Gå til innhold

IKM uke 48


Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

Æsj ser ut som tr er på vei her også...MEN, det som kommer er en annen farge enn det pleier! Lyserosa istedet for brunrød, så fortsatt et liiite håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen symptomer her i gården, og tror IKM er i morgen (ettersom jeg er ganske sikker på at EL var tidligere enn forventet denne mnd (14.) Har ikke trua, men håper allikevel. Snart må det vel være min tur? PP 4 og over 30, så nå synes jeg det bør klaffe snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cayenne-blir overrasket hvis ikke du er gravid!

 

Her består dagen av emosjonelle berg og dalbaner. Ikke lett å holde seg unna testingen. Jeg har gått dithen at jeg har kjøpt digital el.test for å slippe strektyding! Blir jo helt manisk :P

Nå har jeg fått en smiley på el-testen, og får neg.CBD som det slaget i trynet!

Skulle ønske jeg kunne slappet mer av. Nå skal jeg ikke teste før på lørdag! Jeg må være sterk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende cajenne! Jeg tenker at el mest sannsynlig har vært når symptomene forsvinner ;) når skal du teste da???? :)

Ja, skulle tro det... Tok en negativ test i ettermiddag også, blir gaaaal! :P

Går med deg da, Vinterblomst?

 

Nicki: Kanskje egget ikke slapp sist og at du faktisk har el nå? Sikkert det som har skjedd meg, skal du se... Har du andre el-symptomer?

 

XXXXXXX for oss alle! :D

Endret av **Cayenne**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, hvis ikke jeg har hatt el, så skjønner jeg iallefall ingenting. Har gått med stikk i venstre eggstokk fra den dagen jeg testet positivt (rundt 13.nov) i godt over en uke, og med bind i baklommen frem til idag. Går rundt med mensmurringer og er nå sikker på at Tanta kommer nårsomhelst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plagsomt med alle symptomer som gjør oss smågale :) kroppen er en rar maskin ;)

Her går det mot mensslutt. Den har vært mild og kort..helt uten smertestillende! Noe helt annet enn sist periode.

Har nå bedt om henvisning til gyn. Så får se når det blir :)

Har fått svar på utvidet stoffskifte prøve og den er heldigvis normal og ikke høyt som vi fryktet :)

Tenk det er advent i helga ! ♧ ☆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med tanter, dere :(

 

Får håpe du får noen oppløftende nyheter av gyn da, Vinterblomst! Min bestemor fikk sin siste ved 44, og hun var ikke verdens sunneste menneske. Utslitt var hun nok også, med 4 unger fra før... Tenker når hun kan klare det kan vi, og vi har enda et par år igjen før vi er der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, Mimi! Så kjipern å ane et lite håp, for så å få besøk av tanta! Må neste pp være den siste pp xxx

 

Begynner å tro at jeg har fått el 16 dager sist El. Nå har mensmurringer gått over til el stikkinger-på samme plass som for en uke siden. Har hatt noe som boblet og styret på dernede i snart 16 dager..litt lei å kjenne etter den rare kroppens tegn!

Endret av nicki82
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har testedagen kommet!
Jeg sto opp tidlig for å få en blendahvit test midt oppi trynet!
Nå har mensesmerter roet seg ned. Det er 3 dager forbi IKM, og nå er jeg bare klar for tanta! Er så lei å henge i uvisshet! Skal så bestille meg legetime i neste uke! Må jo finne ut hva som gjør syklusen min så på trynet!
Hvordan går det med resten av gruppen? Håper dere er på vei over 1.trimester!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her har jeg skikkelig melkespreng, hehe ;) Det betyr at det er minst to dager til tr kommer, og da er jeg en uke over ikm! :o

 

Negativ test senest i går kveld. Mulig el ble forsinket pga sykdom denne gang, men veldig rart at el-symptomene kom når de kom, da... Hvis den ble forsinket er det ikke håp, for da lå mannen nede for telling.

 

Får satse på at vi bare tester sent positivt, men har ikke helt trua! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg skikkelig melkespreng, hehe ;) Det betyr at det er minst to dager til tr kommer, og da er jeg en uke over ikm! :o

 

Negativ test senest i går kveld. Mulig el ble forsinket pga sykdom denne gang, men veldig rart at el-symptomene kom når de kom, da... Hvis den ble forsinket er det ikke håp, for da lå mannen nede for telling.

 

Får satse på at vi bare tester sent positivt, men har ikke helt trua! :P

 

Håper du bare tester sent positivt! :) men vet at man kan ha alle symptomene på EL uten at kroppen fikk til å slippe et egg også.. Derfor jeg er så glad at jeg fant EL med test... jeg trodde jeg hadde EL uka før, pga. symptomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm idag men fortsatt ingen tr. Hadde jo litt rosa utflod/blod på torsdag/fredag, men ingenting idag. Måtte bare teste men den var så negativ som den kan bli :( Så da kommer vel tr i natt eller i morgen...

Lykke til dere andre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt tr om tirsdagen men har ikke kommet noe enda så jeg håper på gode nyheter:) men har hatt hormonforstyrrelser tidligere, så det kan jo hende at det er det:/ det er så kjedelig å ikke vite!:P

Men får prøve å la være å tenke for mye på det :)

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle hatt tr om tirsdagen men har ikke kommet noe enda så jeg håper på gode nyheter:) men har hatt hormonforstyrrelser tidligere, så det kan jo hende at det er det:/ det er så kjedelig å ikke vite!:P

Men får prøve å la være å tenke for mye på det :)

Lykke til alle sammen :)

Skulle du hatt tr på tirsdag som var og så har du ikke testet? Beundringsverdig ;) Så lenge hadde ikke jeg klart å vente!

 

Hilsen hun som testet på ikm dagen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Skulle hatt tr om tirsdagen men har ikke kommet noe enda så jeg håper på gode nyheter:) men har hatt hormonforstyrrelser tidligere, så det kan jo hende at det er det:/ det er så kjedelig å ikke vite! :P

Men får prøve å la være å tenke for mye på det :)

Lykke til alle sammen :)

Skulle du hatt tr på tirsdag som var og så har du ikke testet? Beundringsverdig ;) Så lenge hadde ikke jeg klart å vente!

 

Hilsen hun som testet på ikm dagen ;)

 

hehe. tro meg jeg har hatt lyst til å ta en test, men jeg har hatt så mye hormonforstyrrelser, så er ikke alltid tr kommer når den skal, så da venter jeg heller litt lenger så jeg ikke blir skuffet:/   :P har et utgangspunkt på 30 dager, siden det er gjennomsnittet, men er litt vanskelig å regne dagene på syklusene da det ikke er det samme hver måned:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke trua, venter bare på å få mens.

 

Hadde positiv el test to dager siden, igår ble den negativ, så vi hoppet t køys. Tror likevel vi bommet på el-hvis det var el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! Tr er på plass så det holder :( Tror kanskje vi bommet på el også nå som tr kom en dag og to senere enn forventet...

Er det ebay dere kjøper billigtestene..? Nå må vi hoppe over et par perioder av ulike grunner så haster sånn sett ikke å få dem i hus annet enn å føre "dagbok" så vi er klare uti jan/feb :)

Er spent på hvordan det går med deg Safira07! Håper det går veien for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre lykke neste gang til dere som har fått tantebesøk!

 

Ingen tr i sikte her, heller ingen murringer som jeg pleier å ha en uke før tr. Tre uker siden el i morgen, eller rettere sagt det som virket som el på alle måter... Men kan ha blitt forskjøvet pga sykdom, da. Sinnsykt vonde pupper, men det har jeg både ved pms og graviditet. Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...