Gå til innhold

IKM uke 48


Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fru frøken!!!! Jeg hadde det så på følelsen!! Gratulerer! Gleder meg till å se deg på første trimester! ❤Klem

 

Tusen takk! :D Så artig at du hadde det, ja, lurte litt selv, men turte ikke å tro noe. ;) flytter over dit nå <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå! Blir så virkelig når noen faktisk blir gravide ;) Gratulerer så mye :D Man føler liksom det aldri vi skje med en selv! Men leste et sted at om man hadde sex annenhverdag ville 7 av 10 bli gravide innen 3 mnd. Hm, håpehåpe :D Kos deg over på 1 trimester ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå! Blir så virkelig når noen faktisk blir gravide ;) Gratulerer så mye :D Man føler liksom det aldri vi skje med en selv! Men leste et sted at om man hadde sex annenhverdag ville 7 av 10 bli gravide innen 3 mnd. Hm, håpehåpe :D Kos deg over på 1 trimester ;)

 

Tusen takk! :D Det jeg vet jeg gjorde riktig denne gangen, var at jeg fant EL, hadde sex dagene før og samme dag.. ellers så var vi ikke så nøye.. også har jeg drukket rooibos-te hver dag. :) Forrige pp var helt tullete pga. prevansjonslutt. Rart at det har skjedd meg ja,. vant til at det er andre som blir gravide. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, gøy altså! Jeg hadde også sex 3 dager før eltest, samme dag som eltest og dagen etterpå. Håpehåpe!! Eneste jeg er redd for er at jeg før sommeren var hos gynekolog for første gang fordi jeg begynte å blø litt etter samleie, og fant ut at det var fordi en eller annen hinne hadde blitt så tynn pga P piller. Så da fryste han litt der inne. Har tenkt litt i det siste på om dette kanskje kan ha noen innvirkning.. Æsj! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gratulerer så mye, fru frøken.

 

her i gården skjønner jeg ikke så mye, og beklager litt ekle detaljer. merket på jobb at jeg blødde. det var ikke mye og ganske friskt, til nå har jeg byttet ob tre ganger, men det har så vidt vært noe de to siste gangene. så vidt fylt en halv stripe på oben. mulig det er festeblødninger, så krysser fingra for det, og at jeg kan gi gubben en omgang her hjemme før jeg drar på jentetur til trysil i morgen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper, håper sammen med dere! :) Fillibobba, jeg tror ikke du skal bekymre deg for den hinna, alt er nok i orden :) krysser fingra for festeblødning mamma_til_2gutter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så kjekt Fru Frøken, gratulere så masse!! :duskedame: Bare 2pp og full klaff, det er kred! :laugh:  Og det blir nok kjempekoselig å gå gravid og ha permisjonstiden sammen med en bekjent. Ønsker deg et lett og fint svangerskap, håper det er mange andre fra denne gruppen som joiner deg i 1. trimester i løpet av uka! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM UKE 48

Mandag 25/11:
SnartBabyLykke
Krumelur
Lulusen

Tirsdag 26/11:
1-2-3-4-5?
Safira07
**Cayenne**

Onsdag 27/11:
Vinterblomst

Torsdag 28/11:
Mimi87 (pp2)
Frøken87<3
Prinsesse Fiona (pp1)
Joha99
Fru.Frøken(pp2)
Kjøttmeis (pp1)

Fredag 29/11:
2014 (pp2)
Snøleopard (pp4)

Lørdag 30/11:
mamma_til_2gutter
*HappyGoLucky*
Frk Ludvig

Søndag 1/12:
Fillibobba
Ønskebarn2014
Minimaya
Bifrost (pp1)
Jønimi

TR:
Kjøttmeis

GRAVID: SnartBabyLykke, Fru.Frøken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til dere to heldige damer så langt :D Er på snikbesøk igjen fra IKM49 for å se hvordan det ligger an med dere som er en uke på forskudd! Jeg ventet festeblødning i dag (nada) eller i morgen, som er nøyaktig midt i mellom EL og IKM, men her ser det ut som dere i gruppa driver og spotter i vei endel senere? Kan det være håp altså?

