Gå til innhold

IKM uke 48


Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

Da slenger jeg meg på her med ikm 30.11 :D

 

Positiv EL test torsdag og fredag, negativ igjen lørdag :) med sengekos både tirsdag, onsdag, torsdag, fredag og lørdag har vi hvertfall ikke bommet denne gang så får vi se om det klaffer nå da :)

 

Er det forresten viktig å ha en runde i kveld også? Egget lever vel ikke så lenge? Litt daffe her i dag så hvis det ikke er slik at vi burde så spørs det nok om vi dropper i dag :P hehe

Vil si det holder i lange baner! :D

 

Kan noen sette meg opp på 26. i stedet? El kom jo veldig tidlig denne gang, så får vi se om det har noen effekt.

Ellers hadde jeg syke stikninger i går (5 dpo) men tør ikke å håpe på festesmerter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IKM UKE 48

 

Mandag 25/11:

SnartBabyLykke

Krumelur

Lulusen

 

Tirsdag 26/11:

1-2-3-4-5?

Safira07

**Cayenne**

 

Onsdag 27/11:

Vinterblomst

 

Torsdag 28/11:

Mimi87 (pp2)

Frøken87<3

Prinsesse Fiona (pp1)

Joha99

Fru.Frøken(pp2)

 

Fredag 29/11:

2014 (pp2)

 

Lørdag 30/11:

mamma_til_2gutter

*HappyGoLucky*

 

Søndag 1/12:

Fillibobba

Ønskebarn2014

Minimaya

Bifrost (pp1)

Jønimi

TR:

 

GRAVID:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir med her tror jeg... Etter egne beregninger skulle EL ha vært nå i helga, men ettter testing og kroppslige tegn ser det ut til at den var allerede onsdag eller torsdag. Kjipern at det av ulike grunner ble lagt inn aksjer bare torsdagen da :( Denne måneden som jeg var helt sikker på å være i forkant er EL plutselig 4 dager tidligere enn ventet :( Jaja, vi får se om det holder, selv om jeg har mine tvil. Tipper på IKM rundt den 29., mener sannelig ikke sikker ettersom syklusen plutselig ser ut til å ha endret seg.

 

 

IKM UKE 48

Mandag 25/11:
SnartBabyLykke
Krumelur
Lulusen

Tirsdag 26/11:
1-2-3-4-5?
Safira07
**Cayenne**

Onsdag 27/11:
Vinterblomst

Torsdag 28/11:
Mimi87 (pp2)
Frøken87<3
Prinsesse Fiona (pp1)
Joha99
Fru.Frøken(pp2)

Fredag 29/11:
2014 (pp2)

Snøleopard (pp4)

Lørdag 30/11:
mamma_til_2gutter
*HappyGoLucky*

Søndag 1/12:
Fillibobba
Ønskebarn2014
Minimaya
Bifrost (pp1)
Jønimi

 

TR:

GRAVID:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er bare 3dpo og begynner å kjenne etter syptomer :P

Har ikke merket noe serlig altså, men tok en skjekk av tappen i dag, og den er lukket, men det er nok vanlig etter EL uansett.... :lete:

 

 

Noen som mistenker noen symptomer enda?

Endret av Fru.Frøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

De symptomene jeg har er vel fra eggløsning fortsatt, har ømme bryster noen dager etter EL og murringer:)

 

Men drev å regnet frem å tilbake litt, er ikm min 29 eller 30 når eggløsningstesten var negativ igjen på lørdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ingen symptomer 7dpo. Men kjenner jeg meg rett dukker alle sammen opp om noen dager. Pliiiis ikke test før ikm. Note to self!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg melder meg også inn her! IKM 29. trooor jeg. Etter 11 år på p-piller vet jeg knapt hvordan kroppen min fungerer, jeg var liksom ikke så opptatt av eggløsning da jeg var 17-18, hehe. Nå har jeg tempet hver morgen, og etter ganske tydelige symptomer på EL torsdag fikk jeg en betydelig temperaturstigning nå i helgen - bare for å falle ned på normalen igjen i dag. Skjønner ikkeno, alt annet tyder på EL i forrige uke! Fatter ikke hvordan jeg skal overleve de neste to ukene. :P

 

 

IKM UKE 48

 

Mandag 25/11:

SnartBabyLykke

Krumelur

Lulusen

 

Tirsdag 26/11:

1-2-3-4-5?

Safira07

**Cayenne**

 

Onsdag 27/11:

Vinterblomst

 

Torsdag 28/11:

Mimi87 (pp2)

Frøken87<3

Prinsesse Fiona (pp1)

Joha99

Fru.Frøken(pp2)

Kjøttmeis (pp1)

 

Fredag 29/11:

2014 (pp2)

Snøleopard (pp4)

 

Lørdag 30/11:

mamma_til_2gutter

*HappyGoLucky*

 

Søndag 1/12:

Fillibobba

Ønskebarn2014

Minimaya

Bifrost (pp1)

Jønimi

 

TR:

 

GRAVID:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 dagen med elslim. I går orket vi ikke å ha sex, hater disse lange syklusene på 32d.. Fortsatt negativ eltest :( Satser på litt sengekos senere idag ;) Jeg havner på uke 49 visst, som jeg kanskje trodde.. Men skal følge med her for det! Heia alle i dpoland :D

Endret av Fillibobba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå på 6 dagen med mensmurringer. Begynte å lure idag på om det kan være festesmerter og at el har vært tidlig på besøk, men så kom jeg på at jeg hadde jo el slimet i forrige uke. Så da blir det jo litt tidlig. 

