Gå til innhold

IKM uke 48


Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

Snartbabylykke, hva har du gjort denne måneden? Hadde dere sengekos hver dag? ;)

 

Tusen takk for gratulasjoner!!!:) Krysser fingrer og tær i håp om at dette går veien og at jeg får en august baby<3

 

Fillibobba: jeg har ikke gjort noe!!! Forrige pp var det solvipec og grapfruktjuice. Denne pp hadde vi kos 1-2 dager før antatt EL, så ingen kos EL dagen, men kos de 2 neste dagene etter EL:) Jeg har jo brukt EL-billigstrimler da, det har jeg gjort de 2 siste pp. Funket bra :) jeg tok bare 1 test denne perioden siden jeg har 28 dager syklus, og den var positiv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Snartbabylykke, hva har du gjort denne måneden? Hadde dere sengekos hver dag? ;)

 

Tusen takk for gratulasjoner!!! :) Krysser fingrer og tær i håp om at dette går veien og at jeg får en august baby<3

 

Fillibobba: jeg har ikke gjort noe!!! Forrige pp var det solvipec og grapfruktjuice. Denne pp hadde vi kos 1-2 dager før antatt EL, så ingen kos EL dagen, men kos de 2 neste dagene etter EL:) Jeg har jo brukt EL-billigstrimler da, det har jeg gjort de 2 siste pp. Funket bra :) jeg tok bare 1 test denne perioden siden jeg har 28 dager syklus, og den var positiv!

 

 

Tok bare en test jeg også.. og hadde sex før EL pluss ELdagen.. håper det er noe der, men merker ingenting. Har du hatt mye symptomer?

Endret av Fru.Frøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fru.Frøken: har ikke hatt noe særlig symptomer, i motsetning til forrige pp da jeg hadde masse!! Og det var jo PMS symptomer. Denne gangen har jeg ikke hatt mensmurringer som jeg alltid har noen dager før TR. Så symptomet var rett og slett at jeg manglet PMS symptomer!!

 

Har hatt noen stikninger i magen, men ikke noe sterke, men merker jo til de. Stikninger i puppene også. Ellers litt kvalm til tider.

 

Skal følge med videre her, så masse lykke til med testingen dere!! Tok en CB digital i kveld: "Gravid 1-2 uker" Hurra!!!

Endret av SnartBabyLykke
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit test idag og etter testen var tatt begynner jeg å merke TR symptomer! :( da tror jeg at jeg tar en pause fra prøving, tester, forum osv fordi jeg for første gang gruer meg til ny pp og føler at det hele har blitt et slit, og ser ikke noe kos i det lengre! Så får det bare skje når det skjer ;)

 

Lykke til alle sammen! Håper det blir masse positive tester på dere! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

isj her ser det ut til at TR kommer idag :(

Pleier aldri å ha vonde pupper før mensen, så trodde det kom til å gå andre veien ;)

Men i dag kom det bittelitt brunt. 

Jaja bedre lykke neste pp.  I morgen skal jeg bestille el tester. Noen som kan anbefale et sted?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff det var dumt, Lulusen og Fiona. Skjønner hva du mener med slit, tenker altfor mye på det og skulle ønske jeg bare kunne ta det som det kommer. Får håpe vi klarer det neste mnd! Det er billig å bestille tester på ebay. Mange med gratis frakt. Lurt å gå inn på ebay UK. Tror jeg betalte 80 kr for 25 g-tester og like mange el-tester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj da lulusen :( Håpet er ikke ute før tanta kommer! Men skjønner du vil ta en pause fra forum og stress, kan jo bli ganske altoppslukende. Her prøver jeg selv å finne grunner til at det ikke er så farlig om det ikke klaffer akkurat denne måneden, som f. Eks at vi kan reise på ferie til utlandet i sommerferien! At jeg ikke går gravid i eksamensperioden til våren etc.. Men håper selvfølgelig det har klaffet da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, så dumt med dere som har fått TR! Har selv fått lysbrun utflod nå,..så det betyr kanskje at TR er på vei.. vet ikke :/ Kjenner ikke noe murringer eller sammentrekninger overhodet da.. rare greier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er egentlig bare noe lysbrun utflod som kom her og, for et par timer siden. Kanskje det fortsatt er håp;)

Forbreder med psykisk på at det er tr.

Var veldig irritert igår, noe som stemmer bra dagen før mensen. Men vonde pupper og den ektra trøttheten stemmer ikke.

For se det ann til imorgen.

Er det ikke kommet noe mer innen da, skal jeg begynne å håpe igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Gratulerer så mye SnartBabyLykke!!

