Gå til innhold

IKM uke 48


Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

Da var jaggu mensen kommet... Har tydeligvis ikke funnet el denne mnd. Må ha kommet tidligere enn jeg trodde. Synd at vi ikke hadde sex før lørdag da;-) Ja ja, bare å prøve videre. Hopper videre til uke 51 da.. lykke til jenter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På den annen side veit jeg jo nå at kroppen er i rute igjen etter exuen. Er jo bare litt over fire uker siden operasjonen, og det er jo strengt tatt anbefalt å vente en syklus;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er kjedelig å vente. men kan ikke si at de store symptomene har ikke meldt seg, men det kan være at jeg ligger rett ut med feber, tett nese og vondt i alle muskler og ledd. nei, dette har man ikke tid til.

 

bare en uke og to dager igjen til til vi håper at TR ikke kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har følt mg veldig gravid idag. 

Begynner å kjenne noen stikkninger i puppene, kvalm og trøtt. Er alltid sliten og trøtt pga av Me, men har aldri behov for å sov på dagen. Har gjort det de siste dagene.Slik var det sist gang jeg var gravid også ;)

Dette kan jo selvfølgelig være tilfeldig, men håper jo mitt hihi.

Sist jeg var gravid husker jeg at jeg kjente en slags ballfølelse i underlivet. Det har jeg nå. Og litt murringer og smerter. De kjennes ikke alltid like bra ut.

Krysser fingre og tær for at det klaffer og positiv test om 7 dager:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 4 dager til IKM for min del og jeg kjenner testelysten øker! :P har ikke tenkt å teste imorgen, men lørdag er veldig fristende. Har vært kvalm i 3 dager, men det skal sies at jeg har spist junk food flere dager i strekk og! Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trenger jeg litt hjelp av dere eltest eksperter igjen.. Dette er jo dag 21 i syklusen min, så el skulle egentlig vært for 2 dager siden! Kan fasen fra el til mensen være kortere enn de 14 dagene alle snakker om? At jeg f. Eks har en fase på 12 dager. For ser ikke denne testen ganske positiv ut?

 

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/79713-eggløsningstest/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Jeg tenker å gjøre som deg og ikke teste mer nå! Så nå er planen at man skal ha sex de to neste dagene? Har hatt sengekos både man, tir og ons også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trenger jeg litt hjelp av dere eltest eksperter igjen.. Dette er jo dag 21 i syklusen min, så el skulle egentlig vært for 2 dager siden! Kan fasen fra el til mensen være kortere enn de 14 dagene alle snakker om? At jeg f. Eks har en fase på 12 dager. For ser ikke denne testen ganske positiv ut?

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/79713-eggløsningstest/

 

Den ser positiv ut :) jeg har bare 10 dager fra el til mensen, så ja det går an!

 

 

Anonymous poster hash: 44470...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar anonym :D Er du prøvende, eller vært gravid før? Leste at de med kort fase etter el til TR kan ha vanskeligheter med å bli gravide. Hm håper ikke dette er tilfellet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar anonym :D Er du prøvende, eller vært gravid før? Leste at de med kort fase etter el til TR kan ha vanskeligheter med å bli gravide. Hm håper ikke dette er tilfellet :P

Jeg sniker litt inn her fra 1.tri ;) så her klaffet det! Jeg brukte wild yam mellom el og tr for å forlenge fasen. Vet ikke om det var utslagsgivende for at det klaffet da :) lykke til!

 

Anonymous poster hash: 44470...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, jeg får ha wild yam i bakhodet om det ikke klaffer da! Så gøy at det har klaffet for deg:) Her er fasen min frem til el veldig lang, kjedelig ventetid! Hva er wild yam, piller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk :D Skal pillen tas hver dag? Eller kun mellom el og TR?

Kun mellom el og tr! Og det er veldig viktig. Så du må være helt sikker på at el er over før du begynner (ellers kan el forskyves, og det vil man jo ikke). Jeg tok 1tbl morgen, og 1tbl kveld frem til 8-9dpo tror jeg. Tok deretter 1tbl om morgenen bare frem til 12-13dpo. Så kuttet jeg ut :)

 

Anonymous poster hash: 44470...4af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg ingenting....
har jo ikm opprinnelig den 28, når jeg våknet i dag så har jeg plutselig begynt å blø :huh: 
jeg som trodde at syklusen endelig hadde kommet  seg tilbake til normalen :sad: 
sååå utrolig irriterende, ingen forvarsel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønner jeg ingenting....

har jo ikm opprinnelig den 28, når jeg våknet i dag så har jeg plutselig begynt å blø :huh: 

jeg som trodde at syklusen endelig hadde kommet  seg tilbake til normalen :sad: 

sååå utrolig irriterende, ingen forvarsel....

 

Så kjipt, virker det som en vanlig TR da? Når hadde du EL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...