Gå til innhold

IKM uke 48


Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

i følge mine beregninger skulle jeg ha hatt eggløsning rundt den 13 nov ....

ser fort ut som vanlig tr.... syntes det var så rart.. ikke no forvarsel.. pleier alltid å ha det i forkant av tr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var kjedelig frøken87! Lykke ti neste pp! :)

 

3 dager til IKM her, merker ikke noe tegn til TR enda.. Skal prøve å ikke teste før på søndag, bare to dager igjen! God helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Lulusen ☆☆☆ her blir det ingen testing før ikm onsdag.

Jeg har mye menstegn og idag har jeg boblet over på samboen etpar ganger :o vi er sjelden og aldri sinte på hverandre. .så det føltes ikke bra. Heldigvis snakker vi om det ;)

Pga disse sterke hormonbaserte utbasuneringer :o konstaterer jeg tr onsdag ;) Da blir det testing på hormoner etterpå! Gleder meg til å få et svar på om jeg er fertil nok ☆☆☆ når jeg er blitt så voksen er det jo greit å få ting i boks synes jeg. Om fsh er for høy og amh fortsatt lav (regner ikke med den snur ;) ) så er jo sjansene deretter. .

 

God helg alle damer :) lykke til alle sammen med det ene å andre!

Babystøv til de som trenger det *****************

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg håper og håper, men merker ikke noe på kroppen. Skjekket LT i morges, og da var den skikkelig hard og lukket, men den er nok det etter EL til vanlig også, men syntes det kjentes ut som den hadde blitt mer lukket en for noen dager siden... snart 5 dager til TR nå..

*nedtelling* :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Lulusen ☆☆☆ her blir det ingen testing før ikm onsdag.

Jeg har mye menstegn og idag har jeg boblet over på samboen etpar ganger :o vi er sjelden og aldri sinte på hverandre. .så det føltes ikke bra. Heldigvis snakker vi om det ;)

Pga disse sterke hormonbaserte utbasuneringer :o konstaterer jeg tr onsdag ;) Da blir det testing på hormoner etterpå! Gleder meg til å få et svar på om jeg er fertil nok ☆☆☆ når jeg er blitt så voksen er det jo greit å få ting i boks synes jeg. Om fsh er for høy og amh fortsatt lav (regner ikke med den snur ;) ) så er jo sjansene deretter. .

 

God helg alle damer :) lykke til alle sammen med det ene å andre!

Babystøv til de som trenger det *****************

Tror ikke du nødvendigvis skal ta hormonutblåsningene som tegn på TR. Begge gangene jeg har vært gravid var jeg så sint og lei (kort tid etter befruktning) at det var like før jeg kasta samboer på dør! Så ikke gi opp håpet ;) Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellu her er det ingen tegn på verken tr el graviditet, men har ikke ikm før rundt 28. Bortsett fra at jeg har hatt vedbarende dårlug mage siden sist helg. Tenkte kanskje det var chips(reagerer når jeg spiser det) men det gir jo seg som regel etter en dag. Jaja.. snakke om å leteetter symptomer:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi frk ludvig og cajenne.. en håper jo at det er en spire! ..men da det ikke var sånn sist tenker jeg ;)..så da forbereder jeg meg på tr.

Godt du ikke kasta'n ut frkLudvig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker som deg Vinterblomst, hvordan var det sist..? Vel, har funnet ut at jeg tar "klikke på samboer" som en sikkert tegn, og ingen klikking foreløpig så ser dårlig ut for min del... :( Jaja, forandring fryder, så hvem vet..? Kanskje alt er annerledes denne gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen flere som har testa? Jeg klarte å la være i dag, men i morgen tror jeg at jeg tester. Rett og slett for å senke forventningene litt, IKM er jo allerede mandag!!!:) Så da får jeg svar på om det blir alkohol eller ikke på julebord neste helg :) haha :ol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testa i dag, blendahvit... Men er jo to dager til ikm, så vi kan jo håpe litt til :)

Ble også vekket av unger to ganger i natt, så var nok utvannet urin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow, snakk om over natta symptomer a. vel, har gått den siste uka og vært sliten, og følt at forskjølelsen aldri forsvinner. holdt på i en uke nå. i dag, drev jeg og mannen og køddet bare, og brått bare kommer tårene trillenes, hvorfor vet jeg forsatt ikke. og puppene, de er bare så ømme og litt til, går fint å ha på seg bh, men gjør vondt å være nær de. vel. forsatt usikker om det er 7 eller 8 dop. bare å vente i spenning dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sprakk også og testet i dag morges - selvsagt negativ. Men IKM er ikke før torsdag/fredag, så jeg hadde ikke ventet noe annet - klarte bare ikke å la være!  :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klarte å holde meg unna testen idag, men imorgen blir det en test!

 

Så spennende med alle som har symptomer! Her er det "bare" kvalmen, men det kan være hva som helst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende jenter :D Er det noen som vet om det faktisk er mulig å få symptomer så tidlig som før uke 4? På alle legesider opplever jeg at det ikke skal komme før senere :P Men virker jo som det er mulig siden mange her snakker om tidlige symptomer? Gleder meg til å høre om første som får positiv her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker som deg Vinterblomst, hvordan var det sist..? Vel, har funnet ut at jeg tar "klikke på samboer" som en sikkert tegn, og ingen klikking foreløpig så ser dårlig ut for min del... :( Jaja, forandring fryder, så hvem vet..? Kanskje alt er annerledes denne gang ;)

Sist var det ingen symptomer annet enn murring i korsryggen..hadde ingen store forventninger da jeg hadde fått beskjed om at sjansen var svært liten til å bli gravid :)

Hihi flere som er spente og tester tidlig ser jeg! Ikke sjans her i gården denne gangen :) er så sikker på å få mens tirsdag kveld eller onsdag at jeg skal drikke vin og ikveld !

Ny klikk på mannen for litt siden; ble superfrustrert fordi han har glemt å kjøpe ny skriveblokk til forberedelser for eksamen mandag!!! what liksom hva skal jeg bry meg om det for? :)

Jeg har diagnose pms og vet jeg kan snu på en femøring så derfor tolker jeg det ikke som mulig graviditet. . Men jeg har vitterlig ikke vært sånn på veldig lenge.

Lykke til dere som har ikm før meg! Ønsker dere lysende positive tester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig spennende her inne nå :) Jeg har ikke noe som helst som kan kalles symptomer.. så lett å tenke at det ikke har skjedd no... hvordan kan man ikke kjenne det liksom? hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ER GRAVID :fnise:
 
Tok en test siden jeg kjedet meg litt nå i ettermiddag, var så nygjerrig. Der var det to streker!!! Føler meg så heldig, endelig traff vi  :sengekos: . Håper virkelig det kommer flere positive tester på denne gruppen, så kan vi fortsette i 1.tri <3




 

 

OH MY GOD!!!!!! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye SnartBabyLykke!!! Så utrolig fantastisk! Du må være i ekstase! :D

 

Her gjorde jeg muligens noe dumt nå, brukte white sprit på noen pensler, tenkte virkelig ikke over det! Men regner for det første ikke med at jeg er gravid og for det andre at det går bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...