Gå til innhold

IKM uke 48


Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

Vil noen legge meg inn på tirsdagen? :-)

God helg damer. Nyyyyyt :-D

Ps! Jeg anbefaler forresten cb sin el test! Da får du smilefjes og trenger ingen tyding!!!!! :) meld deg inn som medlem da får du bonuskort og stempel på hver hundrelapp. og du kan kjøpe test til redusert pris ca annenhver gang.

Endret av Vinterblomst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IKM UKE 48

 

Mandag 25/11:

 

Tirsdag 26/11:

1-2-3-4-5?

Lulusen

SnartBabyLykke (pp3)

Safira07

Vinterblomst

 

Onsdag 27/11:

 

Torsdag 28/11:

Mimi87 (pp2)

Frøken87<3

Prinsesse Fiona (pp1)

 

Fredag 29/11:

2014 (pp2)

 

Lørdag 30/11:

 

Søndag 1/12:

Fillibobba

 

 

TR:

 

GRAVID:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes kjekt ut vinterblomst. Hadde det ikke vært for at jeg har en pose full fra ebay, så skulle jeg kjøpt det til neste pp.

 

Jeg er litt usikker på om min neste IKM blir den 29, siden jeg fortsatt får streker på graviditetstester. Regner med el forflytter seg da..Tenkte å bestille time hos legen til mandag om det fortsatt er strek i morgen og på mandag:)..

 

Jeg har forresten opprettet dagbok på babyverden. Dere finner den når du går inn på vi som prøver , så inn på dagbøker. Min heter 2014s dagbok og der legger jeg ut bilder av graviditetstester og el tester. Syns det er så vanskelig her inne:). )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er TR ferdig etter 4 dager og en kveld på besøk!! Veldig klar for denne perioden :) selvom jeg er vekk like før EL. Dropper grapefruktjuice og solvipec denne pp. De hadde tydeligvis ikke noe å si! Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får slenge meg med her da. Satser på 28 dagers syklus inntil videre, og da blir ikm lørdagen. Kan noen skrive meg opp, pls?

Augustbaby blir midt i blinken, dere! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM UKE 48

 

Mandag 25/11:

 

Tirsdag 26/11:

1-2-3-4-5?

Lulusen

SnartBabyLykke (pp3)

Safira07

Vinterblomst

 

Onsdag 27/11:

 

Torsdag 28/11:

Mimi87 (pp2)

Frøken87<3

Prinsesse Fiona (pp1)

 

Fredag 29/11:

2014 (pp2)

 

Lørdag 30/11:

**Cayenne**

 

Søndag 1/12:

Fillibobba

 

 

TR:

 

GRAVID:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håååper på å bli med her og.. Ble operert for exu for to uker siden i mårra, da var jeg litt over syv uker på vei. Har hatt to SA tidligere, og da har jeg fått mensen tilbake etter seks uker. Slår fortsatt svakt svakt ut på billigtester, så el kommer nok ikke enda, men kanskje neste uke. Skal hvertfall teste etter den, i tillegg merker jeg ganske godt på utflod ol når det nærmer seg. Mangler nå en eggleder så er spent på hvor lang tid det vil ta å treffe blink. Kan ikke sette opp noen ikm før jeg har hatt eggløsning, men håper det er greit at jeg hiver meg med her inntil videre:) Er jo ikke helt umulig at jeg hører med i uka etter heller, men det er så kjekt å ha noen å være på samme "stadie" med, he he;) Vi var vel i samme gruppe da jeg ble gravid, Lulusen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en 28 dager og en 27 dager syklus nå så bytter til mandag, tenker jeg tar utgangspunkt i 27 dager syklus siden jeg hadde det sist:)

 

 

 

IKM UKE 48

Mandag 25/11:
SnartBabyLykke

Tirsdag 26/11:
1-2-3-4-5?
Lulusen
Safira07
Vinterblomst

Onsdag 27/11:

Torsdag 28/11:
Mimi87 (pp2)
Frøken87<3
Prinsesse Fiona (pp1)

Fredag 29/11:
2014 (pp2)

Lørdag 30/11:
**Cayenne**

Søndag 1/12:
Fillibobba


TR:

GRAVID:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg blir irritert og oppgitt over kroppen min jeg. Det som starta som normal mens de første 3 dagene etter avsluttet Primolut kur har endt med rosa spotting nå i 3 dager :-/ blør aldri mer enn 5 dager normalt og aldri rosa blod de siste dagene. Forstår ikke hva som er galt med denne kroppen jeg. Nå har det vært tull helt siden jeg mistet i mars . Skal vel ikke klusse så lenge etterpå? Har alltid hatt mens tilbake etter 6 uker ved tidligere svangerskap. *river seg i håret*

Endret av 1-2-3-4-5?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brått kom jeg inn til dere. TR kom noen dager tidligere enn forventet, hadde egentlig ikm 4 november, men den dukket opp i går.

Ny forhåpentligvis, krysser fingre og bein for at da er lørdag den 30 november dagen for meg. :-) likte ikke at TR kom nå altså, synes at den kunne forsvunnet for en 9 mnd periode. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håååper på å bli med her og.. Ble operert for exu for to uker siden i mårra, da var jeg litt over syv uker på vei. Har hatt to SA tidligere, og da har jeg fått mensen tilbake etter seks uker. Slår fortsatt svakt svakt ut på billigtester, så el kommer nok ikke enda, men kanskje neste uke. Skal hvertfall teste etter den, i tillegg merker jeg ganske godt på utflod ol når det nærmer seg. Mangler nå en eggleder så er spent på hvor lang tid det vil ta å treffe blink. Kan ikke sette opp noen ikm før jeg har hatt eggløsning, men håper det er greit at jeg hiver meg med her inntil videre:) Er jo ikke helt umulig at jeg hører med i uka etter heller, men det er så kjekt å ha noen å være på samme "stadie" med, he he;) Vi var vel i samme gruppe da jeg ble gravid, Lulusen?

