Gå til innhold

Ikm uke 17


Flutili

Anbefalte innlegg

 

Takk! Er det tidlig å begynne symptomjakten allerede? :D Hvordan går det med dere andre?

 

Britney Spears

 

Anonymous poster hash: faa9a...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er aksjene lagt inn hele uka, nå er børsen stengt da EL testen viste negativ i morges (positiv i går)! Så får vi se over påske (IKM 24 april) om haren kommer med egget på etterskudd i år ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er aksjene lagt inn hele uka, nå er børsen stengt da EL testen viste negativ i morges (positiv i går)! Så får vi se over påske (IKM 24 april) om haren kommer med egget på etterskudd i år ;-)

Spennende! Jeg har litt murringer og tidligere her stakk det veldig i livmorområdet. Kanskje festesmerter?

 

Anonymous poster hash: faa9a...4e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er aksjene lagt inn hele uka, nå er børsen stengt da EL testen viste negativ i morges (positiv i går)! Så får vi se over påske (IKM 24 april) om haren kommer med egget på etterskudd i år ;-)

Børsen her holdes åpen helt til mandag/tirsdag ;) Har ikke stresset med å ta EL-tester denne perioden, skal forsøke å ikke stresse noe fremover og testing stresser meg.. Er litt spent på om jeg har hatt EL allerede eller om det faktisk er nå i helga! Beklager detaljer, men da jeg skulle ha TR fikk jeg bare sånn brunt blod på en søndag som plutselig stoppet helt mandagskveld, tirsdag var det absolutt ingenting og på onsdag kom det friskt blod som varte i 2 dager. Så jeg er litt usikker på om jeg skal telle fra søndag med brunt blod eller onsdag med friskt blod... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Her er aksjene lagt inn hele uka, nå er børsen stengt da EL testen viste negativ i morges (positiv i går)! Så får vi se over påske (IKM 24 april) om haren kommer med egget på etterskudd i år ;-)

 

Børsen her holdes åpen helt til mandag/tirsdag ;) Har ikke stresset med å ta EL-tester denne perioden, skal forsøke å ikke stresse noe fremover og testing stresser meg.. Er litt spent på om jeg har hatt EL allerede eller om det faktisk er nå i helga! Beklager detaljer, men da jeg skulle ha TR fikk jeg bare sånn brunt blod på en søndag som plutselig stoppet helt mandagskveld, tirsdag var det absolutt ingenting og på onsdag kom det friskt blod som varte i 2 dager. Så jeg er litt usikker på om jeg skal telle fra søndag med brunt blod eller onsdag med friskt blod...

Hadde bestemt meg for og ikke teste etter EL denne mnd jeg også, men jeg klarte ikke dy meg når jeg visste at EL nærmet seg! Men jeg stresser likevel ikke på samme måte som jeg gjorde sist mnd. Men det er veldig greit at det er påskeferie nå, for da får jeg det litt på avstand, hvis ikke hadde jeg nok tenkt mye mer det vil jeg tro :-)

Man skal regne første dag av mens den dagen man får friskt blod har jeg lest her tidligere, brun utflod kan være gammelt blod fra tidligere mens mener jeg også og ha lest ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei! Men da skal jeg ha EL i helga hvis jeg har beregnet rett :) Hihi da blir det sengekos i helga også ;) Mannen blir sikkert kjeeeeempe lei seg ;) haha!

 

Bra du ikke blir stresset av testinga Tinem! Har liksom ikke helt trua på at det skal klaffe for oss i nærmeste fremtid pga manglende eggleder, så jeg kjenner at jeg ikke orker å stresse med noe for tia.. Bortsett fra huskjøp!! Vi er på husjakt og det er slitsomt når det aldri legges ut noen eneboliger vi vil ha! Hmf :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei! Men da skal jeg ha EL i helga hvis jeg har beregnet rett :) Hihi da blir det sengekos i helga også ;) Mannen blir sikkert kjeeeeempe lei seg ;) haha!

