Gå til innhold

IKM uke 48


Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

hehe. man kan ikke bli mer sikker før enten TR kommer eller testen sier positiv. men jeg tør ikke ta den testen. vet at hvis jeg tar den, og den viser negativ så blir man så skuffet. man prøver og prøver og prøver. men må si at jeg er mer humørsyk nå enn hva jeg har vært ved tidligere pms, så vi får vente å se. fredag eller lørdag. da har man svaret. testen blir tatt på mandag om ingen TR er kommet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fru frøken, du må ta en test hoho!! Nysgjerrig :D

 

Gaa! Mått jo skjekke LT også.. og den har snudd litt på seg, pluss at den kanskje er litt mer åpen..men ellers ikke forandret. Håper jo på det beste, men buhuu! :( Kjøper kanskje en test i morgen om TR ikke viser seg. :)

Endret av Fru.Frøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer tr!!! :( det vil si at alt og ingenting er symptomer! !!! Tenke seg til å gjøre et menneske SÅ sikker :-D

Vel vel da får jeg ringe om henvisning til gyn og for nye hormonprøver for å se om vi i realiteten kan få flere :)

fint med lege som bakker meg opp der iallfall.

Lykke Lykke til dere andre:) håper dere tester positivt! ☆☆☆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off.. er så redd for at TR er på vei,.. ville så veldig gjerne få positiv denne mnd. siden en jeg kjenner går gravid nå, to mnd. lengre på vei om det klaffer for meg. Og så kunne jeg kanskje fortalt det på julaften til de nermeste. Har så lyst til det!

 

Må slippe ut litt tanker her inne hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er akkurat det samme jeg har tenkt, Fru.Frøken! Men her er nok definitivt mensen på vei. Sukk. Kanskje det blir en hyggelig romjulspresang i stedet ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi skal oppdatere lista litt? :)

 

 

IKM UKE 48

Mandag 25/11:
SnartBabyLykke
Krumelur
Lulusen

Tirsdag 26/11:
1-2-3-4-5?
Safira07
**Cayenne**

Onsdag 27/11:
Vinterblomst

Torsdag 28/11:
Mimi87 (pp2)
Frøken87<3
Prinsesse Fiona (pp1)
Joha99
Fru.Frøken(pp2)
Kjøttmeis (pp1)

Fredag 29/11:
2014 (pp2)
Snøleopard (pp4)

Lørdag 30/11:
mamma_til_2gutter
*HappyGoLucky*
Frk Ludvig

Søndag 1/12:
Fillibobba
Ønskebarn2014
Minimaya
Bifrost (pp1)
Jønimi

TR:

GRAVID:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så dumt Cayenne :( men ikke gi opp håpet før TR kommer :)

Testet sent positivt med mine to barn, men prøvde ikke før, så vet ikke om jeg hadde testet positivt tidligere... Hvordan går det med deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Nei, så dumt Cayenne :( men ikke gi opp håpet før TR kommer :)

Testet sent positivt med mine to barn, men prøvde ikke før, så vet ikke om jeg hadde testet positivt tidligere... Hvordan går det med deg? :)

 

 

Her har jeg fryktet at TR er på vei, søndag til mandag fikk jeg lysbrunt utflod, men det stoppet i går. I dag har jeg hatt litt ubehag, kommet og gått, men ikke noe TR enda.. kanskje dukker den opp i morgen? Før jeg begynte med prevansjon så kom alltid TR uanmeldt.. så litt uvant å kjenne noe før TR.

 

Vet i hvertfall ikke helt hva jeg skal tro, fikk jo nesten positiv EL-test i morges.. det synes jeg var litt rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kroppen min tror visst at den fortsatt går på p-piller, for i følge den «syklusen» skulle mensen komme i dag - og det gjorde den. :P

Heier på dere andre!

 

 

IKM UKE 48

 

Mandag 25/11:

SnartBabyLykke

Krumelur

Lulusen

 

Tirsdag 26/11:

1-2-3-4-5?

Safira07

**Cayenne**

 

Onsdag 27/11:

Vinterblomst

 

Torsdag 28/11:

Mimi87 (pp2)

Frøken87<3

Prinsesse Fiona (pp1)

Joha99

Fru.Frøken(pp2)

Kjøttmeis (pp1)

 

Fredag 29/11:

2014 (pp2)

Snøleopard (pp4)

 

Lørdag 30/11:

mamma_til_2gutter

*HappyGoLucky*

Frk Ludvig

 

Søndag 1/12:

Fillibobba

Ønskebarn2014

Minimaya

Bifrost (pp1)

Jønimi

 

TR:

Kjøttmeis

 

GRAVID:

Endret av Kjøttmeis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt å høre at noen har gått tr... Lykke til neste pp! :)

Spennende med de som har masse symptomer da! Selv kjenner jeg meg uggen idag, men hører omgangssyka går så er redd det er den som er på gang :( Har jo ingen symptomer ellers, foruten økende eksem, men det kan like gjerne skyldes en stresset hverdag. Så ja, er redd tr kommer til meg på lørdag ja...i såfall skal jeg unne meg litt vin på julebordet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm. Ingen tr her enda, og ganske sikker på jeg hadde el mandag for 16 dager siden. Alle symptomer på el inkl heftig murring på vestre side, og tirsdagen var alle el-symptomer borte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjentar megselv litt, men i forskjellige tråder.

Her er det også en del murringer. Igår natt måtte jeg stå opp og fikse bind, for jeg var helt sikker på at mensen kom. Men enda ingen tegn til TR.

 

Har verdens lengste pp. Neste uke er det 3 måneder siden forventet mens.

Ammehormonene sitter godt i!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spent på om TR dukker opp idag. Skal kjøpe en test etter jobb i dag, tar den i morgen tidlig om TR ikke kommer i løpet av natta. Føler meg litt oppblåst i magen, litt ubehag, så enten får jeg snart TR eller så er jeg kanskje gravid... haha skulle ønske jeg visste! blir en smule gal altså.. :balltre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som at TR har kommet her. veldig lyse rosa, men har null mens smerter, noe jeg har hatt tidligere. da virker det som at mine symptomer er PMS ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som at TR har kommet her. veldig lyse rosa, men har null mens smerter, noe jeg har hatt tidligere. da virker det som at mine symptomer er PMS ja...

Kanskje det er festeblødning..? Eller pleier du ikke ha menssmerter ved tr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som at TR har kommet her. veldig lyse rosa, men har null mens smerter, noe jeg har hatt tidligere. da virker det som at mine symptomer er PMS ja...

 

Siden du har IKM lørdag, så stemmer jeg for festeblødning jeg også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stusset litt på det selv. for jeg pleier å mye blødninger på dag 1 og 2, og så avtar det. i dag, så er det veldig friskt. men men. vente å se om det blir mer eller ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK damer.. kan ikke tro at jeg sier dette, men tok en CB digital i stad(gadd ikke vente til i morgen)... dukket opp GRAVID på den lille skjermen.. .. men den er jo så liten den skjermen haha føles ikke helt sant liksom.. kjøper kanskje en med ukesindikator i morgen for morroskyld.

hahaha kan ikke tro det nei... rare greier.. tror ikke mannen klarte å tro det helt heller :bond::bolledeig::huh::fnise:

 

Så var kanskje en festeblødning jeg hadde søndag-mandag da. 

Kjenner litt i magen, murrer litt og sprenger litt.. satser på at dette ikke er noe farlig. :)

haha kan ikke tro det! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...