Gå til innhold

IKM uke 48


Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

Der kom tanta etter endt Primolut kur. Setter opp ny IKM liste for uke 48.

 

 

Mandag 11/11:

Tirsdag 12/11:1-2-3-4-5?

Onsdag 13/11:

Torsdag 14/11:

Fredag 15/11:

Lørdag 16/11:

Søndag 17/11:

 

GRAVID:

Endret av 1-2-3-4-5?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her ender nok jeg også:-) Forløpig venter jeg på TR. Evt. Positiv test da, men håpet er ikke så stort nå lenger :( IKM er et sted mellom mandag igår, og torsdag. Men har bare fått negative tester Forløpig, så tror løpet er kjørt da gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får krysse fingrene i det lengste ;) Her var tanta et gledelig syn da den har vært mer eller mindre fraværende etter MA i mars. Håper nå på EL og 14 dager og ny spire. Er litt usikker dog på om jeg kan regne denne syklusen som normal syklus siden den er fremprovosert?! Får vel bare vente å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med her. 3 pp nå, begynner å bli utålmodig allerede, har så lyst på augustbaby <3 Har en sønn på 16 mnd fra før :)

 

 

Mandag 11/11:

 

Tirsdag 12/11: 1-2-3-4-5?, Lulusen

 

Onsdag 13/11:

 

Torsdag 14/11:

 

Fredag 15/11:

 

Lørdag 16/11:

 

Søndag 17/11:

 

TR:

 

GRAVID:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også dette med barnehagedekning, blææ..

Har hørt at de som blir født sept og oktober neste år også skal ha rett til bhg plass! Noen som har hørt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oj, det hadde jo vært supert! Har ikke hørt noe om det, trodde ikke regjeringen skulle prioritere dette. Men håper du har rett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn! Da stemmer det :)

 

Mandag 25/11:

 

Tirsdag 26/11: 1-2-3-4-5?, Lulusen

 

Onsdag 27/11:

 

Torsdag 28/11:

 

Fredag 29/11:

 

Lørdag 30/11:

 

Søndag 1/12:

 

TR:

 

GRAVID:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten er ikke datoene litt feil på denne lista? IKM uke 48 begynner 25 nov ;)

 Hehe. Så rett du har Lulusen. My bad. Ikke var det mulig å slette tråden eller rette opp feilen heller. Her er ny datoliste for uke 48 ;)

 

 

 

MANDAG 25/11:

TIRSDAG 26/11:  1-2-3-4-5?, Lulusen

ONSDAG 27/11:

TORSDAG 28/11:

FREDAG 29/11:

LØRDAG 30/11:

SØNDAG 01/12:

 

GRAVID:

Endret av 1-2-3-4-5?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn! Da stemmer det :)

 

Mandag 25/11:

 

Tirsdag 26/11: 1-2-3-4-5?, Lulusen

 

Onsdag 27/11:

 

Torsdag 28/11:

 

Fredag 29/11:

 

Lørdag 30/11:

 

Søndag 1/12:

 

TR:

 

GRAVID:

 

 Har skrevet ned datoene da jeg satt å regna på evt EL datoer ser jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe! Jeg skjønte det! :) Skulle ønske det var IKM da, sååå lenge å vente!

 Enig der. Første dag med tanta i dag og er allerede klar for spenninga i dpo land enda det er mange uker frem i tid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samme her, første dag med tanta selv! Hatt en slitsom dag, 0 søvn i natt pga sønnen sov urolig og kraftige menssmerter! Hatt bedre dager, men glad jeg slapp å vente på TR denne måneden, da kommer man fortere igang med prøvinga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, første dag med tanta selv! Hatt en slitsom dag, 0 søvn i natt pga sønnen sov urolig og kraftige menssmerter! Hatt bedre dager, men glad jeg slapp å vente på TR denne måneden, da kommer man fortere igang med prøvinga :)

 Tok tilfeldig på meg bind i morges før jeg dro ut. Var hos ei venninne da jeg følte at noe skjedde. Gikk på toalettet og var veldig glad jeg hadde hørt på magefølelsen på morran ;)

Håper virkelig syklusen blir normal nå og jeg har EL om et par uker. Har vært så mye slit og kluss nå i mange måneder. Skulle egentlig hatt termin forrige uke, men det gikk ikke som det skulle. XXX fingre, tær og alt som krysses kan for at det går rette veien denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så leit at det ikke gikk bra forrige gang du var gravid :( Da satser vi på at denne måneden er tiden hvor vi blir gravide og alt går bra! :)

 

Fillibobba: fant forresten dette da jeg søkte om bhg dekningen. Det var den forrige regjeringen som innførte, så vet ikke om de blå vil innføre det.

 

http://sv.no/Siste-nytt/Utvider-retten-til-barnehageplass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, var et skikkelig slag å få. Har vært så heldig tidligere, men det er vel bare sånn naturen ordner opp i noe som ikke er som det skal så. Neste gang skal det gå :)

Endret av 1-2-3-4-5?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser forslaget har vært tatt opp til høring så får vi vite i januar om det går gjennom:

 

http://www.regjeringen.no/mobil/nb/dokumentarkiv/stoltenberg-ii/kd/Nyheter-og-pressemeldinger/nyheter/2013/horing-om-utvidet-rett-til-plass-i-barne.html?id=742608

 

Jeg kommer til å prøve de neste månedene og satse på at det ordner seg uansett ;) Er heldig og har også søskenprioriteten jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer inn til dere:). Har hatt noen dager med en svak strek på tester, så begynte jeg å blø og testene ser ut til å ha blitt svakere, så da hopper jeg inn her og krysser fingrene for at det går bedre i neste pp..:)..

 

Mandag 25/11:

 

Tirsdag 26/11: 1-2-3-4-5?, Lulusen

 

Onsdag 27/11:

 

Torsdag 28/11:

 

Fredag 29/11: 2014 pp2

 

Lørdag 30/11:

 

Søndag 1/12:

 

TR:

 

GRAVID:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM UKE 48

 

Mandag 25/11:

Tirsdag 26/11: 1-2-3-4-5?, Lulusen, SnartBabyLykke (pp3)

Onsdag 27/11:

Torsdag 28/11:

Fredag 29/11: 2014 (pp2)

Lørdag 30/11:

Søndag 1/12:

 

 

TR:

GRAVID:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig SnartBabyLykke! Blir mange kjente i uke 48! Her er jeg også på 3 pp og merker jeg blir litt utålmodig. Har veldig lyst til at det skal klaffe nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette SKAL bli en bra ikm tråd der mange av oss går inn i adventstiden med spire i magen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...