Følte tidligere at jeg har en klump i underlivet. Husker jeg hadde det ved forrige graviditet, men da på et mye senere tidspunkt. Er nok heller kroppen og hodet mitt som spiller meg et puss ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lett å ikke tenke på det. Har sittet med vondt i magen i dag. er nå 3 eller 4 dop. vet ikke om mensen startet med spottingen på fredag eller blødningene som startet på lørdag. hmm. enten var EL på fredag eller lørdag. hmmm Hadde bobler på høyre side på torsdag, som kan være tegn på at EL starter, så krysser fingra, uten å tenke for mye på det. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 4dpo i dag selv, og håper så inderlig at det har klaffet denne mnd. Har en venninne som har termin i juni, hadde vært artig å gå gravide samtidig med noen Noen å prate litt mage med hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 4dpo i dag selv, og håper så inderlig at det har klaffet denne mnd. Har en venninne som har termin i juni, hadde vært artig å gå gravide samtidig med noen Noen å prate litt mage med hehe :)

Ah, jeg vet, jeg har en venninne som har termin i mai, så jeg blir ikke akkurat mindre stresset av det! :) Foreløpig er jeg ekstremt innbilt gravid, i hvert fall ... haha!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til eltest ekspertene. Tidligere idag var streken sånn passe sterk, men så godt at den ikke var lik kontrollstreken. Nå er testen helt blank, ingen teststrek omtrent.. Betyr dette noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til eltest ekspertene. Tidligere idag var streken sånn passe sterk, men så godt at den ikke var lik kontrollstreken. Nå er testen helt blank, ingen teststrek omtrent.. Betyr dette noe?

 

Ingen ekspert, og lurer på om det kan være litt vanskelig å finne EL med test. Virker som at mange tester både morgen og kveld, og får kanskje bare en positiv. Tok en test selv denne pp og den var positiv... har ikke testet noe mer.. ville egentlig ikke teste, men har ikke hatt noe tydelig EL-slim eller annet, så tok en i tilfelle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til eltest ekspertene. Tidligere idag var streken sånn passe sterk, men så godt at den ikke var lik kontrollstreken. Nå er testen helt blank, ingen teststrek omtrent.. Betyr dette noe?

Du kan ha veldig kort LH-topp, slik at du akkurat har misset den. Test igjen i morgen. Er den like svak er det mulig at den ville ha vært positiv i dag, på et annet tidspunkt, eller kanskje i går om du ikke testet da?

 

Har du noen symptomer på el, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :D ! Har testet to ganger daglig siste dagene. Har hatt elslim siste 6 dagene. Varierende mengde, men ikke i tvil om at det er det! For er helt gjennomsiktig, og legger seg liksom bare på papiret *unnskylddetaljene* Jeg får prøve å teste på nytt i morgen da :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joiner dere her jeg! Første prøveperiode, spennende tider! Ikm lørdag 30 nov :)

 

 

IKM UKE 48

 

Mandag 25/11:

SnartBabyLykke

Krumelur

Lulusen

 

Tirsdag 26/11:

1-2-3-4-5?

Safira07

**Cayenne**

 

Onsdag 27/11:

Vinterblomst

 

Torsdag 28/11:

Mimi87 (pp2)

Frøken87<3

Prinsesse Fiona (pp1)

Joha99

Fru.Frøken(pp2)

Kjøttmeis (pp1)

 

Fredag 29/11:

2014 (pp2)

Snøleopard (pp4)

 

Lørdag 30/11:

mamma_til_2gutter

*HappyGoLucky*

Frk Ludvig

 

Søndag 1/12:

Fillibobba

Ønskebarn2014

Minimaya

Bifrost (pp1)

Jønimi

 

TR:

 

GRAVID:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk aldri positiv test. Streken ble aldri like sterk. Men hadde alle symtomer på el og en halvsterk strek. Og etter det har det vært null teststrek. Har bare testa en gang om dagen. Så jeg regner med at jeg missa det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk aldri positiv test. Streken ble aldri like sterk. Men hadde alle symtomer på el og en halvsterk strek. Og etter det har det vært null teststrek. Har bare testa en gang om dagen. Så jeg regner med at jeg missa det.

 

Skjedde meg forrige mnd. men jeg hadde nok EL senere enn da jeg testet(tror jeg) første syklus etter prevansjonsslutt, så da kan det nok bli litt kluss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krumelur, kanskje det er det som har skjedd med meg.. For elslim og sånn tyder jo på at el har vært eller rundt hjørnet. Og da burde jo streken blitt sterk! Hm.. Utifra den lengste syklusen jeg har hatt før, skal el være idag. Da burde vel testen blitt positv i går? Får bare teste to dager til, så gidder jeg ikke mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg nå lest hele tråden deres, veldig spennende, men lurer på noen betydninger...IKM? TR?

Mulig jeg burde vite dette med tanken på at vi er i gang med å prøve nå...!

Dere oppmuntrer hverandre på en sånn fin måte og dette fikk meg til å ønske å være endel av deres "kalender" (aner egentlig ikke hva det er eller hva det kalles :D)! hehe!

 

Hilsen ei som er helt ny på alt sammen...:S :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...