 

Utålmoooodig! Kjente noe rart i magen 4-5 dpo, men på motsatt side av der jeg kjente det ved EL, så aner ikke hva det kan være. Ellers er det fritt for symptomer, men det er kanskje litt tidlig uansett.

 

Og apropos livmortapp.. Der har jeg aldri kjent noen forskjell noen sinne. Hva (og hvordan) kjenner man egentlig etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer, Fru.Frøken! :D

Fero; jeg har to barn og aldri blødd så mye som en dråpe. Festeblødning er mer uvanlig enn vanlig, sies det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå så kjekt Fru Frøken, gratulere så masse!! :duskedame: Bare 2pp og full klaff, det er kred! :laugh:  Og det blir nok kjempekoselig å gå gravid og ha permisjonstiden sammen med en bekjent. Ønsker deg et lett og fint svangerskap, håper det er mange andre fra denne gruppen som joiner deg i 1. trimester i løpet av uka! :wink:

Tusen takk! :D Veldig glad for at det gikk så fort. :) Håper det samme! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble TR på meg. :-( tror jeg har gått fra 28 dager til 25 dager syklus... så vi får bare prøve videre. litt rart egentlig, men men, kroppen fungerer på sin merklige måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer snartbabylykke og fru frøken!

Håper det klaffer snart for dere, kjøttmeis og mammatil2gutter!

 

Her venter jeg i spenning. Har på følelsen at TR kommer nårsomhelst. Innimellom så tror jeg at jeg tisser meg ut, men det er bare hvit utflod. Greit å ha truseinnlegg. Sorry detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg gått på do konstant i 3 dager å sjekket etter tr har jo ikm i dag så forventer at hun dukker opp:( jaja vi får ta det som det kommer:P Gratulerer så mye til alle gravide;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit vi er i samme båt, Mimi87! Har regnet meg frem til at jeg måtte ha hatt el 13 November, så teknisk sett har jeg hatt IKM igår, selv om jeg tidligere hadde trodd at det var den 30.

Krysser fingre fpr at tanta ikke kommer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok hatt EL et par dager forsinket, så jeg fjerner navnet og entrer uke 49 i stedet :)

 

 

 

Mandag 25/11:
SnartBabyLykke
Krumelur
Lulusen

Tirsdag 26/11:
1-2-3-4-5?
Safira07
**Cayenne**

Onsdag 27/11:
Vinterblomst

Torsdag 28/11:
Mimi87 (pp2)
Frøken87<3
Prinsesse Fiona (pp1)
Joha99
Fru.Frøken(pp2)
Kjøttmeis (pp1)

Fredag 29/11:
2014 (pp2)
Snøleopard (pp4)

Lørdag 30/11:
mamma_til_2gutter
*HappyGoLucky*
Frk Ludvig

Søndag 1/12:
Fillibobba
Ønskebarn2014
Minimaya
Bifrost (pp1)


TR:
Kjøttmeis

GRAVID: SnartBabyLykke, Fru.Frøken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemt å ta bort meg selv også :)

 

Mandag 25/11:

SnartBabyLykke

Krumelur

Lulusen

 

Tirsdag 26/11:

1-2-3-4-5?

Safira07

**Cayenne**

 

Onsdag 27/11:

Vinterblomst

 

Torsdag 28/11:

Mimi87 (pp2)

Frøken87<3

Prinsesse Fiona (pp1)

Joha99

Fru.Frøken(pp2)

Kjøttmeis (pp1)

 

Fredag 29/11:

2014 (pp2)

Snøleopard (pp4)

 

Lørdag 30/11:

mamma_til_2gutter

*HappyGoLucky*

Frk Ludvig

 

Søndag 1/12:

Ønskebarn2014

Minimaya

Bifrost (pp1)

 

 

TR:

Kjøttmeis

 

GRAVID: SnartBabyLykke, Fru.Frøken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer og mer ømme pupper her, ingen tegn til tr. Har ikke "rukket" å teste siden tirsdag. Men tenker kanskje el kom senere. Noen som har opplevd at el har kommet flere dager etter at alle symptomer på el har forsvunnet? Hva tror dere? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...