Gå til innhold

IKM uke 48


Somewhere over the rainbow...

Anbefalte innlegg

Å, det høres deilig ut med sofakveld lulusen! Har ikke fått kjøpt inn grapefruktjuice enda. Får ta det til helgen, er jo en stund til for min del med min 32 dagers syklus :P

 

Prinsesse Fiona, Dette er nok veldig individuelt. Men er vanlig at utfloden stiger etter TR og frem mot el :) Har selv fått mye utflod, men er mye mer enn 5 dager til el her! Er faktisk 8-10 dager til ;)

 

Takk. Trodde det betydde at den var her nå, men da er det bare å vente litt (med litt kos i mellomtiden ;) )

I følge eggløsningskalkulator på nettet starter min fruktbare periode på søndag. Ikke lenge igjen nå tihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åå, det var ikke lenge til nei! Elslim kan man jo også strekke mellom tommel og pekefingeren, det kan man ikke på samme måte med vanlig utflod :-) Masse lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå forstår jeg lite her. Plutselig i går kveld begynte jeg å spotte lys rosa. Ingenting i dag. Da er vel kluss denne gangen og :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har heller ikke fått testene fra Ebay, 4 dager siden jeg bestilte. Noen som vet hvor lang tid det pleier å ta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 8 dager siden jeg bestilte her! Får håpe de dukker opp før el er over, haha.. Er forventet om 5-8 dager, så får håpe de kommer tidlig neste uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være jeg hadde veldig uflaks;), men jeg bestilte fra to forskjellige steder på ebay, og de kom samme uke begge to:). Så testegale meg måtte bestille noen fra billigetester mens jeg ventet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fem uker er ikke normalt da! Har nok blitt liggende et sted på veien. Hvis du bestilte fra UK burde de komme snart. Hvis du går inn på bestillingen på nettsida er det sikkert mulig å spore:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner ingenting jeg😳

Forrige PP hadde jeg bare lav basaltemperatur, så jeg hadde ingen eggløsning i følge min Pearly...

Mensen kom til normal tid, og varte like lenge som vanlig ca 4 dager...

Det som er rart er at jeg plutselig på dag 5 fikk et kjempehopp i temperaturen som om eggløsningen skulle ha vært, tenkte selvf dette var feil, men nå 5 dager med høy temperatur så skjønner jeg ingenting og lurer veldig på om eggløsning kan ha vært...????

Vi hadde sex rundt den tiden, så ikke bekymret for det, men er egentlig livmoren klar for å ta imot et egg så tidlig i syklusen med tanke på at det gulelegeme må bygge seg opp frem til eggløsning, så det er vel ikke der dagen etter mens,??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner dessverre ingenting om temping!

I dag kom ebaytestene mine, Tjohoo! :) Begynner å teste etter el på onsdag tror jeg :-) (forventet 15-19 nov)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine kom også, whoop whoop! :D

Forventer el omtrent samtidig som deg, Filibobba - tidligst torsdag 14., så da begynner jeg iallfall tirsdag.

 

Tar Dong Quai + akupunktur denne måneden også, så nå må den sitte helt i mål! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente litt tegn til el vondt idag, hatt masse slim også.. Skal spare dere for mer detaljer, hehe. Negativ el test, streken er der men ikke like sterk som teststreken enda, forventer el på tirsdag så håper ikke jeg hadde el idag selv om jeg kjente litt murringer for vi har bare lagt inn aksjer på torsdag og idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk knallpositiv el test nå! Aldri opplevd at teststreken kom opp sterkere umiddelbart mens kontrollstreken brukte tid på å komme frem:) Kjenner på kroppen at el er rett rundt hjørnet og, tipper 12 timer for begynner å bli øm der nede alt. Venter bare på at sønnen skal legges så vi får lagt inn aksjer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra da lulusen :) Jeg tester også med el tester men det slår aldri ut positiv, så ble plutselig usikker på om jeg gjør det for tidlig. Når begynte du å teste? rett etter TR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg ventet til 5 dager etter mensen var ferdig før jeg begynte å teste! Så har bare testet igår og idag :) når tror du at du har el?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åja. jeg har ca 30 dagers sykluser og da har jeg regnet ut at jeg har el til tirsdag (12), men denne måneden har jeg hatt tr litt lenger enn jeg pleier, så da blir nesten tr slutt når el begynner hvis du skjønner :P

 

Jeg vet ikke om jeg har eggløsning hver måned heller for har aldri testet før, så nå blir første gang jeg prøver. men jeg pleier å merke litt smerter rundt el tiden, men det er jo ikke sikkert det betyr el da:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid lange menssykluser på 7 dager, og testet altså positivt 6 dager etter mens (13). Hatt masse slim, men det orker jeg ikke å røre for å sjekke om det er el slim så glad testen ikke var til å ta feil av :P

 

Det er visst best å teste på ettermiddagen, testet i 17 tida idag! Håper du finner el, hvis ikke må man bare helgardere med annen hver dag. Men orker ikke så mye sex når jeg vet at el har vært, blir litt lei og.. Hehe! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så enig med deg lulusen, man blir litt lei av den pliktsexen. Vi stoppet jo forrige måned etter sex hver dag i 14 D, fikk seff el to dager etter vi stoppet. Haha! Er syv dager siden TR stoppet her, og dag 10 i denne syklusen. Så med mine lange sykluser venter jeg med å starte testingen til dag 12-13. Er det slik at du holder deg i 4 timer før testing? Jeg må jo tisse hver time, haha.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...