Gå til innhold

IKM uke 48


Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

For alt jeg vet er det enda to uker til jeg har eggløsning. Men det har vært helt tørt siden jeg slutta å blø, og nå har det begynt å komme litt sekreter. .(fresht å dele;-)) så tja. . Vil ikke gå glipp av det liksom. Og de testene kosta jo omtrent ingenting på ebay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da var jeg endelig ferdig med TR eller SA. Spent på om denne syklusen blir mer normal. Veldig glad jeg har el tester til denne pp ;D. Kjenner jeg er veldig klar for å starte på en ny pp nå:)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er TR over hos meg.

 

men pga to desember barn fra før håper jeg at jeg slipper å vente så lenge.

 

alle sier at hvis du fokuserer for mye på å bli gravid så blir man det ikke. vel vel, jeg går i streik snart mot meg selv.

 

dette blir min 4pp, håper det klaffer. gleder meg til å bli ferdig på jobb i kveld så jeg kan missbruke gubben i huset og nyte hverandre.

en mnd med fokus helt andre steder enn på en baby

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG SLENGER MEG OGSÅ PÅ HER!

IKM UKE 48

Mandag 25/11:
SnartBabyLykke

Tirsdag 26/11:
1-2-3-4-5?
Lulusen
Safira07
Vinterblomst

Onsdag 27/11:

Torsdag 28/11:
Mimi87 (pp2)
Frøken87<3
Prinsesse Fiona (pp1)
Joha99
Fredag 29/11:
2014 (pp2)

Lørdag 30/11:
**Cayenne**

Søndag 1/12:
Fillibobba
Ønskebarn2014

Minimaya


TR:

GRAVID:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

El-testen i dag kunne ikke vært mer negativ! Kan like gjerne vente noen dager med å teste igjen da, eller hvordan funker det der? Var ingen teststrek, bare kontrollstrek.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville ventet noen dager før jeg testet igjen ja Krumelur. Bør hvertfall være en svak strek så man kan se om den blir sterkere de neste dagene!

 

IKM UKE 48

 

Mandag 25/11:

SnartBabyLykke

 

Tirsdag 26/11:

1-2-3-4-5?

Lulusen

Safira07

Vinterblomst

 

Onsdag 27/11:

 

Torsdag 28/11:

Mimi87 (pp2)

Frøken87<3

Prinsesse Fiona (pp1)

Joha99

Fredag 29/11:

2014 (pp2)

 

Lørdag 30/11:

**Cayenne**

mamma_til_2gutter

 

Søndag 1/12:

Fillibobba

Ønskebarn2014

Minimaya

 

 

TR:

 

GRAVID:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det jeg også tenker, Lulusen. Håper ikke el var i helga da, siden den var positiv på fredag. Men testa jo fortsatt positivt på g-test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på jentetur på spa helgen etter el, jeg vet liksom ikke hvor mye jeg vil kose meg der da.. Ikke kommer jeg til å drikke alkohol og har hørt at gravide ikke skal ha massasje første trimester? Og hva med å sitte i offentlig boblebad som gravid? Er ikke det også noe som bør unngås? Hva skal jeg gjøre på spa da liksom! Prøvd å Google litt, men det gjør meg mer forvirra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du trenger å bekymre deg for boblebad så tidlig! Egget har vel ikke fått festa seg engang. Og helt ærlig tror jeg ikke det er så farlig å ta et glass vin så tidlig heller... men skjønner jo at folk lar være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å ringe spaet og høre, spesielt om massasjen! Kan jo droppe den. Tenker og at det ikke er så farlig så tidlig, men alkohol orker jeg ikke å drikke om dagen uansett, er så sliten med fulltidsjobbing og en 1-åring som ikke sover på natta enda, så tror ikke jeg skal begynne å blande alkohol inn i den slitne kroppen min :P hadde vel brukt 14 dager på å komme meg igjen jeg da, hehe!