Bra du ikke blir stresset av testinga Tinem! Har liksom ikke helt trua på at det skal klaffe for oss i nærmeste fremtid pga manglende eggleder, så jeg kjenner at jeg ikke orker å stresse med noe for tia.. Bortsett fra huskjøp!! Vi er på husjakt og det er slitsomt når det aldri legges ut noen eneboliger vi vil ha! Hmf :(

Stress hjelper iallfall ikke på heller, det er sikkert og visst, men der ordner seg nok for dere også :-)

Vittig, vi er også på husjakt, har vel vært det nærmere 1 år nå, men det riktige huset har liksom ikke dukket opp enda :-( vel, vel det kommer nok det også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negative el-tester her så langt, men sist fikk jeg ikke positiv test før på el-dagen. Kjente det veeeldig godt, og passet med tr. Så mulig det er i morgen, begynner å kjenne litt murring på høyre side.

Vi har i alle fall vært flinke; det ble hanky panky mandag, onsdag og torsdag :D Og i kveld, ifølge mannen ;)

Krysser fingrene for oss alle! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste mnd har jeg fått positiv EL test akkurat på den dagen som EL er kalkulert, litt morsomt at det kan stemme så pressist egentlig! Mannen min var så søt da han kom hjem fra jobb i dag og sa at "denne måneden tror jeg at jeg har gjort deg gravid, jeg bare føler det på meg"!så vi får se om min kjære har rett da, håper jo det! De andre mnd vi har prøvd har han ikke hatt magefølelse på graviditet, så slår det til nå, så er han god ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig Tinem, håper han er klarsynt! :D Ser du er i 3. pp - satser på at alle gode ting er 3, og 33 for meg, hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig Tinem, håper han er klarsynt! :D Ser du er i 3. pp - satser på at alle gode ting er 3, og 33 for meg, hehe :D

Ja, jeg ble nesten rørt av måten han holdt rundt meg og sa det,,håper selvsagt at han har rett :-)

pp33, jøssenavn, da blir jeg småflau som er så utålmodig allerede! Men dette er så nytt for oss, er førstemann vi prøver på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj Cayenne, pp33? Med min tålmodighet hadde jeg gått på veggen for lengst!!! Sterk dame du er som fortsetter, applaus til deg :) :) :) 

 

Vi prøver også på førstemann(dame), så er rimelig utålmodig Tinem.. Artig at dere også er på husjakt! For et slit, det er jo seriøst ingenting som legges ut som er ok i et ok område! Vi hadde egentlig håpet på å få bygget et nytt hus med utleiedel, men de fleste tomtene som selges i Trondheim koster over 2 mill... Vanvittig!! Hvor leter dere etter hus? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj Cayenne, pp33? Med min tålmodighet hadde jeg gått på veggen for lengst!!! Sterk dame du er som fortsetter, applaus til deg :) :) :) 

 

Vi prøver også på førstemann(dame), så er rimelig utålmodig Tinem.. Artig at dere også er på husjakt! For et slit, det er jo seriøst ingenting som legges ut som er ok i et ok område! Vi hadde egentlig håpet på å få bygget et nytt hus med utleiedel, men de fleste tomtene som selges i Trondheim koster over 2 mill... Vanvittig!! Hvor leter dere etter hus?

 

Vi holder til i Bergen, og ståa er vel den samme som hos dere i Trondheim kan det virke som! Drømmen hadde selvsagt vært og bygge hus, men da må vi langt ut på landet for og få rimelig tomt, og det er uaktuelt! Nei, vi får no bare være tålmodige med husjakten også ;-) vi eier en ok leilighet på 90 kvm og hadde nok hatt plass til en liten bebis her, men vil gjerne ha noe større før en evt liten knøtt skulle kommet til verden ;-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanskelig i "storbyene" altså! Helt sjokkert over hvor dyrt det er... Prøver desperat å være tålmodig, men hehe det går heller dårlig ;) Vi har et kjempefint lite hus som vi forsåvidt trives i, men vi vil ha større plass, garasje og utleie. Jaja får bare se hvordan det går med husjakt! 

 

Hihi må vel gå på soverommet snart og se om vi treffer jackpot i kveld ;) Eller i morgen kveld ;) Koser meg faktisk med ett glass rødvin jeg, nam!! Herlig fredagskveld og start på påskeferien :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vanskelig i "storbyene" altså! Helt sjokkert over hvor dyrt det er... Prøver desperat å være tålmodig, men hehe det går heller dårlig ;) Vi har et kjempefint lite hus som vi forsåvidt trives i, men vi vil ha større plass, garasje og utleie. Jaja får bare se hvordan det går med husjakt! 

