Gå til innhold

IKM uke 48


Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

Æsj.. TR kom som forventet:( og vi som traff så bra..

Får vel høre noe fra legen ang. utredningen før vi klemmer til på neste PP.

Lykke til alle dere som ikke har fått TR på besøk enda. Krysser fingrene for at alle tester positivt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk skikkelig mens tak for et par timer siden, men nei! Ingen mens

El testen er negativ, så ingen grunn til å svi av g test!

 

Vurdrer å begynne å meditere. Kjenner at jeg går rundt med høye skuldre konstant.

 

Dumme tanta!

 

Lykke til til de (heldige), både de som har blitt gravid og de som kan starte med ny pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk skikkelig mens tak for et par timer siden, men nei! Ingen mens

El testen er negativ, så ingen grunn til å svi av g test!

 

Vurdrer å begynne å meditere. Kjenner at jeg går rundt med høye skuldre konstant.

 

Dumme tanta!

 

Lykke til til de (heldige), både de som har blitt gravid og de som kan starte med ny pp.

Negativ el-test trenger ikke å være negativt ;) Jeg fikk negativel-test men g-testen ble positiv fordi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre lykke neste gang til dere som har fått tantebesøk!

 

Ingen tr i sikte her, heller ingen murringer som jeg pleier å ha en uke før tr. Tre uker siden el i morgen, eller rettere sagt det som virket som el på alle måter... Men kan ha blitt forskjøvet pga sykdom, da. Sinnsykt vonde pupper, men det har jeg både ved pms og graviditet. Hva tror dere?

Så rart hvis du mener el var for 3uker siden? Men hadde du mens til vanlig tid før el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, virket som el kom litt tidlig, på cd 11. Skikkelig murring i v side på 2. dagen, mye el-slim (sorry) og lysten var på topp, hehe. :P deretter ingen symptomer. Men som sagt, var litt syk, så mulig egget ikke slapp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Negativ el-test trenger ikke å være negativt ;) Jeg fikk negativel-test men g-testen ble positiv fordi :)

 

Violeta: Er det sant? Jeg trodde at el-tester er "dårlige g-tester". Med begge mine testet jeg en uke positivt med el-tester før g-testen reagerte.

Endret av nicki82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men reagerer ikke begge disse testene på 20 eller 25 mlU/ml, enten det er LH eller hCG? Hvordan kan da EL-testene plukke opp et resultat tidligere? :o

 

Og hva er en positiv EL-test i denne forstand? Er skyggestrek eller svak strek bra nok, eller må den være like sterk eller sterkere? Får man blendahvitt hvis man tester utenom EL og man ikke er gravid?

 

Edit: googlet litt og fant denne: http://voices.yahoo.com/can-ovulation-predictor-kit-detect-pregnancy-7176106.html?cat=52

Endret av Fero
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Negativ el-test trenger ikke å være negativt ;) Jeg fikk negativel-test men g-testen ble positiv fordi :)

 

Violeta: Er det sant? Jeg trodde at el-tester er "dårlige g-tester". Med begge mine testet jeg en uke positivt med el-tester før g-testen reagerte.

 

Helt sant ;) Prøvde til o med en el-test etter at jeg fant ut jeg var gravid, og den var fremdeles negativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom tanta på IKM-dagen (søndag), kjedelige greier. :wacko: Men får bare brette opp armene og kjøre på i neste pp! :humpe: Gratulerer til dere som er gravide og lykke til alle som enda har et håp om positiv test!

 

 

Mandag 25/11:
SnartBabyLykke
Krumelur
Lulusen

Tirsdag 26/11:
1-2-3-4-5?
Safira07
**Cayenne**

Onsdag 27/11:
Vinterblomst

Torsdag 28/11:
Mimi87 (pp2)
Frøken87<3
Prinsesse Fiona (pp1)
Joha99
Fru.Frøken(pp2)
Kjøttmeis (pp1)

Fredag 29/11:
2014 (pp2)
Snøleopard (pp4)

Lørdag 30/11:
mamma_til_2gutter
*HappyGoLucky*
Frk Ludvig

Søndag 1/12:
Ønskebarn2014
Minimaya
Bifrost (pp1)


TR:
Kjøttmeis

Bifrost

GRAVID: SnartBabyLykke, Fru.Frøken
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til neste pp, Bifrost! :D Meeen - vi må da være flere enn to gravide her?? :D

 

Fortsatt negativ test og ingen tr, er på cd 33, og har ikke hatt lenger syklus enn det på flere år... Men tipper el ble forskjøvet pga sykdom. Isåfall bommet vi totalt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å gå til legen hvis ikke mensen kommer imorgen.

Har utsatt lenge å kontakte lege fordi

 

1. jeg har "nettopp" sluttet å amme og

2. enn hvis han gir meg noe som vil fremprovosere mens og jg er gravid?

 

Håper du får svar (helst i form at to streker) snart, Cayenne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepps, nå er jeg igang :) Tanta kom igår. Trodde ikke jeg skulle bli så glad for det, men nå prøver vi igjen :) Da har jeg hatt eggløsning to uker etter det jeg trodde, og vi bommet veldig på den :P

Hvordan går det med deg, cayenne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepps, nå er jeg igang :) Tanta kom igår. Trodde ikke jeg skulle bli så glad for det, men nå prøver vi igjen :) Da har jeg hatt eggløsning to uker etter det jeg trodde, og vi bommet veldig på den :P

Hvordan går det med deg, cayenne?

Samme her, hun ankom sent i går kveld. Egget slapp nok ikke da jeg trodde likevel pga at jeg var ganske syk. Uka etter var mannen syk, så da hadde vi ingen sjanse denne mnd. Det er jo en liten trøst. Blir nyttårsgave på oss, da! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...