Gå til innhold

IKM uke 48


Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her vet jeg ikke hva jeg skal tro. Hatt noe lignende el-smerter to dager nå, men negativ test. Har el vært da, og jeg har missa på testen? Tok en ny test i stad og den var enda mer negativ. Hadde det vært rett rundt hjørnet hadde vel testen vært positiv? Blir bare forvirra av denne testinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg og hatt det en tidligere månede Krumelur! Ble liksom aldri sterk nok, viste seg at el kom senere den måneden så vi traff ikke med prøvinga.. Så er vel bare å fortsette å prøve en stund til hvis el kommer senere hos deg og. Testing kan være frustrerende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var el testen negativ, og jeg er 1DPO i morgen!!

 

Forstår ikke helt hvorfor noen sier at når testen er positiv så er det for sent, kan jo være dette er gjeldende for noen, men da være svært få? Alle steder leser jeg at når den er positiv er EL på vei og vil komme i nær framtid, og det er fra positiv test en er fertil

 

Hva mener dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har EL til helgen tror jeg. men med den sexlysten til meg og gubben, så er så og si hver dag, noen ganger flere ganger om dagen. godt å ha en nyforelska følelsen etter 10 år sammmen. hehe.

 

har så mye annet som skjer om dagen, så prøver å ikke tenke på baby og babymaking, og bare satser på at det er bra nok der nede til at den vil sitte denne mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var el testen negativ, og jeg er 1DPO i morgen!!

 

Forstår ikke helt hvorfor noen sier at når testen er positiv så er det for sent, kan jo være dette er gjeldende for noen, men da være svært få? Alle steder leser jeg at når den er positiv er EL på vei og vil komme i nær framtid, og det er fra positiv test en er fertil

 

Hva mener dere da?

Melder meg her! Med ikm i uke 48.

 

Har funnet ut at lutealfasen min er kort, så har fått crinone av gyn. Skal ta dette fra EL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det de mener med at det kan være forsent er fordi noen forskere mener man har størst sannsynlighet 3 dager før el, og så to, og så en, og på selve eldagen egentlig ganske liten sjans. Men jeg aner ikke, har bare lest :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kjenner jeg nå eggløsning smerter, så antar den kommer i dag eller senest i morgen. Fikk lagt inn aksjer i går og lørdag, kunne ønske vi hadde tid i dag også men motsatt skift og besøk gjør det vanskelig. I morgen skal vi derimot fått tatt en skikkelig innspurt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe hanky panky her i går... lillemann våkna rett før vi skulle legge oss og måtte til slutt ligge inne hos osd for å roe seg.. Ja ja, testen var negativ, så enten har el vært (og da får jeg satse på at vi traff på lørdag) elker så har den ikke vært enda, så får bare fortsette å teste en stund til. Slitsomt det opplegget her, man blir jo helt opphengt! Har egentlig altfor mye å gjøre til å bruke så mye energi på denne jakten på eggløsningen;-)

 

Hei Bella, var ikke vi også i samme ikmgruppe tidligere i høst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, krumelur.

 

Ja, det stemmer! :-D Vi får ta det som et tegn på at NÅ må det skje noe her!

 

Jeg har vært litt på BV og litt fraværende....

Sambo har vært syk, så forrige pp var laaaaaber. Nå er han i mye bedre form, derimot!

Håper han er i bra form fremover også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess denne gangen skal vi få det til. Jeg ble jo gravid i september, men drt viste seg å være utafor livmora så det gikk jo ikke så bra dessvere:-( ble operert og mista en eggleder for tre uker siden.

 

Men kan jo ikke miste motet av den grunn;-) nå leter jeg etter eggløsning med tester for første gang, men blir egentlig bare forvirra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lettere småforvirra her😖

Klarte ikke vente mer, så tok en gr.test(billigstr) på morgenurin i dag,

Den var POSITIV, svak men uten tvil positiv....

Så da stemte det jeg trodde at jeg hadde eggløsning siste mensdag (dag 4 el 5)

Så utrolig bra at jeg fulgte instinktene mine å kuttet ut alt av preparater man skal ta før eggløsning som Bidronningele, salviete o.l...

Så da er det bare å vente å se om det blir noe ut av dette eller ikke.

Etter mange nedturer så hopper jeg ikke i taket før det har gått et par uker og jeg Evt har vært på tidlig ultralyd ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grattis, Joha! :D Jeg lurer på om jeg kan ha hatt el i går, på dag 11! Hadde masse el-smerter på venstre side i går og forgårs, ikke noe i dag, og alt el-slimet er også forsvunnet! :o

Rart, siden jeg pleier å ha el på cd 14-17 - noen andre som har opplevd dette?

 

Heldigvis hadde vi lagt inn aksjer både lør og søndag, så det er jo greit sånn sett. Men fortsetter uansett noen dager til i tilfelle jeg tar feil, og for kosens skyld da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :D hvordan er det man temper egentlig?

 

Takk :)

 

Jeg temper med Pearly http://www.pfc.no har gjort det i 6 år som prevansjon før og prøver de siste årene, så man kan godt si jeg er en dreven temper og at jeg har lært meg å tyde de forskjellige temperaturene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om eggløsningsutfloden/slimet er på vei bort, så da har vel el vært her.

Vi har fått lagt inn mange aksjer, så nå er det bare å krysse fingrene for positiv test :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et lite spørsmål som jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg med. 

Har mensmurringer. Hele dag, og igår. Følte at el slimet var på vei bort i går. Bittelitt igjen idag. Er det el smerter jeg kjenner idag da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsmerter er på h elle v side. Mensmurringer er på midten (livmora) og kommer hos meg noen dager etter el og varer til tr kommer. Man kan også ha dette ved graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen får vel litt murringer ved el også? Jeg kjenner det på en side, var alltid vondest på høyre side, der jeg nå mangler en eggleder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positiv el test idag morges :) weeeeee! tidligere i ettermiddag hadde jeg supervondt i høyre el. Håper det er godsia hehe :)☆☆☆☆

 

Det er ikke for sent å ha sex etter påvist el! :) da er det påvist økning av lh og størst sjans for å bli gravid innen 48 timer etter dette.

Selvfølgelig er det individuelt når vi blir gravid. Men hsr en hatt sex før så er det god sjanse for at en supersvømmer kaprer egget som er på vei ned før svømmerne som kommer etter påvist kommende eggløsning :)

 

Blir spennende om 14 dager. Håper jeg ikke tenker for mye på gullegget ;)

 

Lykke til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...