Det stemmer det Krumelur! :) Så leit å høre at det ikke gikk bra, men håper du får el på plass igjen og at du snart kan glede deg over en ny graviditet! Krysser fingrene! Selv har jeg vært borte i helgen og vært sammen med en liten baby, så håper det påvirker hormonene mine så jeg blir gravid denne måneden! 3 pp og veldig lyst til at det skal klaffe snart! Får vel tvinge i meg grapefruktjuiceen igjen selv om det ikke hadde effekt forrige mnd. Og samboeren har stumpa røyken så håper det og skal hjelpe! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da nærmer TR seg ferdig her etter 2,5 dag. Det kan vi like! Bare synd syklusen min har vært så lang de siste to månedene.. Her skal jeg også fortsette med grapefruktjuice, får vel i meg en del sunne vitaminer også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser det ut til at tanta har reist :D Forsvant visst ikke lenge etter sutreinnlegget mitt lengre opp og har holdt seg borte. Aksjeleggingen starta allerede i går, så får vi se hva som skjer videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ser det ut til at tanta har reist :D Forsvant visst ikke lenge etter sutreinnlegget mitt lengre opp og har holdt seg borte. Aksjeleggingen starta allerede i går, så får vi se hva som skjer videre :)

Det gjorde den her også;)

Vet det er litt tidlig, men skader jo ikke hihi.

Masse lykke til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også er tanta forsvunnet etter 2,5 dager! Herlig :lol: Må bare bli kvitt forkjølelsen også, så kan moroa starte. Må ikke smitte mannen nå ;)

 

Akkurat kjøpt meg 100 tester fra ebay for kr 150 (tror jeg), nå er det slutt på å ruinere seg på testing! :D

Endret av **Cayenne**
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper på bedre lykke denne PP etter en mnd uten eggløsning.. :)

 

IKM UKE 48

Mandag 25/11:
SnartBabyLykke

Tirsdag 26/11:
1-2-3-4-5?
Lulusen
Safira07
Vinterblomst

Onsdag 27/11:

Torsdag 28/11:
Mimi87 (pp2)
Frøken87<3
Prinsesse Fiona (pp1)
Joha99
Fredag 29/11:
2014 (pp2)

Lørdag 30/11:
**Cayenne**

Søndag 1/12:
Fillibobba


TR:

GRAVID:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble visst med på denne jeg! :) ønsker alle en god PP med masse spirer!

 

IKM UKE 48

 

Mandag 25/11:

SnartBabyLykke

 

Tirsdag 26/11:

1-2-3-4-5?

Lulusen

Safira07

Vinterblomst

 

Onsdag 27/11:

 

Torsdag 28/11:

Mimi87 (pp2)

Frøken87<3

Prinsesse Fiona (pp1)

Joha99

Fredag 29/11:

2014 (pp2)

 

Lørdag 30/11:

**Cayenne**

 

Søndag 1/12:

Fillibobba

Ønskebarn2014

 

 

TR:

 

GRAVID:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, nå er jeg så lei av tanta etter 7 laaaaange dager!! Blæ! Så utrolig kjipt å ha så lang menssyklus hver månede! Men imorgen er jeg endelig ferdig :) Det som er litt kleint er at samboeren og en kompis av han skal pusse opp hjemme i helga så jeg skal ikke være hjemme da, men vi må få lagt inn aksjene så sambo sa ifra til kompisen at jeg kommer innom av og til på booty call! Haha! Han trodde ikke på det faktisk! Men må man så må man! :P Jeg orker ikke å gå glipp av denne pp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en el-test i stad, som var negativ. Før helgen var den positiv, og er rimelig sikker på at det var pga hcg i blodet. At den er negativ nå tolker jeg derfor positivt. . He he;-) Har også begynt å få utflod. Tenker at da begynner kroppen å bli normal igjen og kanskje el kommer i løpet av en uke eller så? Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Krumelur! Det er jo veldig positivt! :) Tenker du å teste etter el hver dag fremover? Jeg tenkte å begynne å teste på lørdag, forventer el på tirsdag neste uke! Men tror jeg skal teste to ganger daglig søndag og mandag da jeg fikk negativ test tidligere på dagen og positiv på ettermiddagen samme dag sist!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt. Har aldri testa etter el før, har alltid hatt nøyaktig 28 dagers syklus så det har ikke vært nødvendig. Men nå aner jeg ikke. Har ofte el-smerter også, men verst på den sida som er operert. Ja kommer kanskje til å teste hver dag. Har jo 23 tester igjen av de jeg bestilte, og klaffer det ikke nå er det jo bare å bestille fler;-) når på tester du? Har hørt st ettermiddag er best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også mange el tester liggende, så gjør ikke noe å svi av noen ekstra i dagene før el :) Leste på pakka en gang at man skulle teste mellom 10 og 20, men helst samme tidspunkt hver dag. Men ettermiddag har jeg også hørt er best! Får vel ta meg et glass grapefruktjuice ikveld, på Rema pleier de av og til å ha to for 30 på grapefruktjuice.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...