Gå til innhold

IKM uke 48


Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

Venter fremdeles på TR.

Stikker av og til i venstre eggstokk, og det kjente jeg fra 3 dpo til nå. IKM 30 November.

Testene er negative og ingen mens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde alt håp var ute igjen idag igjen, idag var det litt rosa.

Men igjen stoppet det opp etter den ene lille gangen.

Pleier aldri å spotte før mens, så må vel tolke dette som litt positivt;) hihi

Tørr ikke teste før hvertfall torsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vi prøve å holde ut sammen, Fiona! :) Dette er jo både min første pp og min første pillefrie måned på 11 år, så jeg aner ikke hva som er normalt for meg, men i dag er jeg altså så ekstremt kvalm... og enda tre dager til IKM. Dævver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter fremdeles på TR.

Stikker av og til i venstre eggstokk, og det kjente jeg fra 3 dpo til nå. IKM 30 November.

Testene er negative og ingen mens!

Hvis du har ikm 30. November er det jo ikke mulig å teste positivt enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikm i dag eller morgen, og ingen tegn til tr enda iallfall. Muligens litt murringer innimellom de siste 4-5 dagene. Ikke testet siden lørdag.

 

Å, det hadde vært deilig med en spire å glede seg over nå i vintermørket! Ønsker alle lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS. Regner dere ikm 14 eller 15 dpo? Jeg regner 15, tror iallfall det er slik for meg...

 

Tror jeg har 14 dager lutealfase, men ikke helt sikker.. finner ut det nå om TR kommer ..blæ! :( synes litt synd på meg selv nå. :P hakke lyst på TR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok helt rett det du skriver, Cayenne! Det er 14 dagers lutealfase, men nå er det 50 dager siden ammeslutt, og ingen tante. Idag er egentlig 14 dager siden min første positive el-test. Den 30. er 14 dager siden jeg fikk min siste (knall) positive el-testen. Litt forvirrende, ja :)

Jeg begynner bare å lure veldig på disse stikkingene/murringene som jeg har hatt helt siden samme dag som den siste positive el.testen.

Endret av nicki82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner også 14 dager dpo :)

Her har magemurringer så å si forsvunnet og mer symptomer i korsryggen! Er spent da jeg selvfølgelig håper på uteblitt mens, men mest fordi jeg har fått en mistenkelig følelse på graviditet weeee :)

Men vi har jo fått det midt i fleisen før så er forberedt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Da begynte jeg å spotte så da kommer vel TR i løpet av de neste dagene, normalt å spotte så lenge før ikm eller er det et dårlig tegn? Gjør det jo hver mnd :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da begynte jeg å spotte så da kommer vel TR i løpet av de neste dagene, normalt å spotte så lenge før ikm eller er det et dårlig tegn? Gjør det jo hver mnd :(

Hvor mange dager spotter du før TR?  Du kan jo være gravid selv om du spotter og.. så ikke gi opp før TR kommer. :)

 

Hadde lysbrun utflod selv, men i dag har det ikke kommet noe serlig.. så hakke peiling på hva jeg kan forvente denne uka. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotting lenge før IKM hver gang, kan skyldes endometriose eller hormonfeil. Hvis det skyldes dette kan det minske muligheten for graviditet. MEN! Det kan også være helt ufarlig. Det kan også være at du er gravid, tross spotting! Flere som opplever spotting, tross at man er gravid :)

 

Anonymous poster hash: 51970...b3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *HappyGoLucky*

Spotter cirka 5 dager før TR hver mnd... Nytter vel ikke søke noe hjelp hos legen før det er gått et år uansett så.... Tittet litt på å prøve vitex neste runde for ser mange steder det står at det hjelper på spotting :) tror ikke jeg er gravid nei, spotter før mens hver mnd, tappen er vid åpen og har menssmerter... Men håper mens kommer fortest mulig også da, så kjedelig å spotte 5-6 dager før mens slår inn for fullt og så blø i 5-6 dager :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spotter cirka 5 dager før TR hver mnd... Nytter vel ikke søke noe hjelp hos legen før det er gått et år uansett så.... Tittet litt på å prøve vitex neste runde for ser mange steder det står at det hjelper på spotting :) tror ikke jeg er gravid nei, spotter før mens hver mnd, tappen er vid åpen og har menssmerter... Men håper mens kommer fortest mulig også da, så kjedelig å spotte 5-6 dager før mens slår inn for fullt og så blø i 5-6 dager :(

 

Høres ikke no morro ut. Hadde spotting i en uke før TR forrig mnd. men det var nok ettervirkning av prevansjonsslutt antar jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere? Jeg innser at det ikke blir augustbaby på oss, her har tempen droppet, og tappen føles åpen. Veldig skuffet, selv om jeg vet det bare er teit. Det positive er at alt ser ut til å være etter boka med syklusen min, så jeg håper det fortsetter sånn. Uke 52, here I come.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en test idag tidlig og den var veldig negativ. 

I dag er det 28 dager siden første dag i sist mens. I det siste har syklusene mine byttet på å være 27 og 30 dager. Så har egentlig regnet ut at ikm er på torsdag. Spottet idag også. Jeg regner ikke alt tapt før på lørdag, men anser sjansene som små ;)

Bestilte nettopp eggløsningstester og graviditetstester et sted på ebay. Håper de funker bra. 

Masse lykke til videre jenter. Håper alle får positiv test.

Hvis ikke sees vi kanskje i uke 51/52 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det bare er litt tidlig enda Prinsesse Fiona. :) Selv dristet jeg meg til å ta en el-test i dag for å se om den reagerte på noe, og den var nesten positiv, strekene var nesten like sterke.. kan dette være bra tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en liten sypmtom oppdatering fra meg, er ille trøtt og sliten om dagen, humør som sviger som en jojo, øm i korsryggen, tårer som presser på, begynnelse på metalsmak i munn, tørr i munn, og ting smaker ikke sann som før. Ikm dag er enten til fredag eller lørdag, så hsr tolmodigheten litt til. men krysser fingra for at den ikke dukker opp og at den sitter og klorer seg fast.

 

ved EL hadde jeg bobler på høyreside, men har merket stikk på venstre side i slutten av forrige uke.

 

har også en hodepine som kommer og går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med symptomer!

Fru. Frøken: jeg har fått positive el tester to ganger før positive g-tester. Jeg har to gutter :) Så-kanskje kanskje ;)

 

Igår natt trodde jeg at mensen kom, så jeg tok på bind. Ved ikke om TR tuller med meg eller...har hatt slik følelse i to uker nå snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt prinsesse fiona, lykke til med nye pp! :) Her kjenner jeg et eller annet i magen, veldig lite, ikke kramper, vet ikke hva det er hehe men håper virkelig at det er en liten en som vokser inni der! <3

Endret av Fru.Frøken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...