulighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg skjønner at du blir litt skuffa når du testet positivt så tidlig sist.

Jeg har lyst til å holde meg helt til IKM denne gang, men vet jo at jeg ikke kommer til å klare det for alt i verden.

 

5 DPO og syns det er helt drepen å vente. Heldigvis påskefri nå veldig snart. Jobber til kl. 16 og etter det er det 5 hele dager fri, og vips så var man 10 DPO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...