 

Nå er jeg så klar for prøvinga. Alle sier til meg at jeg ikke må stresse med å bli gravid, men det er lettere sagt enn gjort! Det eneste jeg tenker på hver dag er det og klarer bare ikke å legge tankene fra meg når jeg ønsker det så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann damer! :) Har hatt litt varierende syklus på 25-31 dager siden jeg sluttet med p-ring, men gjennomsnittlig er den på 28 dager og IKM skal da være søndag 01.12 - så jeg hiver meg med her. Er en stor gruppe dette, kjekt med mange å utveksle erfaringer med! :D

 

Skulle egentlig hatt pp1 i forrige måned, men det klaffet dårlig med samboers jobb (turnus på sjøen) så dette blir dermed pp1 for meg. Spennende saker! Jeg blir vel ferdig med tanta i løpet av morgendagen, så da er det bare å kose i vei framover mot EL. ;)

 

------------------------

IKM UKE 48

Mandag 25/11:
SnartBabyLykke

Tirsdag 26/11:
1-2-3-4-5?
Lulusen
Safira07
Vinterblomst

Onsdag 27/11:

Torsdag 28/11:
Mimi87 (pp2)
Frøken87<3
Prinsesse Fiona (pp1)
Joha99
Fredag 29/11:
2014 (pp2)

Lørdag 30/11:
**Cayenne**
mamma_til_2gutter

Søndag 1/12:
Fillibobba
Ønskebarn2014
Minimaya
Bifrost (pp1)

TR:

GRAVID:
 

  •  
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde jeg aldri i verden tenkt på lulusen! Verken massasje eller boblebadet. Knapt egget har festet seg ;) Jeg tok livredningsprøven etter el forrige måned, dykket 4 m ned, og det var visst ok i følge lege. Så ikke tenk på det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blæææ. Enda utslag på hcg... trodde det var ute siden jeg fikk negativ el-test. Men det må jo være lavt da, ellers ville jeg vel fått positivt på den el-testen? Svak strek, men definitivt positiv. Ja ja, tenker jo forsåvidt at det er greit å vente litt til, er jo bare litt over to uker siden operasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imorges kom utflodet, det pleier å komme ca 5 dager før el, så ikveld begynner prøvinga ;) Håper så inderlig dette er måneden hvor det klaffer! Har dere tenkt å ha sex hver dag eller annenhver dag jenter? Her blir det litt blanding tror jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som jeg kanskje må melde meg ut herifra. Det jeg trodde var SA/tante rød var kanskje feil. Jeg har fått sterkere tester siden helgen, og i dag fikk jeg gravid 1-2 uker på clearblue. Den var negativ i helgen. Så nå må jeg ringe legen for å finne ut av dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg gjøre:). Fikk time neste torsdag:). Men murrer i magen, ekstremt kvalm om morgenene, småkvalm når jeg ikke får mat i løpet av dagen, må på do hele tiden og om natten, sovner farlig tidlig fortiden, så tror ikke det er noe tvil her:) Hehe. Håper bare alt er bra med lille spira vår :). Hvis alt går bra så er hvertfall termin rundt 13 juli:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Spennende :-D

Her er tappen krøpet laaaaang opp og er mykere for hver dag. Utflod har gått fra lotion til nå en blanding av lotion og eggehvite (tok vanntesten og det sank rett til bunns). Håper så inderlig at kroppen er i orden igjen nå. Forventet el er om ca 5 dager.

Endret av 1-2-3-4-5?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lagd et skikkelig kjærlighetsrede på sofaen ikveld, myke pledd, levende lys, grapefruktjuice i vinglass! Haha! Her skal vi kose oss gitt :P happy babymaking folkens! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må spørre om et utrolig dumt spørsmål. Ser flere her skriver at de har fått utflod og da er det 5 dager til eggløsning. Er det fasit, eller bare noe dere har merket dere?

Har fått utfloden jeg også, og trodde kanskje det var eggløsningen som var veldig tidlig, eller at den følger syklusen som var før jeg tok primolut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det høres deilig ut med sofakveld lulusen! Har ikke fått kjøpt inn grapefruktjuice enda. Får ta det til helgen, er jo en stund til for min del med min 32 dagers syklus :P

 

Prinsesse Fiona, Dette er nok veldig individuelt. Men er vanlig at utfloden stiger etter TR og frem mot el :) Har selv fått mye utflod, men er mye mer enn 5 dager til el her! Er faktisk 8-10 dager til ;)

Endret av Fillibobba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...