 

Hihi må vel gå på soverommet snart og se om vi treffer jackpot i kveld ;) Eller i morgen kveld ;) Koser meg faktisk med ett glass rødvin jeg, nam!! Herlig fredagskveld og start på påskeferien :)

Ah, fredager er helt herlige, og nå er det påskeferie i tillegg og hytta i morgen :-) Blir lagt inn aksjer her også straks, siste innspurt før det stenges her, hihi :-) Happy humping da :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, NÅ!!!! kaster vi inn håndkleet, ikke noe humpings på en stund! Stakkar mannen, blir jo for mye av det gode for han,hehehe! Så nå tar vi påskeferie, drar til fjells og koser oss med familien, så blir det noen spennende dager etter påske :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj Cayenne, pp33? Med min tålmodighet hadde jeg gått på veggen for lengst!!! Sterk dame du er som fortsetter, applaus til deg :) :) :)

 

Vi prøver også på førstemann(dame), så er rimelig utålmodig Tinem.. Artig at dere også er på husjakt! For et slit, det er jo seriøst ingenting som legges ut som er ok i et ok område! Vi hadde egentlig håpet på å få bygget et nytt hus med utleiedel, men de fleste tomtene som selges i Trondheim koster over 2 mill... Vanvittig!! Hvor leter dere etter hus?

Var mer utålmodig de første pp'ene, men etterhvert må man bare ta det som det kommer. Vi har jo to barn allerede, så tar det ikke så tungt. Alt ser veldig bra ut hos begge, så det er vel alderen...

 

Her må vi også kaste inn håndkleet, da vi skal til svigers nå, og de har tynne vegger... Håper inderlig el kommer i dag eller senest i morgen, da skal aksjene fra i går holde. Syklusen har vært på maks 29 dager de siste mnd, så litt rart hvis ikke.

Heia oss! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

 

Og god påske! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off..disse dagene gå fryktelig mye treigere enn vanlig.

Enda jeg ikke har noen tro på at det klaffet, tidligere har jeg merket at noe var annerledes omtrent med engang, denne gangen føler jeg ingen verdens ting, men alikevel går dagene suuuper sakte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

5dpo her, kjenner ingen verdens ting enda, heldigvis skjer det mye de neste dagene så jeg klarer å holde testetrangen på avstand noen dager til for jeg kjenner den begynner å komme :P

 

Bestilte meg noen ekstra tester på billigtester.no i går så håper de rekker frem til påske da :P tilogmed mannen min er med denne mnd, lurte på å går når vi kunne begynne å teste denne gangen :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg føler er et trykk nederst i magen, men det kan umulig ha noe med det å gjøre siden jeg bare er 3 dpo.

Jeg har ikke kjøpt inn tester og heller ikke planer om det med det første, haringen tro men aallikevel går dagene uendelig sakte, kanskje jeg innerst inne tror litt lilevel? Hehe..

Man blir litt surette i disse dager :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Var hos gynekolog og tok masse prøver for en stund siden og fikk brev i dag om at det er funnet celleforandringer på livmorhalsen min!

 

Noen som vet hva dette vil si? Vil det kunne hindre en graviditet?

 

Fått time igjen den 25 for utvidede prøver står det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det da jeg var 19 (altså godt og vel 20 år siden..) og ikke hatt noe trøbbel siden. Den gang fikk man frysebehandling, men tror de gjør noe annet nå. Det er jo forstadium til kreft, men tror det regnes som ganske ufarlig når det blir oppdaget på det stadiet. Aner ikke hva det vil si for prøving - om du bør vente litt eller ikke. Det ordner seg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Jeg hadde det da jeg var 19 (altså godt og vel 20 år siden..) og ikke hatt noe trøbbel siden. Den gang fikk man frysebehandling, men tror de gjør noe annet nå. Det er jo forstadium til kreft, men tror det regnes som ganske ufarlig når det blir oppdaget på det stadiet. Aner ikke hva det vil si for prøving - om du bør vente litt eller ikke. Det ordner seg! :)

Takk for svar :) ble litt stresset når jeg åpnet det brevet må jeg si...

 

Kan jeg spørre om dette var før du fikk de to barna dine? Og fikk du beskjed om at det eventuelt kunne bli vanskeligere å bli gravid/ eller at det var vanskelig med de to første også?

 

Tenker at de har finni det ganske tidlig så de klarer vel å stoppe eventuell utvikling til kreft, men bekymrer meg mer for at det kan være grunnen til at vi ikke blir gravide og at det kan bli enda vanskeligere etter eventuell behandling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...