 

Fortsatt ingen symptomer her, kjenner at jeg ikke har store trua...

 

Funderer på hva jeg skal gjøre neste runde, nå har jo jeg brukt bidronninggele og wild yam mange sykluser, om jeg skal kutte ut alt å se eller om jeg skal prøve å få i gubben litt ekstra også neste mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forventer TR rett rundt hjørnet. Nå er det snart 50 dager siden ammeslutt, og 30. nov. blir det 14 dager siden knall positiv el test.

Det går i berg og dalbaner med om jeg tror jeg er gravid eller ei. Hadde to g-tester med skyggestrek-for litt over en uke siden. El smerter i en og en halv uke og nå sitter jeg igjen med kun el testee som blir svakere og svakere.

Nå venter jeg på å starte igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye med positiv test SnartBabyLykke!!! :) du er graviiiiid ! Lykke!

Tester onsdag! Idag har jeg hatt sterk følelse på graviditet men så mer murringer i magen så da tror jeg ikke likevel hehe

God søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært positive sterke tester i flere dager nå, høy temperatur og masse symptomer...

MEN tror dere inne at jeg nettopp begynte å blø litt😰😩 pluss litt mens smerter😱

Skikkelig lei meg nå, hadde en såååå god følelse siden eggløsning kom helt overraskende siste mensdag...

Men nei da...da må vi bare prøve igjen, eller håpe blødningen ikke øker på, men det har jo aldri gått bra de gangene jeg har begynt å blø:(

 

Lykke til dere andre👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå så kjekt SnartBabyLykke - gratulerer så masse!!!  :tommelsmil: Ønsker deg et fint og lett svangerskap!  :)

 

Uff så trist joha99. Du har opplevd dette tidligere altså? Håper uansett blødningen stopper og at det går bra.  :troest: Krysser fingrene for deg!

 

Tenker litt som deg jeg, Fillibobba - forsøker å finne gode grunner til at det ikke gjør noe om jeg ikke blir gravid denne pp. Da har man altså ikke termin i august og kan reise på sommerferie i juli. Og er jeg heldig får jeg med meg pappas 60-års dag i august!  :plystre: Meeeen, det hadde jo vært veldig gøy å bli gravid!  :D Blir passelig smågal av denne ventinga, det er egentlig det verste synes jeg. Bare 8 dpo og fortsatt ingen symptomer her. Gleder meg bare til testing neste helg og å få et svar!! Dersom TR kommer blir jeg ikke lei meg siden dette nå engang er min første pp, da er det bare å jobbe på i neste pp.  :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig spent denne PP. Har hatt skikkelige stikkinger i magen og litt sånn menssmerter. Har aldri hatt det tidligere. Puppene er også litt rare, men pleier å få skikkelig ømme pupper før mens. Følte at vi traff veldig på EL! Har IKM neste søndag, så får se :) lykke til damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært positive sterke tester i flere dager nå, høy temperatur og masse symptomer...

MEN tror dere inne at jeg nettopp begynte å blø litt😰😩 pluss litt mens smerter😱

Skikkelig lei meg nå, hadde en såååå god følelse siden eggløsning kom helt overraskende siste mensdag...

Men nei da...da må vi bare prøve igjen, eller håpe blødningen ikke øker på, men det har jo aldri gått bra de gangene jeg har begynt å blø:(

 

Lykke til dere andre👍

så kjedelig da !!! Ønsker deg masse lykke til med neste pp :) det går snart i boks :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blendahvit test idag og etter testen var tatt begynner jeg å merke TR symptomer! :( da tror jeg at jeg tar en pause fra prøving, tester, forum osv fordi jeg for første gang gruer meg til ny pp og føler at det hele har blitt et slit, og ser ikke noe kos i det lengre! Så får det bare skje når det skjer ;)

 

Lykke til alle sammen! Håper det blir masse positive tester på dere! :D

Forstår deg godt jeg :) det skal ikke være stress! Men ofte er det jo sånne her pauser som skal til ;) ønsker deg all mulig lykke☆★☆
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Fiona!! Kanskje var det en sen festeblødning? Gleder meg til å følge dere i testdagene fremover! Noen som har testet i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende Fiona!! Kanskje var det en sen festeblødning? Gleder meg til å følge dere i testdagene fremover! Noen som har testet i dag?

 

Ja kanskje det :)

Håper ikke det utsetter ikm. 

Endret av ~Prinsesse Fiona~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var testen latterlig negativ i dag :-( Alle symptomer jeg hadde tidligere er borte og. Håper bare tanta kommer som den skal i morra da. Gratulerer til de med positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...