Gå til innhold

IKM uke 48


Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

IKM betyr når vi forventer mensen, men håper den ikke kommer :D Og TR er forkortelse for mensen ;) DPO er dager etter eggløsning :) Når forventer du mensen?? :))

Endret av Fillibobba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk Fillibobba :)

Jeg har min siste dag i dag :D og neste er forventet 13/12, så en stund til :)

Passer da ikke inn i "kalenderen" deres :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner et eller annet nede i magen i dag, men henger ikke helt på greip, for jeg pleier ikke å kjenne tegn til TR før TR faktisk starter.. som er over en uke til,.. også lurter jeg på om jeg blander livmor og tarmer hehe, er litt forstoppa, men det gjør jo ikke vondt på den måten liksom.. hahaha må le av meg selv.. :lete:

 

Hvordan går det med dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! ;) Jeg kjenner også noe, ligner svake menssmerter... Og idag har jeg fått noe som ligner veldig på el slimet, bare hvitere på en måte og i mindre mengde. Noen som vet om dette er et symptom? Er bare 3 dpo da, så dette er vel litt tidlig...? Er vel kanskje slik at jeg tenker på meg symptomer! He he...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende! ;) Jeg kjenner også noe, ligner svake menssmerter... Og idag har jeg fått noe som ligner veldig på el slimet, bare hvitere på en måte og i mindre mengde. Noen som vet om dette er et symptom? Er bare 3 dpo da, så dette er vel litt tidlig...? Er vel kanskje slik at jeg tenker på meg symptomer! He he...

 

Er ikke lengre enn 5 dpo selv, og vet det ikke er så vanlig å kjenne noe serlig enda, men noen gjør jo det pga. hormonforandringer i kroppen.. kan jo komme av EL også kanskje? hihihi ikke lett å vite :) men veldig spennende å følge med på kroppen..og bli gal ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Spennende! ;) Jeg kjenner også noe, ligner svake menssmerter... Og idag har jeg fått noe som ligner veldig på el slimet, bare hvitere på en måte og i mindre mengde. Noen som vet om dette er et symptom? Er bare 3 dpo da, så dette er vel litt tidlig...? Er vel kanskje slik at jeg tenker på meg symptomer! He he...

Er ikke lengre enn 5 dpo selv, og vet det ikke er så vanlig å kjenne noe serlig enda, men noen gjør jo det pga. hormonforandringer i kroppen.. kan jo komme av EL også kanskje? hihihi ikke lett å vite :) men veldig spennende å følge med på kroppen..og bli gal ;)

Ja en kan bli litt gal! He he... Blir noen spennende dager framover mot ikm :) Men jo, har hørt om noen som merker det veldig tidlig at de er gravide, så kanskje vi er en av dem ;) håper håper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest *HappyGoLucky*

Her har jeg faktisk null symptomer, ingen murringer engang noe jeg pleier å ha fra EL til mens, opplagt og fin, ikke noe kvalm eller varm eller noe... Så får se men har en følelse av at det ikke klaffer denne mnd, vet ikke hvorfor men ikke så stresset etter å teste som jeg har pleid å være heller... :) kanskje positivt det da, litt mer avslappet i hode og kropp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er symptomene kvalme og svimmelhet, samt stikkinger 7 dpo og utflod. Men alt dette hadde jeg også ved forrige pp uten å bli gravid, har vært hos legen å tatt blodprøve, men ikke fått svar. Så tviler på at jeg er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. Vet ikke hvordan jeg skal tolke stikkende pupper, mensmurringer, utflod, positiv el test og helt lukket livmortapp på 9 dpo....

Endret av 1-2-3-4-5?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm. Vet ikke hvordan jeg skal tolke stikkende pupper, mensmurringer, utflod, positiv el test og helt lukket livmortapp på 9 dpo....

 

Oi, oi, om du har fått positiv el-test, så hadde jeg tatt en test i hvertfall. :)

 

Selv sitter jeg med samme følelse jeg får når TR kommer, men pleier ikke å kjenne noe en uke før. Enten skjer det noe spennende, eller så er det kroppen som tuller... jeg begynte å småblø lenge før jeg fikk skikkelig blødning forrige TR.. håper ikke det skjer igjen nå!

