Gå til innhold

IKM uke 48


Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

Er så enig med deg lulusen, man blir litt lei av den pliktsexen. Vi stoppet jo forrige måned etter sex hver dag i 14 D, fikk seff el to dager etter vi stoppet. Haha! Er syv dager siden TR stoppet her, og dag 10 i denne syklusen. Så med mine lange sykluser venter jeg med å starte testingen til dag 12-13. Er det slik at du holder deg i 4 timer før testing? Jeg må jo tisse hver time, haha.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er faktisk slitsomt med så mye sex og det syns samboeren og Fillibobba! :P

 

Denne gangen hadde jeg holdt meg i 2 1/2 time, så ikke så mye! Men drukket lite i mellomtiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter også med å holde meg. Glemmer av hele greia og drikker kaffe og te og alt mulig, og da må jeg jo tisse. Tror nok el kommer i løpet av noen dager her nå, hadde ingen strek for noen dager siden, nå er den ikke så altfor langt unna kontrollstreken. Dessuten har jeg endel slim, men alt det der har vært litt merkelig etter jeg slutta å blø.. . Hadde sex igjen for første gang i går, det var greit men vet jo godt hva dere mener med den pliktsexen ja;-) greit å teste etter el så har man en viss idé. Men er første gang jeg gjør det så er redd for å misse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er liksom det der med at man "må" ha sex annahver dag, når man kanskje allerede er litt for seint i seng og man skal tidlig opp... vi er ikke akkurat noen kaniner i utgangspunktet heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teller dpo dager om to dager, orker ikke teste mer. Regner med el kommer om 12 timer siden jeg har hatt mye slim og det begynner å bli ømt/vondt allerede! når beregner du/dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er vel bedre å begynne å telle dpo forsent enn for tidlig. Har lest man kan telle fra dagen etter, men sikkert lurt å heller ta to dager! Så er man sikker :P Tror jeg skal droppe å teste mer etter første positive. Så slipper man å være usikker hvis strekene tuller med deg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kjøpt noen tester. Klaffer det ikke denne gangen, så skal jeg vurdere det. Men kjenner jeg skulle gjerne ha hatt en test nå, men gidder virkelig ikke å betale 350 kr på apoteket ;) Satser jo på at jeg ikke trenger de i neste måned ;)

I følge eggløsningskalkulator på nettet, starter min fruktbare periode idag jippi - el den 13. Har mange tegn på el, slim og det hele. Har alledere lagt inn en del aksjer denne uken. Nå fortsetter det. Blir vel hver dag denne uken.

Vi er jo bare i 1 pp. 

Lykke til alle sammen og happy humping  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke brukt tester før jeg heller, har alltid hatt regelmessig 28 dagers syklus. Men jeg mista for tre uker siden og orker ikke vente en syklus med å prøve. .. så derfor:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Da er jeg tilbake etter tur. Positiv El test i går. La inn aksjer i går natt og fortsetter med det et par dager til;) Weee dette er gøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har så mye murringer og greier der nede at jeg synes det er rart hvis ikke den testen snart er positiv! Spent på å se i dag, tester etter jobb. Prøve å huske å ikke drikke så mye og holde seg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke brukt tester før jeg heller Fiona! Men forrige pp hadde jeg elslim i over en uke, og da ble jeg veldig forvirret over når el egentlig var.. :-) Så håper jeg klarer å skjønne meg på testene denne pp :D Ha en fin dag alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke brukt tester før jeg heller, har alltid hatt regelmessig 28 dagers syklus. Men jeg mista for tre uker siden og orker ikke vente en syklus med å prøve. .. så derfor:-)

Ja det skjønner jeg veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke brukt tester før jeg heller Fiona! Men forrige pp hadde jeg elslim i over en uke, og da ble jeg veldig forvirret over når el egentlig var.. :-) Så håper jeg klarer å skjønne meg på testene denne pp :D Ha en fin dag alle sammen ;)

Ja jeg merker jeg er veldig forvirret selv;) Skulle veldig gjerne ha hatt disse testene, men er for sent å bestille de på nettet nå.

Klaffer det ikke denne måneden, skal jeg bestille de med en gang;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen se på el testen min i galleriet mitt og fortelle meg om den er positiv? Tok en i morges som var klart negativ. Dette er den sterkeste denne mnd og forventet el er i morra (etter gammel syklus før alt klusset starta).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke opp galleriet fra mobil, men hvis den bare er nesten positiv er det vel bare timer igjen til den blir det, og nå man bør legge inn aksjer! Når den er positiv er det i seneste laget.

 

Ting tyder på at el kommer før beregnet, har allerede hatt litt elslim et par dager, og litt murringer på venstre side (har bare hatt på høyre etter jeg begynte å kjenne etter da vi begynte å prøve), men negativ el-test i går. Hvis ikke jeg hadde hatt en kjemisk som jeg tror forrige pp og følgelig forsinket mens, er det jo omtrent nå jeg skulle hatt el og ikke til helga. Noen som har opplevd tidligere el etter kjemisk/sa her?

 

Uansett, har til tross for en skikkelig ille forkjølelse fått sendt inn første tropp med soldater i går! Satser på ihvertfall annenhver dag framover - ikke alltid like lett å få plass til sengehygge innimellom alt annet som skal gjøres og tidvis nattevandrende barn...

 

Stå på jenter, nå skal gulleggene våres befruktes! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei hjem fra jobb nå. Veldig spent på den el-testen nå, for noe må være på gang der nede.. murrer og gjør vondt både foran og bak, og på venstre side, som er godsida;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vurderes det å teste med gr.test istedenfor el test om et par dager.

Har fortsatt høye temperaturer, hatt det helt siden forrige tirsdag.

Hadde også en sånn typisk festedipp i går, falt fra 36.60 og til 36.36, for så å stige til 36.61 igjen i dag.

Så dette er en sånn typisk kurve de gangene jeg har blitt gravid.

Men jeg har ALDRI som jeg vet hatt eggløsning på dag 5 i syklusen, så om det er tilfelle så må jo grunnen være at jeg ikke hadde eggløsning forrige mnd.

 

Sikkert kjedelig info for dere som leter og venter på eggløsning, men måtte bare ha noen å dele det med.

Lykke til alle sammen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ingenting, teststreken var svakere enn i går. Hva er det som foregår nedi der da? Får bare humpe annahver inntil videre da... spennende Joha!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, var usikker på den streken, men vi får kjøre på i kveld og teste igjen i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vurderes det å teste med gr.test istedenfor el test om et par dager.

Har fortsatt høye temperaturer, hatt det helt siden forrige tirsdag.

Hadde også en sånn typisk festedipp i går, falt fra 36.60 og til 36.36, for så å stige til 36.61 igjen i dag.

Så dette er en sånn typisk kurve de gangene jeg har blitt gravid.

Men jeg har ALDRI som jeg vet hatt eggløsning på dag 5 i syklusen, så om det er tilfelle så må jo grunnen være at jeg ikke hadde eggløsning forrige mnd.

 

Sikkert kjedelig info for dere som leter og venter på eggløsning, men måtte bare ha noen å dele det med.

Lykke til alle sammen... :)

Åh så spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennende ja joha99! Krysser fingrene for at du får positiv test! :D

 

Her merket jeg el veldig på morgenen idag, skikkelig tak i høyre side! Og det kom ca 12 timer etter positiv el test, så vi har hvertfall truffet godt på el denne måneden! :) nå merker jeg ingenting lenger. Er så sliten idag, dør på sofaen så det siste jeg har lyst til i verden er mer sex.. Hehe. Så satser på at aksjene igår holder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...