Endret av Fru.Frøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

hmm. Vet ikke hvordan jeg skal tolke stikkende pupper, mensmurringer, utflod, positiv el test og helt lukket livmortapp på 9 dpo....

Det tolker jeg som at det kanskje er en spire på gang :) ta en test! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en digital liggende, men tror jeg skal klare å la den vente noen dager enda. Vet de trenger litt for å slå ut. Ble litt paff her. Hadde ikke forventet pos el test nå. Xxx fingre for at en liten har flyttet inn <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hmm. Vet ikke hvordan jeg skal tolke stikkende pupper, mensmurringer, utflod, positiv el test og helt lukket livmortapp på 9 dpo....

Så spennende! Merker at jeg nesten er mer spent på dere andre enn på meg selv, hehe. Det føles liksom helt fjernt at jeg skulle bli gravid på aller første forsøk. Skal ikke teste før neste helg, tenker jeg - om ikke mensen kommer først, da. Når begynner dere andre å teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer til å teste tidligst søndag, 10 dpo. Men bare om jeg mistenker noe, og siden jeg har så mange EL-tester liggende, så tester jeg kanskje med en sån først. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet liksom ikke helt hva jeg skal tenke om dette, men jeg tror jeg skal klare vente til ikm dagen med mere testing. Er så redd for å få for høye forventninger for så å bli skuffa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet liksom ikke helt hva jeg skal tenke om dette, men jeg tror jeg skal klare vente til ikm dagen med mere testing. Er så redd for å få for høye forventninger for så å bli skuffa.

 

Skjønner det :) men du fikk jo positiv el-test, burde ikke det bety noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men tenker enn om det er hormonkluss. Er så redd for å sitte der kjempeskuffa med negativ test i handa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er je en uke over el og mistenker tidlige menssymptomer :o det virker iallfall slik fra tidligere erfaring ! Time will show...

Mandag var jeg helt ute av form svimmel kvalm å rar smak i munnen. Sistnevnte har vedvart og håper det kanskje er jernsmaken noen får Ved graviditet hehe :) ååå den siste uken kan bli såååå lang ass!!! Lykke til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg tok en test i går, selv om det garantert var altfor tidlig. Har jo en hel haug med sånne strimler. Den var såklart negativ. Skal ta en i mårra, da er jeg sannsynligvis 10 dpo. Har ingen symptomer, annet en at jeg hadde mye murringer et par dager sånn søndag og mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Lykke til med testingen :) spurte på morro en som skal være klarsynt her inne om hun kunne si når jeg blir gravid og fikk til svar april 2014 :P takk for den liksom, trenger visst ikke jeg stresse med testingen...hehe... Får nå sjå da, ikke helt tillit til det men tenkte høre for morro skyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gahh så kjedelig å ikke ha et fnugg av symptomer på noe som helst..! Men er bare 4 dpo, så får vel ta det litt med ro. :roll: Fikk lagt inn litt aksjer før EL i alle fall, men vi kunne absolutt jobbet hardere synes nå jeg. Jaja, ikke så mye å gjøre med det - klaffer det så klaffer det. Får smøre meg med tålmodighet til neste helg (dagen før IKM) før jeg prøver meg på en test tenker jeg.

 

Hehe HappyGoLucky, det passet kanskje ikke helt med dine planer det hun klarsynte sa! :tongue: Håper hun tar feil så det synger etter! :5:

 

Lykke til med testingen jenter, satser på mange lykkelige annonseringer her inne etter hvert! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo egentlig litt tidlig å teste. Men med gutten min fikk jeg positiv cb digital 10 dpo mener jeg å huske. Og nå har jeg jo masse tester. Da jeg gadde exu ble den senere positiv da. Krysse fingrene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4dpo....dagene går saaaaakte....veldige murringer og magevondt. Er det bivirkning av crinone mon tro?

 

Har fått handlet det meste av julegaver idag! Fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...